ال‌جی HomeKit، AirPlay و موارد دیگر را به تلویزیون‌های جدید گسترش می‌دهد

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علیرغم محدودیت ها، این افزونه قابل توجه HomeKit، AirPlay، Apple Music و برنامه Apple TV است. نرم افزار webOS Hub طیف گسترده ای از تلویزیون ها را با قیمت های مختلف در سراسر جهان تامین می کند. آیا تلویزیون شما در این استقرار گنجانده شده است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


در اینجا یک مرور کلی از ویژگی های جدید، همانطور که توسط ال جی توضیح داده شده است:

  • برنامه Apple TV+ با پشتیبانی از محتوای TV+، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی از کانال‌های iTunes و Apple TV برای سرویس‌های پخش شخص ثالث
  • Apple Music با رادیو موزیک اپل، شعر زنده، دسترسی کامل به کتابخانه و موارد دیگر
  • AirPlay برای پخش مستقیم فیلم، موسیقی، بازی و عکس در تلویزیون هوشمند خود از iPhone، iPad یا Mac.
  • پشتیبانی از HomeKit برای کنترل تلویزیون از طریق برنامه Apple Home و سیری

ال‌جی می‌گوید AirPlay و HomeKit فقط در تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های UHD مجهز به webOS Hub 2.0 که سال گذشته منتشر شد، در دسترس هستند. با این حال، برنامه Apple TV و برنامه‌های Apple Music به مجموعه وسیع‌تری از تلویزیون‌های مجهز به webOS Hub در بیش از 100 کشور می‌آیند.

ال‌جی در یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داد که تلویزیون‌های 200 برند دیگر از نرم‌افزار webOS Hub آن پشتیبانی می‌کنند. این شامل شرکت هایی مانند Seiki، Eko، Stream System، Konka، Aiwa و Hyundai می شود. همانطور که انتظار می رفت، با این حال، محدودیت هایی در تلویزیون های این برندها وجود دارد که پشتیبانی از این ویژگی های اپل را اضافه می کند.

ال‌جی از گسترش چشمگیر تلویزیون‌هایی که از اپلیکیشن Apple TV، AirPlay، HomeKit و Apple Music پشتیبانی می‌کنند، خبر داده است. در حالی که این ویژگی‌ها برای مدتی در تلویزیون‌های webOS خود ال‌جی موجود بوده است، اعلامیه امروز آنها را به تلویزیون‌های شخص ثالثی که نرم‌افزار webOS Hub این شرکت را اجرا می‌کنند، گسترش می‌دهد.