افشاگر سیری می گوید اپل باید با عواقب مواجه شود

این گزارش اشاره می کند که اپل به طور واضح به مصرف کنندگان اطلاع نمی دهد که درصد کمی از ضبط ها برای بهبود سیری به پیمانکاران ارسال می شود. […]

در آن زمان، افشاگر ناشناس ماند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب آیفون Incipio Organicore


“من بسیار نگران هستم که شرکت های بزرگ فناوری اساساً کل جمعیت را مورد آزار و اذیت قرار دهند در حالی که به شهروندان اروپایی گفته می شود که اتحادیه اروپا یکی از قوی ترین قوانین حفاظت از داده ها در جهان را دارد. یک قانون کافی نیست: باید برای ناقضان حریم خصوصی اعمال شود.

موارد بی‌شماری از ضبط‌شده‌ها شامل بحث‌های خصوصی بین پزشکان و بیماران، معاملات تجاری، معاملات به ظاهر مجرمانه، برخوردهای جنسی و موارد دیگر بوده است. این ضبط‌ها همراه با داده‌های کاربر است که مکان، جزئیات تماس و داده‌های برنامه را نشان می‌دهد.

ما متوجه می شویم که به طور کامل به آرمان های عالی خود عمل نکرده ایم.

این مناقشه به ژوئیه گذشته برمی گردد، زمانی که الف نگهبان این گزارش نشان داد که اپل از پیمانکاران برای بررسی تعاملات با سیری استفاده کرده است – و برخی از ضبط‌ها به وضوح به طور تصادفی فعال شده‌اند. این بدان معناست که پیمانکاران به طور مؤثر به مکالمات خصوصی گوش می دادند.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی افشاگر سیری که فاش کرد مکالمات خصوصی توسط پیمانکارانی که برای بهبود دستیار هوشمند اپل شنود شده بودند، امروز هویت خود را فاش کرد.

او گفت این فقط مشتریان اپل نیستند که حریم خصوصی آنها نقض شده است.

لو بونیک ابراز نگرانی کرد که اپل با هیچ مجازاتی مواجه نشده است یا حتی توسط مقامات حفاظت از داده ها مورد بررسی قرار نگرفته است.

را نگهبان گزارش می دهد که Le Bonniec به مقامات حریم خصوصی اروپایی نامه نوشت تا عدم اقدام علیه اپل را زیر سوال ببرد.

او این کار را در نامه ای به اتحادیه اروپا انجام داد و از اپل خواست تا با عواقب نقض حریم خصوصی خود روبرو شود.

زمینه

ضبط‌ها به کاربران دستگاه‌های اپل محدود نمی‌شد، بلکه شامل والدین، فرزندان، دوستان، همکاران و هرکسی بود که می‌توانست توسط دستگاه ضبط شود. سیستم همه چیز را ضبط می کرد: نام ها، آدرس ها، پیام ها، جستجوها، استدلال ها، نویزهای پس زمینه، فیلم ها و مکالمات. من شنیده ام که مردم در مورد سرطان خود صحبت می کنند، به والدین متوفی، مذهب، تمایلات جنسی، پورنوگرافی، سیاست، مدرسه، روابط یا مواد مخدر بدون هیچ قصدی برای فعال کردن سیری صحبت می کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این کارآفرین سابق اکنون در معرض دید عموم قرار گرفته و هویت خود را به عنوان توماس لو بونیک فاش کرده است. او می گوید که این کار را برای اعتراض به اینکه اپل هیچ عواقبی برای نقض حریم خصوصی نداشته است، انجام داده است.

این شرکت بعداً اعلام کرد که رتبه Siri را بازیابی می کند، اما فقط برای مشتریانی که صراحتاً به آن متعهد هستند.

افشاگر رتبه بندی سیری خواستار اقدام است

توماس لو بونیک در نامه ای که تصمیم خود را اعلام کرد و به کلیه تنظیم کنندگان حفاظت از داده های اروپایی ارسال کرد، گفت: «این نگران کننده است که اپل (و احتمالاً نه فقط اپل) به نادیده گرفتن و نقض اصول اساسی ادامه می دهد و به جمع آوری داده های گسترده خود ادامه می دهد.

اپل ابتدا از این برنامه دفاع کرد و سپس عذرخواهی کرد و آن را به حالت تعلیق درآورد.