افتتاح یک فروشگاه Apple Brompton Road در نزدیکی Harrods لندن

فروشگاه جدید ما در خیابان نمادین برومپتون لندن، در چند قدمی هاید پارک، تقریباً آماده کاوش است. این مکانی است که جسورانه‌ترین ایده‌های شما می‌توانند در آن شکوفا شوند، و ما اینجا هستیم تا به رشد آنها کمک کنیم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نایتزبریج یک منطقه خرید مجلل با بوتیک‌های طراحان زیادی است. اینها عبارتند از Christian Louboutin، Gucci، Hermes، Jimmy Choo و غیره. این فروشگاه دقیقاً روبروی هاروی نیکولز، یکی دیگر از فروشگاه های بزرگ و معروف دیگر قرار دارد.

زمینه

برای جشن افتتاح فروشگاه، اپل مجموعه ای از جلسات رایگان موسیقی، هنر و سلامتی را که از ۲۸ تا ۳۱ جولای در فروشگاه برگزار می شود، ارائه می دهد. اجرای زنده و پرسش و پاسخ در آخر هفته برنامه ریزی شده است، و یک “قلمرو فانتزی AR” برای بازدیدکنندگان وجود خواهد داشت تا در داخل فروشگاه تجربه کنند، و همچنین یک دی جی مهمان ویژه در 28 جولای.

در این توسعه، گوشه خیابان برومپتون و خیابان اسلون به عنوان دروازه نایتزبریج بازسازی می شود. در طبقه اول، طاق های فلزی ریخته گری طاق دار جایگزین ایستگاه مترو می شود که دیر به گوشه اضافه شد. بیشتر در امتداد جاده برومپتون، طبقات همکف ساختمان‌ها بازسازی می‌شوند تا «خانه‌های شیروانی» جداگانه دوباره به خیابان متصل شوند.

ایونینگ استاندارد فاش می‌کند که اپل، غول فناوری، پرچم خود را در یکی از مجلل‌ترین مناطق خرید لندن نصب می‌کند، زیرا حضور خود را در پایتخت تقویت می‌کند.

Knightsbridge Estate یک بازسازی بزرگ با کاربری مختلط در قلب یکی از معتبرترین مناطق خرید لندن است. هدف طراحی ما این است که با آزاد کردن فضایی برای خرده‌فروشی‌های معاصر، دفاتر و آپارتمان‌های جدید که در اطراف یک باغ بام باز و سرپناه قرار گرفته‌اند، این بلوک کلیدی شهر لندن را احیا، بازسازی و جشن بگیرد.

این فروشگاه بخشی از توسعه مجدد بزرگ منطقه خرید لوکس در معامله ای است که اولین بار توسط لندن گزارش شد. استاندارد عصرانه در سال 2019

جیب نهایی گزارش داد که این فروشگاه فضایی اختصاص داده شده به تجربیات واقعیت افزوده خواهد داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


وب سایت اپل اعلام کرد که این فروشگاه در 28 جولای افتتاح می شود.

پیشرفت‌های حوزه عمومی شامل پیاده‌روهای گسترده‌تر در امتداد جاده برومپتون با ورودی جدید و بهبود یافته به ایستگاه متروی نایتزبریج است. یک میدان جیبی محوطه‌سازی‌شده در کنار هوپرز کورت، دسترسی بدون پلکان اضافی به ایستگاه مترو را در خود جای می‌دهد که زیرساخت‌های اضافی متروی لندن را زنده می‌کند. این طرح با اختصاص یک سیستم خنک کننده عمده روی پشت بام به متروی لندن، طرح خود را برای افزایش سرعت و فرکانس قطارهای خط Piccadilly باز خواهد کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل در ماه فوریه شروع به استخدام کارکنان برای فروشگاه کرد.

یک ساختمان اداری جدید 100000 فوت مربعی با ورودی در هوپرز کورت ایجاد خواهد شد. یک واحه از آرامش در قلب توسعه معرفی شده است – یک باغ رسمی که در اطراف آن 35 آپارتمان جدید گروه بندی شده اند. در بالا یک رستوران روی پشت بام وجود خواهد داشت که با یک سری کرکره های سوراخ دار و زاویه دار طراحی شده است که به عنوان صفحه ای برای محافظت از حریم خصوصی ساکنان و هدایت مناظر ناهارخوری ها به غروب خورشید بر روی پشت بام های هارودز غربی طراحی شده است.

لندن سومین فروشگاه پرچمدار اپل را خواهد داشت، این فروشگاه بسیار نزدیک به فروشگاه بزرگ معروف هارودز. Apple Brompton Road در مکانی معتبر واقع شده است که موسسه سلطنتی معماران بریتانیا آن را “دروازه نایتزبریج” می نامد.

این شرکت دارای فروشگاه های اضافی در مراکز خرید شرق و غرب پایتخت است.

Apple Brompton Road

معماران فلچر پریست گفت که بازسازی املاک نایتزبریج شامل بهبودهای عمده در ایستگاه زیرزمینی و همچنین یک باغ و رستوران جدید روی پشت بام خواهد بود.

مشخص است که او قراردادی با چلسفیلد، مدیر دارایی دارایی که بر بازسازی املاک نایتزبریج نظارت دارد، امضا کرده است.

منابع املاک و مستغلات گفتند که سازنده آیفون موافقت کرده است که یک فروشگاه نایتزبریج به مساحت 20000 فوت مربع بین فروشگاه های بزرگ Harrods و Harvey Nichols افتتاح کند.

اپل در حال حاضر دو فروشگاه اصلی خرده فروشی در مرکز لندن دارد، یکی در کاونت گاردن و دیگری در خیابان ریجنت.