امتیازهای Chase خود را برای دستگاه های اپل با یک جایزه بازخرید کنید

[ad_1]

چیس الف اعلامیه زمانی که دارندگان کارت امتیازات جوایز نهایی خود را برای محصولات اپل بازخرید کنند، مجدداً یک جایزه به دارندگان کارت ارائه می دهد. این تبلیغات مشابه تبلیغاتی است که Chase در گذشته اجرا کرده است و تا 50٪ پاداش ارائه می دهد که از امروز شروع می شود و تا پایان ماه ادامه دارد.

پاداش هانت پوینت برای محصولات اپل

Chase اولین بار در سال 2018 فروشگاه اختصاصی Apple Ultimate Rewards را راه اندازی کرد و به دارندگان کارت راه دیگری برای استفاده از امتیازهایی که با کارت اعتباری خود به دست می آورند، ارائه کرد. ویترین اختصاصی اپل از طریق ویترین Chase’s Ultimate Rewards قابل دسترسی است و تقریباً هر چیزی را که در اپل می‌یابید، از جمله جدیدترین مک‌بوک پرو، مدل‌های آیفون 13 و موارد دیگر به فروش می‌رساند.

جزئیات این تبلیغات را در زیر مشاهده می کنید:

  • Freedom، Freedom Unlimited، Freedom Flex و Freedom Student: امتیازها 10% بیشتر ارزش دارند
  • Ink Business Cash، Ink Cash و Ink Business Unlimited: امتیازها 10٪ بیشتر ارزش دارند
  • Ink Business Preferred و Ink Plus: امتیازها 25٪ بیشتر ارزش دارند
  • Sapphire Preferred: امتیازها 25% بیشتر ارزش دارند
  • Sapphire Reserve: امتیازها 50 درصد بیشتر ارزش دارند
  • JPMorgan Reserve: امتیازها 50 درصد بیشتر ارزش دارند

این برنامه با این امکان کار می کند که مشتریان از امتیازات خود به عنوان اعتبار برای خریدهای اپل خود استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر یک دستگاه اپل با قیمت 120 دلار با ارزش نقدی 1.25 دلار خریداری کنید و نیمی از امتیاز را پرداخت کنید، از 4800 امتیاز استفاده می کنید و کارت اعتباری شما 60 دلار شارژ می شود.

مثل همیشه، زمانی که از Chase Points خود برای سفر استفاده می‌کنید یا آن‌ها را به شریک سفر منتقل می‌کنید، معمولاً می‌توانید مبلغی را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت کنید. با این حال، اگر یک خرید اپل برنامه ریزی شده و مقدار مناسبی از Chase Points در بانک دارید، می توانید از برخی از این امتیازات برای کاهش قیمت استفاده کنید.

اگر قبلاً دارنده کارت Chase نیستید، به یاد داشته باشید که این شرکت در حال حاضر یک پاداش ثبت نام بسیار سودآور برای کارت محبوب Chase Sapphire Preferred. شما می توانید 80000 امتیاز جایزه کسب کنید که با این تبلیغات برای خرید اپل 1000 دلار به دست خواهید آورد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی