افزایش قیمت آیفون 14 پرو و پرو مکس نسبت به نسل قبل 9to5mac Farsi

از دوربینهای بهبود یافته قابل توجه گرفته تا رنگ بنفش که احتمالا به این سری اضافه خواهد شد. ردهی می میکس شیائومی، شامل خلاقانهترین گوشیهای این برند است که از به روزترین فناوریها برخوردار هستند. مشکلات رایجی که در گوشیهای هوشمند HTC پیش میآیند به شرح زیر است. شاید به همین دلیل است که شرکت چینی علیرغم فراز و نشیبهای زیاد در سالهای اخیر همچنان یکی از مطرحترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است. طبق توضیحات فوق ترفند های مخفی گوشی هواوی به حدی زیاد هستند که از آنها در زمینه های مختلفی میتوانید استفاده کنید. اگر جزو افرادی هستید که با پنجره های مختلفی از گوشی سروکار دارید و میخواهید که به تمامی آنها دسترسی داشته باشید این مورد گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تمامی این موارد دست به دست هم میدهند و قیمت گوشی هواوی رو تعیین میکنند.

قدرت متوسط این گوشی باعث شده تا نسبت به مدلهای دیگر درخواست کمتری داشته باشد. هرچند که این عکسها بهپای عکسهای پیکسل 2XL نمیرسند اما این مدل گوشی هواوی در مقایسه با گوشی گوگل نمایشگر بهتری دارد، عمر باتری آن بیشتر است و قدرت پردازشی آن هم با گوگل در یک رده قرار دارد. به پایین اسکرول کرده و سپس روی دستگاهی که قصد دارید سرویس راهنمای گوگل را در آن غیر فعال کنید، بزنید. اگر به سایت ژابیت سری بزنید براحتی بهترین قیمت موبایل هواوی و البته مشخصات فنی انواع گوشی هواوی را بطور دقیق میتوانید پیدا کنید. اگر به روزرسانی در دسترس باشد ، جزئیات کامل را در صفحه زیر مشاهده خواهید کرد.

دکمه هوم از مشخصات بارز گوشی آیفون بود که در مدلهای قدیمی آیفون شاهد حضور آن بودیم. اما P10 پلاس نسبت به مدلهای پیش از خود بسیار بهتر شده و با در اختیار داشتن الگوریتمهای یادگیری ماشین سرعت گوشی را بالا برده است. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسیهای تخصصی و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانهتر شما کمک خواهد کرد. آیفونهای سری پرو و پرومکس به بدنه استیل ضدزنگ، دوربین سهگانه و نمایشگر با کیفیت بهتر مجهز هستند. مهم ترین مزایای خرید از ژابیت، کاهش اتلاف وقت و مدیریت بهتر آن برای رسیدگی به دیگر امور می باشد. در واقع، با استفاده از این قابلیت های جذاب گوشی های هواوی، کاربران راحتتر از گوشی استفاده خواهند کرد و همچنین گوشی برای آنها کاربرد بیشتری خواهد داشت. با وجود این، همچنان امکان نصب سرویسهای گوگل در گوشی های هواوی توسط کاربر نیز وجود دارد؛ البته این کار نیاز به انجام کارهای اضافی دارد و شاید برای کاربران عادی چالشبرانگیر باشد. البته شکی نیست که نیاز به یک محافظ صفحه نمایش خوب دارند. این مورد در میان راز های مخفی گوشی هواوی شاید کمترین موردی باشد که تا کنون برای کاربران این گوشی به نمایش درآمده است.

بخش موبایل هواوی که از سال ۲۰۰۴ تولید گوشی را آغاز کرده بود، در سال ۲۰۰۹ با یک گوشی مبتنی بر اندروید ۱.۵ (U8220) پا به عرصهی رقابت گوشیهای هوشمند گذاشت. در حالیکه فعالیت شرکت هواوی از سال ۱۹۸۷ شروع شده است؛ اولین گوشی Huawei که مبتنی بر اندروید بود در سال ۲۰۰۹ با همکاری شرکت تیموبایل روانه بازار شد. گوشیهای جدید هواوی در بازار کشورمان با سیستمعامل هارمونی روانه بازار میشوند. در آن سال شرکت هواوی تولیدات خود را افزایش داد و گوشیهای کاربردی، جذاب و اقتصادی را روانه بازار کرد. سری اینجوی با هدف عرضهی ارزانتر گوشی های هواوی در بازار چین به وجود آمده است و تنها تفاوت آنها با مدلهای جهانی نرمافزار چینی گوشیهای سری اینجوی است.

در روزهایی که اکثر کمپانی های سازنده تلفن همراه به انتقال سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش روی آورده اند، هواوی در اقدامی جالب سنسور اثر انگشت و دکمه پاور این گوشی را ادغام نموده و همین امر حس بسیار مطلوب و جدیدی را به کاربر منتقل میکند و باید به این نکته نیز اشاره داشت که این سنسور اثر انگشت دقت و سرعت بسیار بالایی را به همراه دارد، به شکلی که بلافاصله پس از لمس نمودن آن و بدون هیچ وقفه ای به وظیفه خود عمل مینماید. قابلیت جذابی که با اتکا بر آن کاربر حس مطلوب استفاده از صفحه نمایش تمام صفحه و بدون مرز را تجربه خواهد کرد. هواوی Y9s دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 2340×1080 با تراکم پیکسلی 391 پیکسل در اینچ میباشد که از وضوح و شفافیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و با توجه به بهره مندی این گوشی از دوربین سلفی پاپ آپ، نمایشگر این بصورت تمام صفحه و بدون هیچگونه ناچ و یا حفره ای میباشد. بهوسیله گوشی موبایل در دست شما میتوان جهان را رصد کرد، برای کار و ورزش برنامهریزی کرد، مهارتهای جدید یاد گرفت، با دوستان و خانواده در تعامل بود، روابط دوستانه جدید بدون محدودیت مرزهای جغرافیایی ساخت و…

مودمی که قرار شده در این گوشی استفاده شود یکی از قدرتمندترین و در عین حال پرسرعت ترین مودم موجود در بازار است که می تواند سرعتی بین 2.3Gbps را برای کاربر فراهم کند. این قاب ها با داشتن جنس عالی و ضد آب و همچنین ضد ضربه از برخورد مستقیم انواع ضربه ها با شدت سخت به فون تان جلوگیری می کند. روشنایی و کیفیت مطلوب این صفحه نمایش در زیر نور افتاب نیز عملکرد خوبی داشته و به خوبی از عهده کار خود بر میآید. دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی نیز دارای سنسور 16 مگاپیکسلی میباشد که بصورت کلی عملکرد مناسبی داشته و از پس مسئولیت خود به خوبی بر میآید و در شرایط نوری مناسب تصاویر با کیفیت و خوبی را ثبت میکند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سیستمعامل بررسی گوشی های Huawei در زومیت را مطالعه کنید. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دلیل پشتیبانی نکردن گوگل پلی توسط هوآوی چیست ؟ البته رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی این نسخه از گوشی هواوی چشمان شما را نوازش خواهد داد. از نرم افزار وای فای آنالیزر (Analyzer Wi-Fi) استفاده کنید و کانال اتصالی خود را تغییر دهید. شرکت هواوی سخت افزار خوب و مناسبی را هم برای این گوشی در نظر گرفته است.

گوشیهای موسیقی سری-W سونی اریکسون را میتوان به عنوان اولین گوشیهای موبایل که مرکزیت آنها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. مد پرتره بهتر از آن چیزی که تصور میشد عمل میکند، عکسها بهتر هستند و جزئیات بیشتری را شامل میشوند و حتی دوربین سلفی هم بهطور قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده است. قیمت آنهم چیزی حدود 778 دلار است. عمر باتری این گوشی آنچنان خوب نیست، ولی قیمت آن با توجه به اینکه الان یک گوشی قدیمی بهحساب میآید چیزی در حدود 453 دلار شده که منطقی بهنظر میرسد. همچنین میتوان از دیگر ویژگی های این دوربین به دارا بودن قابلیتهایی همچون فوکوس خودکار و قابلیت عکاسی HDR و پانوراما اشاره کرد. رنگبندی شاد و اسپرت، لبهها و گوشههای منحنی و خوشفرم، بدنه مات و لطیف بهکاررفته در بدنه و از همه مهمتر دوربین جلو با آن قابلیتهایی که از نظر گذشت، جاذبههای اصلی را در نخستین برخورد شکل میدهند. میکس فولد 2 دومین نسل از گوشیهای تاشدنی شیائومی با صفحهنمایش بزرگ، ضخامت اندک و دوربین باکیفیت است و رقیب مستقیم گلکسی زد فولد 4 محسوب میشود. البته مدلهای جدیدتر گوشیهای آنر عموما از سرویسهای گوگل بهره میبرند. رنگ سیاه را بهتر از بقیه مدلهای تلویزیون نشان میدهد.

امکانات مخفی هواوی در زمینه های مختلفی میتواند به شما کمک نماید که در این خصوص اگر جزو افرادی هستید که بدنبال زیر و بم گوشی خود هستید پیشنهاد میشود که در این آموزش باما همراه باشید زیرا به موارد بسیاری در این خصوص اشاره شده است که میتواند اطلاعات شمارا تحت تاثیر قرار دهد. این سیستم عامل در چین با عنوان Hongmeng نام برده شده است. خب پاسخ این است که برخلاف پیشداوریها و قضاوتهای سهلانگارانه ما در مورد انسانهای باستان، آنها با استفاده از چیزی به نام تاثیر اولیگودینامیک برای کشتن عوامل بیماریزا و مبارزه با آلودگیها استفاده میکردند. اول، ایجاد توانمندی در شکل دادن به سفارت خانههای مجازی که چیزی بیشتر از یک رایانه، یک مودم و یک تلفن ماهواره­ای در اتاق هتل نیست.

بطوری که با در دست گرفتن این گوشی حس فوق العادهای به شما منتقل میشود. تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند، در طراحیهای منحصر به فرد و ویژگیهای خاصی است که با نام آمازفیت شناخته میشوند و به طور خارق العادهای نظر افرادی که علاقه به این نوع محصولات دارند را به خود جلب میکند. باید اعتراف نمود که ترکیب فلز و شیشه و استفاده هواوی از رنگهای جذاب در این مدل برای ما تجربه حس فوق العادهای راه به همراه داشت. بصورت کلی با در دست گرفتن این گوشی با توجه به کیفیت مطلوب ساخت و ترکیب فلز و شیشه در طراحی حس خیلی خوبی به کاربر منتقل میشود. این شرکت چینی با افزایش تعداد اسمارتفونهای رده بالای خود در بازار، رقابت شدیدی را با سامسونگ، الجی و سونی در پیش گرفته است. شاید زمانی تصور میشد که هیچ شرکتی نمیتواند در بازار تلفن همراه مقابل نوکیا، الجی یا سونی بایستد و یا حتی سامسونگ را به چالش بکشد. گوشی Y9 2019 محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و باتری پرقدرت 4000 میلیآمپرساعتی به بازار عرضه شده است. این گوشی نیز مانند هوآوی میت ۴۰ پرو در ۳ نسخه هوآوی Mate 50، هوآوی Mate 50 Pro و هوآوی Mate 50 Pro Plus به بازار عرضه خواهد شد.

این محصول همچنین دماسنج ترموکوپل برای افرادی که در شرایط خاص هستند بسیار پر کاربرد می باشد برای مثال فرض کنید باید دمای منزل را ثابت نگه دارید و در ابتدا باید درجه دقیق را بدانید و این دستگاه می تواند آگاهی کامل به شما بدهد و به این صورت دیگر نیازی نسبت نگران بالا رفتن و یا پایین آمدن دما باشید زیرا همه چیز تحت کنترل شما قرار دارد. مورد آخر در این باره نیز اتصال به اینترنت است. وقتی اتصال انجام شد، نمایشگر گوشی در نوتبوک دیده خواهد شد. در واقع، پنیسیلین تا سال 1943، یعنی وقتی که ارتش آمریکا از آن برای درمان سربازان در جنگ جهانی دوم استفاده کرد، فراگیر نشده بود، و در سال 1945- نزدیک به دو دهه بعد از کشف اولیه- پنیسیلین در دسترس عموم مردم قرار گرفت. طراحی گوشی کاربرپسند است و از بدنه پلی کربنات دو رنگ ساخته شده است. ام 5 در بخش دوربین بسیار خوب ظاهر شده است چرا که سنسور 21.5 مگاپیکسلی در پشت و دارد و بخش جلویی آن دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده که یکی از بهترین گوشی ها برای گرفتن سلفی است. گوشی P10 پلاس یکی دیگر از اسمارتفونهای خوب هواوی است که با طراحی بسیار جذاب، سختافزار پیشرفته و نرمافزاری که بهشدت بهینه شده یکی از انتخابهای خوب برای خرید محسوب میشود.

همانطور که پیش ازاین اشاره شد، پیشرفت علم و تکنولوژی به شرکت شیائومی یاری رسانده تا بهترین و جدیدترین گوشی های شیائومی را تولید سایت 9to5mac کند. اگرچه برند شیائومی با گوشی های هوشمند پیوند ناگسستنی دارد و شاید بتوان گفت که شهرتش را مدیون آن هاست اما فقط به همین گوشی ها محدود نمی شود؛ بلکه گستره وسیعی از محصولات را در بر میگیرد که آن را به یک کمپانی بزرگتر تبدیل می کند. در این زمینه قصد داریم که به یکسری ترفند های گوشی هواوی اشاره داشته باشیم تا با استفاده از انها بتوانید به ویژگی های جدیدی دسترسی داشته باشید که شمارا از نصب برنامه های مشابه بی نیاز خواهد ساخت. هارد دچار اختلال شده و نیاز به بررسی دارد. زومیت امکان مقایسهٔ قیمت و مشخصات سختافزاری گوشی های هواوی با محصولات دیگر را در اختیارتان قرار داده که امکان بررسی ویژگیهای ظاهری و سختافزاری گوشیها را فراهم میسازد تا بتوانید بهترین گوشی هواوی با توجه به سختافزار مدنظرتان را انتخاب کنید. اگر به آلبوم عکس گوشی هواوی در سالهای اخیر مراجعه کنید، نوآوریهای طراحی زیادی در بخش طراحی گوشیهای بالارده این شرکت خواهید دید.ضخامت کم، استفاده از بهروزترین طراحیها در قسمتهایی مانند بریدگی بالای نمایشگر و پنل پشتی و همچنین کاهش چشمگیر حاشیه اطراف نمایشگر باعث شده است حتی گوشی های ارزان هواوی نیز از نظر ظاهری طراحی قابل قبولی داشته باشند.

این شرکت با معرفی گوشیهای پرچمدار خود از خانوادههای “پی” و “میت” بهترین گوشیها را در بازار دارد. برای بررسی این مورد از بخش سیستمعامل در مشخصات گوشیها استفاده کنید. گاهی اوقات حل این مسایل با استفاده از ابزارها و روش های سنتی به دلیل این که مورد انتقاد قرار گرفته اند غیرممکن است. با ورود شرکت چینی به بازار موبایل، هرساله محصولات مختلفی معرفی شد؛ اما مهمترین اتفاق از بخش موبایل هواوی در آن زمان را میتوان معرفی سری Ascend عنوان کرد.سری اسند که مبتنی بر اندروید ۲.۱ بود در تابستان سال ۲۰۱۲ راهی بازار شد و درواقع راه ورود انواع گوشی ارزان قیمت هواوی به بازارهای مختلف جهان را باز کرد. تکنولوژی ابری (Cloud) روشی برای ارائه خدمات فناوری اطلاعات است که در آن منابع و اطلاعات از طریق ابزارهای مبتنی بر وب و اپلیکیشن از اینترنت به کاربر ارائه میشوند.

نمایشگر بزرگ، ویژگیهای عالی و جک هدفون چیزهایی هستند که حتی مدل جدیدتر Mate 10 Pro هم فاقد آنها است. اخیر شرکت هواوی اعلام کرده است که تحریمهای آمریکا سبب میشود که گوشیهای آیندهی این شرکت، فاقد پردازندهی کرین باشند. گوشی های سری میت از مشخصات سختافزاری قدرتمندی بهره میبرند که همین عامل سبب شده تا قیمت بالاتری نسبت به سایر گوشی های هواوی داشته باشند. در نتیجهی این تحریم تمام شرکتهای آمریکایی از جمله گوگل از همکاری با هواوی منع شدند. کیفیت بالای ساخت ، مشخصات عالی ، رابط کاربری سریع و بهینه و بسیاری موارد دیگر از مزایای گوشی های Xiaomi هستند که باعث شده در مدت کمی این برند در سطح جهان مطرح شود. نمایشگر عالی 18:9 باعث شده تا این گوشی یک انتخاب زیبا برای کسانی باشد که دنبال یک گوشی ارزان هستند. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 4K در رزولوشن 21:9 است. این نسخهها دارای نمایشگرهای ۵.۸ اینچ، ۶.۱ اینچ و ۶.۵ اینچی بودند و از رم ۴ گیگابایتی بهره میبردند.

دسترسی به مقایسه کمترین قیمت و مشخصات فنی از طریق مراجعه به سایت ژابیت براحتی امکان پذیر است. بنابراین بسیاری از لغاتی که در طول روز با آن رو به رو میشویم ریشه یونانی دارند. بنابراین این گوشی با این قیمت انتخاب فوقالعادهای است. بنابراین گوشیهای هواوی با تنوع قیمت خوبی عرضه میشوند و ارزانترین آنها از کیفیت خوبی نسبت به قیمت برخوردار هستند. همانطور که میدانیم گوشیهای آیفون دارای برند و طراحی منحصربهفردی هستند که آنها را به بهترین برند و مناسبترین کیفیت گوشی در دنیا تبدیل کرده است. طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد. پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید که به موارد خوبی اشاره شده است. رابطه­ رسمی و غیررسمی میان دولت ـ ملتها، وجه آخر نمود سیاست را در این مقاله در برخواهد گرفت. حتما توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از گوشی هواوی مدنظر خود مقاله نقد و بررسی آن را مطالعه کنید. حتی اگر قصد ندارید برای خرید گوشی هزینه زیادی بکنید میتوانید یکی از گوشیهای قدیمیتر سری P را مدنظر داشته باشید.

بدون شک یکی از جذابترین ویژگی های این گوشی میان رده در بخش دوربین این محصول میباشد. این گوشی جز جذابترین گوشیهای هوآوی است. اپل تصمیم گرفت آیفون ها رو 100 دلار گرون تر کنه که این اتفاق باعث شد این گوشی با قیمت 599 دلار عرضه بشه، اما این افزایش قیمت تاثیری توی فروشش نداشت و این گوشی هم مثل آیفون 3 جی توی هفته اول رو نماییش تونست به فروش یک میلیونی برسه! Samsung Galaxy S8 و HTC U 11 انجام داده ایم تا بتوانیم راحت تر تصمیم بگیریم. با این قابلیت هواوی میتوانید ویدئوهای گوشی خود را در نمایشگر بزرگ نوتبوک پخش کنید و با موس و کیبورد از گوشی خود استفاده کنید یا از نوتبوک خود برای پیامدهی راحت و مدیریت فایلها استفاده کنید. قطعا مدت زمان زیادی هست که از این گوشی استفاده می کنید.