امروز، استودیو خلاق اپل جوانان را با مربیان و هنرمندان شناخته شده مرتبط خواهد کرد

سایر نوازندگان مهمان عبارتند از خلاقان جوان از جمله تهیه کننده برنده جایزه گرمی لارنس “رنس” داپسون، عکاس مستند و فیلمساز بتانی مولنکوف، و مدیر تحریریه جهانی هیپ هاپ و آر اند بی اپل موزیک، ابرو داردن.

برای جشن افتتاحیه بزرگ تئاتر برج اپل در مرکز شهر لس آنجلس، اپل امروز در استودیو خلاق اپل راه اندازی می کند، یک برنامه جهانی که از لس آنجلس و پکن آغاز می شود. این برنامه از طریق منابع خلاق، راهنمایی توسعه شغلی را برای جوامعی که نمایندگی کمتری دارند ارائه می دهد. فروشگاه پرچمدار جدید همچنین میزبان جلسات رایگان امروز خود در اپل خواهد بود که به بررسی ساخت موسیقی، ترانه سرایی، الهامات خلاقانه و موارد دیگر می پردازد.

ثبت نام برای جلسات هم اکنون باز است. برای رزرو جای خود و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت اپل مراجعه کنید:

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

امروز، برنامه‌نویسی استودیو خلاق اپل، اشتیاق خلاقانه را در زمینه‌هایی مانند موسیقی، فیلم، عکاسی، هنر و طراحی تقویت می‌کند و در دسترس جوانانی قرار خواهد گرفت که با موانعی برای آموزش هنری معنادار روبرو هستند. در طول هشت تا 12 هفته برنامه‌نویسی، مربیان – همراه با اپل و شرکای جامعه – شرکت‌کنندگان را از طریق برنامه‌ای از جلسات عملی، دانش صنعت داخلی، و بازخورد مداوم در مورد پروژه‌ها، خلاقیت شرکت‌کنندگان را راهنمایی می‌کنند. علاوه بر توسعه مهارت‌های خلاقانه، مربیان و شرکای اجتماعی ما ابراز وجود شرکت‌کنندگان را تقویت می‌کنند و آنها را تشویق می‌کنند تا تغییرات اجتماعی را در جوامع خود ایجاد کنند. در پایان برنامه‌نویسی، اپل میزبان جشن و نمایش آثار نهایی شرکت‌کنندگان در فروشگاه محلی اپل یا در جامعه خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مجازی امروز در اپل جلسات رایگان هستند و در وبکس میزبانی می شوند. برای بهترین تجربه، جلسه را در دستگاهی مجزا از دستگاهی که در آن ایجاد می‌کنید، مشاهده کنید. نام و چهره سایر شرکت‌کنندگان برای محافظت از حریم خصوصی شما روی صفحه نمایش داده نمی‌شود و کاری که به اشتراک می‌گذارید هرگز بدون اجازه بیش از ۷۲ ساعت توسط اپل حفظ نمی‌شود.

از 26 ژوئن تا 22 ژوئیه، همه می توانند به موسیقی دانان، تهیه کنندگان، ترانه سرایان، هنرمندان و متخصصان خلاق Apple برتر بپیوندند تا مهارت های جدیدی در موسیقی و هنر بیاموزند. را Creative Studios LA به همراه Apple Music به صورت آنلاین و در فروشگاه میزبانی می شود.

امروز در استودیو خلاق اپل در لس آنجلس بر توسعه استعدادهای نوازندگان جوان تمرکز خواهد کرد. اپل با بنیاد Music Forward و Inner-City Arts and Social Justice Learning برای 9 هفته برنامه نویسی رایگان همکاری می کند. با استفاده از محصولات اپل، شرکت کنندگان یک آلبوم تصویری به نام “LA Love Letter” ایجاد خواهند کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اپل اهداف کلی امروز را در استودیو خلاق اپل توضیح می دهد:

در طول جلسات، ابتدا درباره سفر خلاقانه هر مهمان با استعداد خواهید آموخت و خواهید شنید که چه چیزی الهام بخش کار آنهاست. با ابزارهای اپل مانند GarageBand و Keynote برای یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های جدید، به‌طور عملی وقت خواهید داشت. در نهایت، شما این فرصت را خواهید داشت که کار خود را در یک صحنه جهانی به اشتراک بگذارید.