افزایش قیمت آیفون 14 ممکن است کمتر از حد انتظار باشد و از 749 دلار شروع شود

برای اولین بار، کسانی که یک گوشی بزرگتر را ترجیح می دهند اما به ویژگی های اضافی آیفون پرو نیاز ندارند، می توانند اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچی را بدون نیاز به خرید مدل گران تر انتخاب کنند. بدیهی است که تولید یک دستگاه بزرگتر، به ویژه صفحه نمایش، هزینه بیشتری دارد و می توان انتظار داشت که اپل به دنبال حاشیه های مناسبی در مورد مدلی باشد که مطمئناً یک مدل محبوب است.

پیشنهاد شده است که اپل می تواند در سال جاری فضای ذخیره سازی پایه 128 گیگابایتی را کاهش دهد و نقطه شروع را به 256 گیگابایت برساند.علاوه بر این، یک گزارش خلاصه ادعا می کند که همه مدل ها 6 گیگابایت رم خواهند داشت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، شرکت اطلاعاتی بازار TrendForce می‌گوید که با توجه به اقتصاد سخت و بازار رو به کاهش گوشی‌های هوشمند، انتظار دارد اپل با افزایش‌های کمتر، ایمن باشد.

به‌روزرسانی‌هایی مانند افزایش ظرفیت حافظه اولیه بوت به LPDDR5 6 و 256 گیگابایتی، افزایش دوربین اصلی به 48 میلیون، تغییرات طراحی Face ID و غیره، قیمت‌های اولیه را افزایش خواهند داد. با این حال، تحت فشار افزایش تورم جهانی و نرخ ارز، انتظار می رود اپل استراتژی قیمت گذاری محتاطانه تری را اتخاذ کند تا بر عملکرد تجاری خود تأثیر نگذارد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید اپل با افزایش قیمت 100 دلاری آیفون 14 پیش خواهد رفت یا TrendForce حق دارد انتظار افزایش 50 دلاری کمتری داشته باشد؟ لطفا در قسمت نظرات ما را مطلع کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ابتدا و بدیهی است که مدل های غیر پرو از یک مدل مینی و استاندارد به مدل استاندارد و مکس تغییر می کنند.

دلایل مختلفی وجود دارد که می توان انتظار داشت اپل قیمت اولیه محصولات امسال را افزایش دهد، از ویژگی های جدید گرفته تا افزایش هزینه قطعات…

انتظار می رود قیمت آیفون 14 افزایش یابد

در نهایت، هزینه قطعات به طور قابل توجهی افزایش یافته است و اپل دوست دارد از حاشیه های خود محافظت کند.

بنابراین، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت متوسط ​​تری برای آیفون 14 است، با قیمت‌های اولیه:

  • آیفون 14: 749 دلار
  • آیفون 14 مکس: 849 دلار
  • آیفون 14 پرو: 1049 دلار
  • آیفون 14 پرو مکس: 1149 دلار

نظرسنجی قیمت گذاری خود ما از این ایده حمایت می کند که اپل ممکن است در تعیین قیمت ها در سال جاری احتیاط کند. تقریباً نیمی از شما افزایش 100 دلاری را رد کردید و گفتید یا اصلاً ارزشش را ندارد یا باید صبر کنید.

این امکان وجود دارد که خط آیفون 14 از قابلیت های ارتباطی ماهواره ای برخوردار شود. در حالی که قطعی نیست، و در هر صورت در این مرحله به استفاده اضطراری محدود می شود، هنوز یک نقطه صحبت قابل توجه است.

سپس، البته، مدل‌های استاندارد و پرو باید شاهد طراحی مجدد بسیار قابل توجهی باشند. انتظار می رود مدل استاندارد شاهد کوچک شدن بریدگی باشد، در حالی که Pro در نظر گرفته شده است که دارای طراحی قرص + سوراخ پانچ باشد. این در تضاد با مدل های اخیر با تغییرات طراحی کمتر محسوس است.

در سمت Pro، ما انتظار بهبود قابل توجه دوربین را داریم. سنسور از 12 مگاپیکسل به 48 مگاپیکسل افزایش می یابد. این احتمال وجود دارد که اپل تصاویر 48 مگاپیکسلی را در نور روز به ما بدهد و در نور کم از مقیاس بندی هوشمند برای ایجاد یک تصویر 12 مگاپیکسلی با نویز کمتر استفاده کند. همچنین انتظار داریم که شاهد فیلمبرداری 8K باشیم. ممکن است زیاده‌روی به نظر برسد، اما همانطور که بسیاری از فیلم‌برداران با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کنند تا در هنگام خروجی 1080p به آن‌ها قابلیت زوم دیجیتال و پان را بدهند، 8K نیز گزینه‌های مشابهی را برای خروجی 4K ارائه می‌دهد – یا حتی اگر همیشه به دنبال خروجی 1080p باشید، انعطاف‌پذیری بیشتری دارد.

هیچ گزارش محکمی در مورد برنامه های قیمت واقعی وجود ندارد، اما پیشنهاد شده است که در حالی که مدل پایه 799 دلار باقی می ماند، Max ممکن است به قیمت 899 دلار و هر دو مدل Pro قیمتی معادل 100 دلار داشته باشند. اگر این پیش‌بینی‌ها درست بود، به معنای شروع قیمت‌های زیر است:

  • آیفون 14: 799 دلار
  • آیفون 14 مکس: 899 دلار
  • آیفون 14 پرو: 1099 دلار
  • آیفون 14 پرو مکس: 1199 دلار

اما این افزایش ممکن است کمتر از حد انتظار باشد

به نظر می رسد اتفاق نظر این است که می توانیم انتظار داشته باشیم آیفون 14 قیمتی بالاتر از آیفون 13 داشته باشد – اما گزارش جدید امروز نشان می دهد که این افزایش می تواند کمتر از حد انتظار باشد.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل انتظار دارد افزایش قیمت و محبوبیت آیفون 14 مکس شاهد افزایش میانگین قیمت فروش 15 درصدی در سال جاری باشد.