افتتاحیه آتی “موزه سیب لهستان” با بیش از 1600 نمایشگاه

ایجاد شده با عشق به فرهنگ پاپ اپل در ذهن، موزه سیب لهستانی این ماه باید باز شود این مرکز مدرن که در مجتمع کارخانه Norblin در ورشو یافت می شود، مطمئناً طرفداران اپل را هیجان زده می کند. این موزه مجموعه ای جامع را در خود جای خواهد داد که در آن می توانید کل تاریخ و توسعه یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان را ببینید.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

با بیش از 1600 نمایشگاه، همه آنها به یکباره در دسترس نخواهند بود و به صورت دوره ای چرخش می کنند. طبق وب سایت موزه، اولین نمایشگاه اپل 1، مکینتاش 128K، مکینتاش بیستمین سالگرد و آی مک جی 3 را به نمایش خواهد گذاشت. ماکت اپل 1 توسط استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل امضا شد.

نمایشگاه‌ها تکامل برند اپل را نشان می‌دهند که با اولین رایانه Apple 1 شروع می‌شود. مجموعه موزه شامل رایانه‌های Apple، Macintosh و NeXT و همچنین نرم‌افزار، سخت‌افزار، تجهیزات جانبی، نمونه‌های اولیه و غیره است. در اینجا، می توانید نوستالژیک تاریخ غنی اپل در نوآوری محصول و موارد دیگر شوید.

همچنین فرم های چند رسانه ای و تبلیغاتی وجود خواهد داشت که تاریخچه 46 ساله این شرکت را نشان می دهد.

در سرتاسر موزه، پانل های تعاملی نمایشگاه ها را توضیح خواهند داد. با بیش از 100 ساعت ویدیو، مطمئناً چیزی برای هر طرفدار اپل جالب خواهد بود.

منبع تصویر: جیسون لیونگ بر پاشیدن

اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه ها به زودی در دسترس خواهد بود. اگرچه تاریخ مشخصی وجود ندارد، اما افتتاح رسمی رسمی برای اواسط آوریل برنامه ریزی شده است. شما می توانید بلیط را در وب سایت موزه سیب لهستانی.

ویدیو از کانال یوتیوب موزه اپل در لهستان

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.