«اقساط ماهانه اپل کارت» 0% تامین مالی آیفون را ارائه می دهد

اینم توضیح کامل:

اگر هنگام پرداخت موجودی Apple Card خود، روی پیوند “بیشتر بیاموزید” در برنامه Wallet ضربه بزنید، توضیح واضحی درباره نحوه عملکرد پرداخت های Apple Card خواهید دید. این توضیح دهنده از زمان راه اندازی اپل کارت وجود داشته است، اما اپل اخیراً یک بخش جدید “پرداخت ماهانه اپل کارت” را با جزئیات جدید در مورد تامین مالی آیفون اضافه کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

اگر برای آیفون خود با اقساط ماهانه اپل کارت پرداخت می کنید، هر ماه قسط شما در حداقل مبلغ پرداختی لحاظ می شود.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد اقساط ماهانه Apple Card را برای خرید سایر محصولات اپل ارائه دهد یا خیر. در حال حاضر می‌توانید خریدهای اپل استور را با Barclaycard تأمین مالی کنید، اما اپل احتمالاً در آینده 0% بودجه اقساط ماهانه Apple Card را به Mac، iPad و سایر محصولات افزایش خواهد داد.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

طی آخرین تماس اپل در ماه اکتبر، تیم کوک اعلام کرد که اپل کارت به زودی 0 درصد بودجه برای خرید آیفون اضافه خواهد کرد. قبل از عرضه این ویژگی، اپل اپلیکیشن Wallet را در iOS به‌روزرسانی کرد تا به این گزینه پرداخت ماهانه جدید اشاره کند.

ممنون دیوید!

در طی تماس با درآمد ماه اکتبر، کوک توضیح داد که کاربران اپل کارت قادر خواهند بود خرید آیفون را به مدت 24 ماه با سود 0 درصد تامین مالی کنند. همچنین هر روز 3% بازپرداخت نقدی در کل خرید آیفون خود دریافت خواهید کرد.

پرداخت ماهانه اپل کارت

اپل توضیح می‌دهد که وقتی از اقساط ماهانه اپل کارت برای تأمین مالی آیفون خود استفاده می‌کنید، پرداخت ماهانه آن آیفون به سادگی در حداقل مبلغ پرداختی شما در هر ماه لحاظ می‌شود. اپل می گوید که اقساط مانند بقیه موجودی شما مشمول بهره نمی شوند.

اقساط مانند سایر خریدهای انجام شده با اپل کارت مشمول سود نمی باشد. اگر برای مانده قسط خود بیشتر پرداخت کنید، می توانید تعداد کل پرداخت ها را کاهش دهید، اما همچنان باید قسط خود را در ماه بعد پرداخت کنید. کل پرداختی موجودی شامل کل مبلغی است که با Apple Card خرج کرده اید، از جمله موجودی باقی مانده در آیفون شما.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب محافظ آیفون 11


تیم کوک گفته بود که اپل کارت برای خرید آیفون «در اواخر امسال» 0 درصد بودجه اضافه خواهد کرد، اما به نظر نمی‌رسد این گزینه هنوز اجرایی نشده است. با توجه به افزوده شدن جدید به اپلیکیشن Wallet و این واقعیت که تنها سه هفته از سال باقی مانده است، می توان حدس زد که گزینه تامین مالی به زودی عرضه خواهد شد.