اعضای خانواده اپل کارت می توانند کارت تیتانیوم خود را سفارش دهند که احتمالاً با iOS 14.6 عرضه می شود

[ad_1]

اپل در رویداد ویژه خود ماه گذشته ویژگی جدیدی به نام “Apple Card Family” را معرفی کرد که همانطور که از نام آن پیداست به کاربران اجازه می دهد تا از طریق iCloud Family همان اپل کارت را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. اشتراک گذاری. اگرچه این ویژگی جدید هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است، اما اپل این هفته مقاله پشتیبانی جدیدی را با جزئیات بیشتر در مورد خانواده اپل کارت به اشتراک گذاشت.

ما قبلاً می دانیم که صاحب Apple Card می تواند حداکثر پنج عضو خانواده را برای اشتراک گذاری کارت دعوت کند و همچنین می توان برای هر کاربر محدودیتی در هزینه تعیین کرد. با این حال، این مقاله پشتیبانی جدید که در وب سایت اپل منتشر شده است، جزئیات بیشتری را در مورد نحوه عملکرد خانواده Apple Card ارائه می دهد.

اول، اپل اصرار دارد که تمام هزینه‌های خانواده Apple Card با یک صورت‌حساب ماهانه محاسبه می‌شود، به این معنی که برای هر فرد صورت‌حساب جداگانه وجود نخواهد داشت. همراه با ذکر این نکته که هر یک از اعضای خانواده مسئولیت کامل موجودی حساب و پرداخت‌ها را بر عهده دارند، اپل همچنین می‌گوید مالکان و مالکان مشترک همیشه می‌توانند درخواست افزایش محدودیت کنند.

اعضای خانواده 18 سال یا بیشتر می‌توانند یک اپل کارت تیتانیوم فیزیکی اضافی سفارش دهند، که می‌تواند در فروشگاه‌هایی که Apple Pay را نمی‌پذیرند استفاده شود. کاربران جوان به نسخه دیجیتالی Apple Card محدود خواهند شد که با NFC و همچنین در فروشگاه ها و برنامه های آنلاین کار می کند. طبق گفته اپل، اعضای خانواده ای که 18 ساله می شوند، می توانند به جای اشتراک گذاری آن با دیگران، حساب اپل کارت خود را داشته باشند.

دارندگان اپل کارت همچنین می توانند اپل کارت را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند و مالکیت مشترک آنها را نداشته باشند. این بدان معناست که آنها همچنان می‌توانند از کارت مشترک استفاده کنند، اما صورت‌حساب‌ها را پرداخت نکنند، سابقه تراکنش‌های خانوادگی را مشاهده کنند یا محدودیت اضافی درخواست کنند. آنها همچنین هیچ سابقه اعتباری به نام خود گزارش نخواهند داشت.

تنظیم خانواده Apple Card در برنامه Wallet در تنظیمات Apple Card در دسترس خواهد بود. اپل می گوید این ویژگی به تنهایی “هنوز در دسترس نیست اما به زودی عرضه می شود.” بر اساس 9to5Mac’با توجه به نتایج، احتمالا Apple Card Family به طور رسمی برای کاربران iOS 14.6 در دسترس خواهد بود – که اکنون در نسخه بتای توسعه دهندگان در دسترس است.

مقاله پشتیبانی کامل را با جزئیات بیشتر در مورد خانواده Apple Card در اینجا ببینید وب سایت اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی