الزامات کار حضوری اپل به دلیل موارد COVID-19 به تعویق افتاد

در آخرین ویرایش او برای روشن شدن در خبرنامه، مارک گورمن، از بلومبرگ، توضیح می‌دهد که به او گفته شده است که در داخل اپل، بعید است که اجرای کامل طرح پشتیبان آن قریب‌الوقوع باشد. این بدان معناست که کارمندان دو روز در هفته به صورت حضوری و سه روز در هفته از خانه به کار خود ادامه خواهند داد.

استدلال شرکت برای این موضوع ساده است، با این احساس که “بیشتر از هر زمان دیگری تست آزمایش کووید برای کارمندان مثبت شده است” و دلیلی برای پیگیری اجرای کامل برنامه کووید-19 کار ترکیبی آن وجود ندارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در ماه مه، با افزایش مجدد موارد COVID-19، اپل اجرای برنامه های خود را به حالت تعلیق درآورد. اکنون، بلومبرگ گزارش می دهد که اپل بعید است به این زودی ها الزامات سه روز در هفته را اجرا کند.

تغییرات در کار حضوری در اپل

کارمندان اپل در 11 آوریل، پس از یک دوره دو ساله کار از راه دور که ناشی از همه گیری COVID-19 بود، شروع به بازگشت به کار حضوری کردند. این کار با یک روز در هفته به صورت حضوری شروع شد و در 4 می به دو روز کار حضوری افزایش یافت.

اپل به دلیل اصرار بر الزام کارمندان به کار حضوری مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا سیاست های این شرکت نسبت به سایر شرکت های دره سیلیکون محدودتر است.

با این حال، آنچه مهم است به خاطر بسپارید این است که سیاست های اپل می تواند از تیمی به تیم دیگر متفاوت باشد. بسیاری از تیم‌های اپل از اواسط تا اواخر سال 2020 شخصاً کار می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به طور نامحدود به ترتیبات کار از راه دور دائمی‌تر و انعطاف‌پذیرتر رفته‌اند.

در ماه آوریل، پس از تعدادی تاخیر و شروع اشتباه، اپل رسماً شروع به الزام کارمندان به بازگشت به دفتر برای کار حضوری کرد. برنامه اپل خواستار اجرای مرحله ای کار حضوری بود که از یک روز در هفته شروع می شد و به سه روز در هفته افزایش می یافت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


گام بعدی در این رویکرد مرحله‌ای، بازگرداندن کارمندان به دفتر سه روز در هفته در تاریخ 23 مه بود، به‌ویژه نیاز به کار حضوری در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه. با این حال، اپل در مواجهه با افزایش موارد COVID-19 نتوانست این الزام را اجرا کند.