اعلام پیام با سیری چیست؟ نحوه سفارشی سازی هشدارها

[ad_1]

اعلام پیام‌ها با سیری یک ویژگی جدید برای هدفون‌های اپل در iOS 13 است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با استفاده از AirPods یا Powerbeats Pro خیلی سریع به پیام‌ها پاسخ دهید. سیری پیام دریافتی را می خواند و پاسخ شما را رونویسی می کند. این باعث می‌شود که مجبور نباشید دائماً آیفون خود را از جیب خود بیرون بیاورید.

اعلام پیام با سیری با نسل دوم AirPods یا Powerbeats Pro سازگار است. هدفون اپل با تراشه H1.

اولین باری که این هدفون را پس از به‌روزرسانی به iOS 13 وصل می‌کنید، گوشی شما باید یک هشدار نمایش دهد که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید پیام‌های اعلامیه را با Siri فعال کنید یا خیر. اگر گفتگو را نمی‌بینید یا می‌خواهید تنظیمات خود را تغییر دهید، می‌توانید بعداً در تنظیمات «اعلان پیام‌ها با سیری» را فعال کنید.

  • تنظیمات را باز کنید
  • به بخش اعلان ها بروید
  • اعلام پیام ها با سیری را انتخاب کنید
  • سوئیچ را بچرخانید تا فعال شود؛ سوئیچ را خاموش کنید تا غیرفعال شود

با فعال بودن «اعلان پیام‌ها با سیری»، اگر از AirPods استفاده می‌کنید و متنی وارد می‌شود، صدای زنگ را می‌شنوید و سیری متن پیام را می‌خواند. پس از یک ضرب، صدای زنگ به صدا در می آید که نشان می دهد می توانید پاسخ دهید. فقط پاسخ خود را بگویید و سیری گفتار شما را به متن رونویسی می کند و برای ادامه مکالمه آن را برای مخاطب ارسال می کند.

اعلام پیام‌ها با سیری با برنامه پیام‌های اپل و هر برنامه شخص ثالثی که با SiriKit Developer API مناسب ادغام می‌شود، سازگار است.

این یک ویژگی بسیار مفید است، اما دریافت این هشدارها برای پیام‌های هر کسی می‌تواند آزاردهنده باشد. خوشبختانه، اپل گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که کدام مخاطبین اعلان های سیری را فعال کنند. در همان صفحه تنظیمات بالا، می‌توانید هشدارهای هر برنامه را فعال کنید.

برنامه Messages را از صفحه تنظیمات Announce Messages with Siri انتخاب کنید. در این منو می‌توانید پیام‌ها را از یک گروه بزرگتر یا کوچکتر اعلام کنید. پیش فرض همه است. تمامی پیام ها در بدو ورود اعلام خواهد شد.

گزینه Recents به این معنی است که سیری پیام های مکالمات اخیر را اعلام می کند. اگر به طور فعال با یکی از دوستانتان چت می کنید، هشدارهایی را می شنوید، اما پیامک بانک شما احتمالاً برای شما خوانده نمی شود.

گزینه All Contacts به این معنی است که سیری پیام‌های همه افراد فهرست شده در دفترچه آدرس شما را می‌خواند. این به این معنی است که متون از فرستندگان ناشناس خوانده نمی شوند – بنابراین این می تواند راهی برای جلوگیری از خوانده شدن پیام های هرزنامه برای شما باشد.

آخرین گزینه Favorites است. مانند همه مخاطبین است، اما فقط برای مخاطبینی که در برنامه تلفن به دلخواه انتخاب کرده‌اید فیلتر شده است. با رفتن به برگه Favorites در برنامه Phone و فشار دادن دکمه‌های Add یا Edit در نوار ابزار، می‌توانید لیست موارد دلخواه خود را در هر زمانی ویرایش کنید.

اعلام پیام‌ها با سیری به iOS 13 نیاز دارد. همه بازاریابی اپل نشان می‌دهد که این یک ویژگی انحصاری AirPods است، اما می‌توانیم تأیید کنیم که این ویژگی در زمان انتشار عمومی با Powerbeats Pro نیز سازگار است. ‘iOS 13.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

پایه زاویه دار برای آیفون و آیپد


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی