امتیاز اعتباری شما اکنون تحت تأثیر Apple Card در همه آژانس‌ها قرار گرفته است

یکی از مزایای این کارت این است که اپل بارها به مشتریان خود گزینه تعویق پرداخت را در پاسخ به بحران کرونا ارائه کرده است. با از دست دادن مشاغل خود و برخی دیگر با کاهش درآمد، دارندگان کارت ممکن است سخت‌تر از آنچه انتظار می‌رود به پرداخت‌های خود ادامه دهند. اپل در ابتدا این گزینه را برای پرداخت آوریل ارائه کرد، سپس آن را به طور متوالی به ماه های می، ژوئن، جولای و آگوست تمدید کرد.

MacRumors خالدار a Reddit انتشار.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی کسانی که امتیاز اعتباری خود را به طور منظم پیگیری می کنند، پس از اضافه شدن Apple Card به گزارش خود، شاهد افزایش یا کاهش امتیاز خود هستند که قابل انتظار است.

می‌توانم تأیید کنم که اکنون در فایل EQ من نشان داده می‌شود. گزارش‌های عطف به ما نیز.

محاسبه امتیازات اعتباری بر اساس پنج عامل است:

  • سابقه پرداخت
  • استفاده کنید
  • طول تاریخچه اعتباری
  • فعالیت اخیر
  • ظرفیت کلی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یک کاربر کارت متحیر شده بود که این منجر به امتیاز کمتری می شود.

“اپل کارت اکنون تحت Equifax قرار می گیرد!”

دفعه قبل توضیح دادیم

برعکس، هر خط اعتباری جدید، میانگین طول تاریخ اعتبار شما را در همه کارت ها و سایر منابع کاهش می دهد، که می تواند برای مدتی به امتیاز اعتباری شما آسیب برساند.

“بله، امروز در گزارش Equifax من ذکر شده است.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


“این باعث کاهش نمره Equifax من شد؟! چطور ممکن است؟”

این کارت در ابتدا فقط در گزارش‌های TransUnion ظاهر می‌شد تا اینکه Experian ماه گذشته آن را یکپارچه کرد. همانطور که در آن زمان توضیح دادیم، این می تواند یک خبر خوب یا بد برای امتیاز اعتباری شما باشد.

به عنوان مثال، دریافت اپل کارت بدون تغییر عادات خرج کردن به این معنی است که اکنون به اعتبار بیشتری دسترسی دارید، اما دیگر از آن استفاده نمی کنید، بنابراین مصرف شما کاهش می یابد (که خوب است). به علاوه، شما در حال ایجاد سابقه پرداخت با ارائه دهنده اعتبار جدید هستید که امتیاز شما را نیز افزایش می دهد.

اپل کارت اکنون بر امتیاز اعتباری شما در هر سه آژانس رتبه بندی اعتباری بزرگ ایالات متحده تأثیر می گذارد: Equifax، Experian، و TransUnion.