افتتاح فروشگاه Apple Brompton Road: یک تور ویدیویی 360 درجه

وسعت فروشگاه به آن اجازه می‌داد تا چندین نفر را همزمان در خود جای دهد، بنابراین وقتی ساعت 4 بعدازظهر بود، صف به سرعت حرکت کرد. آنها در گروه های حدود 20 نفره به مردم اجازه ورود می دادند و داخل مغازه با تشویق کارکنان پر شد. باز هم، از آنجایی که بریتانیایی بودم، مطمئن نبودم که چگونه باید پاسخ دهد. آیا ورود به یک فروشگاه مستحق تشویق شدید است؟ اگر یک فنجان چای به من پیشنهاد می کردند، خیلی بیشتر احساس می کردم که در خانه هستم. به نظر می رسید این پسر او را بیشتر دوست دارد.

یک پاکت کوچک جداگانه به من دادند. متأسفانه، این کارت هدیه اپل به ارزش MacBook Air M2 نبود، بلکه حاوی یک بسته دانه بود.

فروشگاه کاملا زیباست سقف های طاق دار به طور خاص واقعاً به تاریخ ساختمان ادای احترام می کنند. مطمئن نبودم که سقف آینه ای در منطقه تالار گفتمان چقدر موثر است، اما در واقع فکر می کنم عالی است (وقتی در ویدیوی کنترل شده توسط کاربر وارد منطقه می شوم، به بالا نگاه کنید).

دوم، نمای فوق العاده با زاویه دید به این معنی است که همه چیز سریعتر به نظر می رسد. بنابراین اگرچه من با سرعت معمولی در فروشگاه راه می روم، به نظر می رسد که با سرعت زیاد در حال دویدن هستم! مگر اینکه سرعت یک اثر مورد نظر باشد (که برای تست دوربین بعدی من خواهد بود)، واقعاً می خواهید سرعت خود را کاهش دهید.

در این مورد من خوش شانس بودم. خط در امتداد کنار ساختمان و سپس یک بلوک به پایین کشیده شد.

اپل گفت 200 کارمند وجود دارد و به نظر می رسد که همه آنها آنجا هستند! با وجود تعداد زیادی از مشتریان حاضر در افتتاحیه، باید حداقل ده ها بار کارکنان به من مراجعه کرده و از من بپرسند که آیا به کمک نیاز دارم یا خیر.

یک جلو و یک پشت به دوربین وجود دارد، و در حالی که بیننده کنترل کاملی بر اینکه به کدام جهت می‌خواهد نگاه کند، دارد. پیش فرض نمای دوربین جلو است. که موفق شدم وارونه نگهش دارم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به هر حال، کلمات کافی است، این ویدیو است. برای نگاه کردن به اطراف، با انگشت/موس خود بکشید. از طرف دیگر، در iPhone یا iPad، می‌توانید دستگاه را بچرخانید. با حرکت دادن 180 درجه شروع کنید تا در هنگام ورود به فروشگاه به جای عقب به جلو نگاه کنید (doh!).

این تور همچنین اولین تجربه عملی من را با MacBook Air M2 به من داد و این زیباترین چیز است! وقتی آن را برداشتم احساس کردم وزنش تقریباً هیچ است. مدل Midnight به ویژه زرق و برق دار است، اگرچه ماهیت آهنربای اثرانگشت سطح آن بوده است بسیار واضح.

ویدیو 360 درجه

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من در حال حاضر در حال تست Insta360 ONE RS Twin Edition هستم. این یک بسته ماژولار بسیار منظم است که هم یک دوربین 360 درجه و هم یک دوربین اکشن GoPro مانند را در یک سیستم به شما می دهد. در یک بررسی که باید دنبال شود، در مورد دوربین صحبت خواهم کرد، اما به عنوان فردی که تجربه ویدیویی 360 درجه محدودی دارد، چند درس آموخته ام.

با این حال، اگر چیزی وجود دارد که می‌خواهید تماشا کنید، همیشه می‌توانید ویدیو را مکث کنید و زاویه دید را کنترل کنید. ویدئو 5.7K است، اما با ویدئوی 360 درجه وضوح موثر هنوز بسیار پایین است. می‌خواهید روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید/کلیک کنید تا مطمئن شوید که در بالاترین رزولوشن قرار دارد، که به نظر می‌رسد 2K باشد، زیرا پخش پیش‌فرض من 1080p است.

تعداد زیادی از کارمندان اپل برای خوشامدگویی به مردم و گپ زدن در حالی که ما منتظر بودیم، حاضر بودند. همچنین یک زن از تیم عکاسی بود که بررسی کرد که آیا عکس گرفتن از مردم مشکلی ندارد. پاسخ شما در یک برنامه iPad همراه با شماره تلفن و یک عکس اضافه شده است. این به اپل یک پایگاه داده بصری داد تا پس از اطلاع از عکس هایی که می خواهند استفاده کنند، آن ها را بررسی کند.

من هرگز به افتتاحیه فروشگاه اپل نرفته ام و 100% مطمئن نبودم که چه انتظاری داشته باشم. به طور خاص، زمانی که فقط 10 دقیقه قبل از زمان افتتاحیه رسیدم، نمی دانستم با چه نوع صفی می توانم روبرو شوم! من رویایی از بلوک صف بعد از بلوک داشتم.

کسی که یک کیف حمل و نقل با گرافیک زیبا و سفارشی Apple Brompton Road را به من داد، بسیار مورد استقبال من قرار گرفت. این نیز حاوی یک پوستر بود.

کیف لوازم جانبی اپل Brompton Road

از آنجایی که یک دوربین اکشن 360 برای آزمایش داشتم (بررسی برای دنبال کردن)، فکر کردم که یک تور ویدیویی 360 درجه به شما ارائه کنم، همراه با تعدادی عکس ارائه شده توسط اپل…

تجربه افتتاح فروشگاه Apple Brompton Road

افتتاحیه فروشگاه Apple Brompton Road که مدت ها مورد انتظار بود، بعد از ظهر دیروز برگزار شد و سومین فروشگاه پرچمدار اپل را به دنبال کاونت گاردن و خیابان ریجنت به لندن آورد.

شخصی در اپل شمارش معکوس 10 ثانیه‌ای را برای افتتاح فروشگاه شروع کرد و به نظر می‌رسید که انتظار داشت وقتی به صفر رسید، دست بزنیم. ظاهراً به آنها اطلاع نداده بودند که ما انگلیسی هستیم. فکر کنم سه نفر برای چند ثانیه کف زدند.

اول از همه، فرض من این است که فرقی نمی کند دوربین را به چه سمتی بگیرم، زیرا از همه زوایا عکس می گیرد، اینطور نیست. کافی برای اصلاح. حداقل اگر از فیلم‌های 360 درجه فیلمبرداری می‌کنید که به بیننده اجازه می‌دهد انتخاب کند به کدام سمت نگاه می‌کند، خیر. (اگر بخواهید خودتان ویدیو را برش دهید، مشکلی نیست.)

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی