افزایش اینستاگرام اکنون باید به اپل کاهش دهد. متا آن را مالیات می نامد

برنامه‌هایی که صرفاً با هدف اجازه دادن به تبلیغ‌کنندگان (افراد یا شرکت‌هایی که یک محصول، خدمات یا رویداد را تبلیغ می‌کنند) برای خرید و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در همه انواع رسانه‌ها (تلویزیون، فضای باز، وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و غیره) نیازی به استفاده در خرید برنامه این برنامه ها برای اهداف مدیریت کمپین در نظر گرفته شده اند و خود تبلیغات را نمایش نمی دهند.

سیاست جدید بیانیه فیل شیلر را نادیده می گیرد

در حال حاضر، این عبارت روشن می کند که برنامه هایی که به طور خاص برای رزرو و مدیریت کمپین های تبلیغاتی استفاده می شوند – مانند برنامه مدیریت تبلیغات متا – تحت تأثیر قرار نمی گیرند، زیرا آن برنامه ها تبلیغات را در همان برنامه نمایش نمی دهند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

عبارت جدید به طور خاص به تقویت کننده ها اشاره دارد:

این جنجال به دنبال نمایش تبلیغات جستجوی اضافی اپل در اپ استور است، حتی زمانی که شما به دنبال برنامه ای نیستید.

پست‌ها به روش معمول ایجاد می‌شوند، سپس سازندگان برای «تقویت» آن‌ها هزینه‌ای می‌پردازند – به این معنی که به افراد بیشتری نشان داده می‌شوند. اگر افرادی در معرض پست‌های تقویت‌شده قرار بگیرند، آنها را دوست دارند یا سازنده را دنبال می‌کنند، می‌تواند راهی برای رشد مخاطبان شما باشد.

اپل اکنون 30 درصد تخفیف می خواهد

در ماه مه گذشته، در جریان شکایت ضدانحصاری Epic علیه اپل، رئیس اپ استور فیل شیلر گفت که این شرکت هرگز درآمد تبلیغاتی را برای توسعه دهندگان iOS دریافت نکرده است. در آینده این دیگر درست نخواهد بود […]

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی خریدهای دیجیتال برای محتوای تجربه شده یا مصرف شده در یک برنامه، از جمله خرید تبلیغات برای نمایش در همان برنامه (مانند فروش «افزایش» برای پست‌ها در برنامه رسانه‌های اجتماعی) باید از خرید درون‌برنامه استفاده کنند.

کسب‌وکارهایی که به دنبال تبلیغ در فیس‌بوک و اینستاگرام هستند می‌توانند تبلیغات پولی بخرند، اما متا گزینه دومی را ارائه می‌دهد که اغلب توسط سازندگانی که می‌خواهند به مخاطبان بیشتری دست یابند استفاده می‌کنند: پست‌های تقویت‌شده.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


عجمیان در این بیانیه گفت: سال‌هاست که دستورالعمل‌های اپ استور به وضوح نشان داده است که فروش کالاها و خدمات دیجیتال در یک اپلیکیشن باید از خرید درون‌برنامه استفاده کند. “تقویت، که به یک فرد یا سازمان امکان می دهد برای افزایش دسترسی به پست یا نمایه هزینه پرداخت کند، یک سرویس دیجیتالی است – بنابراین مطمئناً خرید درون برنامه ای ضروری است. همیشه چنین بوده است و نمونه های زیادی از برنامه ها وجود دارد که این کار را با موفقیت انجام دهید

اپل بیانیه ای منتشر کرد و گفت که هیچ چیز تغییر نکرده است – این سیاست همیشه برقرار بوده است. این بیانیه حاکی از آن است که این قانون به سادگی اجرا نشده است و عبارت جدید به جای تغییر قاعده، یک توضیح است.

این شرکت رسانه‌های اجتماعی البته می‌گوید که به کسب‌وکارهای کوچک اهمیت می‌دهد، نه درآمد خود – موضعی که در هنگام حمله به شفافیت ردیابی برنامه‌ها نیز اتخاذ کرد.

اپل می گوید هیچ چیز تغییر نکرده است

عکس: Gabrielle Henderson/Unsplash

افزایش فیس بوک و اینستاگرام روشی محبوب برای سازندگان است تا با پرداخت پول متا به پست های خود دسترسی بیشتری به پست های خود بدهند تا آنها را به افراد بیشتری نشان دهند. اپل قوانین اپ استور خود را به‌روزرسانی کرده است تا اعلام کند که تمام بوست‌های خریداری شده از طریق برنامه‌های iOS باید از خریدهای درون‌برنامه‌ای (IAP) استفاده کنند که به سازنده آیفون 30 درصد تخفیف می‌دهد.

سخنگوی شرکت تام چانیک فرستاد لبه بیانیه زیر: «اپل همچنان به توسعه سیاست‌های خود برای رشد تجارت خود ادامه می‌دهد و در عین حال دیگران را در اقتصاد دیجیتال تضعیف می‌کند. اپل قبلاً گفته بود که سهمی از درآمد تبلیغاتی را از توسعه دهندگان نمی گیرد و اکنون ظاهراً نظر خود را تغییر داده است. ما همچنان متعهد به ارائه راه‌های آسان برای کسب‌وکارهای کوچک برای تبلیغ و رشد کسب‌وکار خود در برنامه‌هایمان هستیم. »

تاکنون، افزایش‌های فیس‌بوک و اینستاگرام را می‌توان از طریق اپلیکیشن‌های iOS مربوطه‌شان، با پرداخت مستقیم متا خریداری کرد. ولی لبه متوجه شد که اپل اکنون بی سر و صدا قوانین خود را در اپ استور تغییر داده است تا از طریق IAP خریداری شود – به این معنی که سازنده آیفون 30٪ تخفیف دریافت می کند.

متا آن را مالیات اپل بر تبلیغات نامید و می‌گوید که شرکت کوپرتینویی در حال توسعه تجارت تبلیغاتی خود است در حالی که رقبا را تضعیف می‌کند.

افزایش فیس بوک و اینستاگرام توضیح داده شد

متا اشاره می کند که این نشان دهنده یک چرخش در سیاستی است که فیل شیلر به آن اشاره کرده است.