اشکال نانو برگ: با پانل های نور سرگرم کننده HomeKit مفید است

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

هنگامی که در مورد چیدمان خود تصمیم گرفتید، می توانید انتخاب کنید که کجا می خواهید کنترلر همراه را که به یکی از پانل های نور متصل می شود قرار دهید.

شکل های شش ضلعی و مثلثی دارای 6 نقطه اتصال بر روی هر پانل نور هستند تا محکم به یکدیگر متصل شوند و مثلث های کوچک دارای 3 نقطه اتصال هستند. به راحتی به هم میچسبند و خود سیستم نصب به خوبی طراحی شده و از چسب 3M Command استفاده می کند که استفاده از آن آسان است و همچنین با کشش بدون آسیب رساندن به رنگ و غیره از دیوار جدا می شود.

پیکربندی اشکال نانو برگ

راه اندازی با این پانل های نور هوم کیت آسان است. برای بخش طراحی، اگر می‌خواهید قبل از انجام طرح‌بندی، با ایده‌ها بازی کنید، می‌توانید آن‌ها را روی میز/پیش‌خوان یا روی زمین خود بچینید. اگر اشتباه کردید و نیاز به تلاش مجدد داشتید، می‌توانید به راحتی چسب را از روی پانل جدا کنید (به آرامی و محکم بکشید)، اما این ایده‌آل است که چسب‌های اضافی را که برای تغییرات بعدی دریافت می‌کنید به جای تنظیم اولیه ذخیره کنید. Nanoleaf همچنین شامل الهام از الگو در جعبه است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

و برای کسانی که می‌خواهند یک قدم جلوتر بروند، می‌توانید پایه‌های پنل نور و موارد دیگر را با کشیدن انگشت به بالا، پایین، چپ و راست روی آنها کنترل کنید. اما حتی می‌توانید کنترل‌های لمسی را با یک ضربه، دو ضربه یا فشار طولانی روی پانل‌های نور سفارشی کنید.

می‌توانید «اشارات لمسی» و «عملکردهای لمسی» را در برنامه Nanoleaf تنظیم کنید:

بررسی حرکات و کنترل های لمسی پانل های نوری Nanoleaf Shapes HomeKit

وقتی صحبت از کنترل می شود اشکال نانوصفحات، شما گزینه های زیادی دارید. البته بسیاری به سیری و اپلیکیشن Home/Nanoleaf تکیه خواهند کرد. اما شما همچنین دارای کنترل لمسی قابل تنظیم خود پانل های نور و نوار کنترل فیزیکی متصل به هر یک از چراغ های خود هستید.

همچنین می توانید صحنه های ایجاد شده توسط دیگران را در برگه «Discover» (نماد ابری) برنامه Nanoleaf مرور کنید. فقط کافی است نماد دانلود را بزنید تا از آنها با پانل های نور Shapes خود استفاده کنید.

بررسی پانل‌های نوری Nanoleaf Shapes HomeKit صحنه‌ها را کشف می‌کند.

نتیجه گرفتن

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به لطف شش ضلعی ها، مثلث ها و مثلث های کوچک، یک سیستم پانل نوری واقعا سرگرم کننده و کاربردی با گزینه های زیادی دریافت می کنید. سپس، در بخش نرم‌افزار، شما سفارشی‌سازی‌های زیادی برای ایجاد صحنه‌ها و تنظیمات خود، گرفتن صحنه‌ها از سایر کاربران و عملکرد کامل HomeKit دارید (دستیار Google و الکسا نیز شامل پشتیبانی می‌شود).

اگر روی تلاش برای عکاسی از آن پانل های نور تمرکز نمی کردم، اینقدر نزدیک نمی شدم. و صادقانه بگویم، پس از چند روز استفاده از Shapes، تغییرات جزئی را فراموش کردم و احساس نکردم که پانل های نور را کاهش می دهد. به طور کلی، من فکر می‌کنم شکل‌های Nanoleaf یک تجربه تماشای عالی را ارائه می‌کنند.

کنترل اشکال نانو ورق

ایجاد تنظیمات نور پایه جدید یا صحنه های پیچیده تر در برنامه Nanoleaf آسان است. و یک سیستم دلخواه ساده وجود دارد تا به راحتی پیگیری کنید که از کدام یک بیشتر استفاده می کنید.

بررسی صحنه‌ها و صحنه‌های ریتم پانل‌های نوری Nanoleaf Shapes HomeKit
به طور خاص، متوجه نقاط روشنی می شوید که در آن LED های واقعی با رنگ های خاصی قرار می گیرند. باز هم، این در عکس‌های من واضح‌تر به نظر می‌رسد، اما اگر دقت کنید، می‌توانید تغییرات رنگ/لومن را نیز در تصاویر در وب‌سایت Nanoleaf ببینید. همچنین ممکن است تفاوت های جزئی در اشباع رنگ در پانل مشاهده کنید، اما باز هم، آنقدرها که عکس های من نشان می دهند قابل توجه نیست.

Nanoleaf جدیدترین سیستم پنل نور هوشمند خود را امسال با Shapes راه اندازی کرد. گزینه اول Shapes بود – شش ضلعی و مثلث و مینی مثلث هم رسید. همانطور که انتظار دارید، سه پنل نوری Nanoleaf Shapes با هم کار می کنند تا یک سیستم انعطاف پذیر ایجاد کنند که به شما امکان می دهد واقعا خلاق باشید. و درست مانند سایر محصولات Nanoleaf، فرم ها با HomeKit سازگار هستند و نیازی به هاب ندارند.

Shapes همراه با بسیاری از صحنه های عالی که از قبل بارگذاری شده اند، ارائه می شود. شما می توانید آنها را در برنامه Nanoleaf پیدا کنید و همچنین به طور خودکار به “صحنه های مورد علاقه” در برنامه Home وارد می شوند.

مهم توجه: مثلث های نانوبرگ نسل قبلی با مثلث های شکل، مثلث های کوچک و شش ضلعی سازگار نیستند.

طراحی به شکل نانو برگ

در تصویر Nanoleaf در شش ضلعی سفید سمت راست (در گوشه ها) می توانید اثر را کمی مشاهده کنید. با نگاه کردن به من، می توانید ببینید که بیشتر قابل مشاهده است و همچنین تنوع رنگی با برخی از هگز های آبی و کمی با رنگ های قرمز/صورتی وجود دارد.

Nanoleaf Shapes Mini Triangles from 119.99 دلار برای کیت استارت 5 واحدیبا مثلث و شش ضلعی از 199.99 دلار برای 7 کیت شروع حساب.

بررسی پانل های نور آبی/قرمز Nanoleaf Shapes HomeKit

اشکال نانو برگ از لبه های گرد برای پانل های سبک استفاده می کنند. من فکر می کنم این بهترین زیبایی شناسی را ارائه می دهد، اما به خاطر داشته باشید که این بدان معنی است که نور به طور کامل کل منطقه هر پانل را پر نمی کند. این برای دارندگان نسل قبلی “پانل های نور” که از لبه های سخت با مثلث بدون روشنایی فضا در هر گوشه استفاده می کردند، تعجبی نخواهد داشت. اما خوب است بدانیم چه انتظاری داریم.

به طور کلی، من فکر می‌کنم طراحی لبه‌های گرد جدید که با Shapes Hexagons، Triangles و Mini Triangles ارائه می‌شود، قطعاً یک پیشرفت است. بیشتر سطح در مقایسه با پانل های نوری نسل قبلی روشن شده است و من همچنین از نمای لبه های گرد نرم تر خوشم می آید.

برای تکمیل آن، تقریباً راه‌های زیادی برای کنترل این پانل‌های نور دارید که می‌توانید با کمک حرکات لمسی، ضربه‌ها و فشارهای طولانی درخواست کنید.

راه اندازی این پانل های نوری بدون Hubless HomeKit بسیار آسان است. می توانید این کار را از طریق اپلیکیشن Home یا با اپلیکیشن Nanoleaf انجام دهید.

بررسی فرآیند نصب پانل های نوری Nanoleaf Shapes HomeKit

استفاده شده

کنترل‌کننده فیزیکی (همراه با تمام مدل‌های Shapes ارائه می‌شود) دارای یک دکمه روشن/خاموش، -/+ برای روشنایی، صحنه بعدی، صحنه تصادفی و دکمه‌های صحنه ریتم (دوده وجهی جداگانه) ریموت نانولیف نیز موجود است).

کل از پانل های نور هوشمند Nanoleaf Shapes برای استفاده به تنهایی عالی هستند، اما من فکر می کنم با ترکیب شش ضلعی، مثلث و مثلث های کوچک تجربه بسیار جالبی خواهید داشت. طبیعتاً وقتی از هر سه استفاده می کنید، فضای بیشتری برای خلاقیت در ایجاد یک طرح سفارشی دارید. اما هیچ راه درست یا غلطی برای استفاده از این چراغ های مدولار وجود ندارد و گزینه های زیادی متناسب با سلیقه و بودجه شما وجود دارد.

با این حال، در اینجا یک عکس دیگر از من است که در آن مشکل در زندگی واقعی به سختی قابل توجه بود (در عکس کمی بیشتر قابل مشاهده است).

بررسی پانل های نوری Nanoleaf Shapes HomeKit - سبز

اولین چیزی که می خواهم بگویم این است که عکاسی از پنل های نور LED دشوار است. خوب است، اما واقعاً چیزی که باید انتظار داشته باشید این است که پنل ها بهتر از آنچه در عکس های من می بینید هستند اما به اندازه عکس های روی بی نقص نیستند. وب سایت نانولیف.

هدف Nanoleaf از محدوده Shapes این بود که “به کاربران آزادی طراحی کامل بدهد تا شخصی ترین تجربه نورپردازی خود را ایجاد کنند”. پس از گذراندن اوقات خوشی با این پنل های نوری HomeKit، فکر می کنم آنها هم از منظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری به هدف خود رسیده اند.

در اینجا یک عکس کنار هم از راه اندازی Shapes من و یکی از وب سایت Nanoleaf آمده است: