امروزه اپل با پروژه های خلاقانه الهام گرفته از The Snoopy Show به YouTube گسترش می یابد

اپل همچنین a راهنمای مرجع ترسیم برای الهام بیشتر

از امروز، می‌توانید جلسات میزبانی شده توسط Apple Creative Pro و مهمانان ویژه را در هر زمان تماشا کنید. قسمت اول سریال آنلاین با همکاری برنامه Apple TV+ ساخته شده است نمایش اسنوپی.

همین هفته، اپل مجموعه ای از جلسات مجازی را راه اندازی کرد جشن فصل دوم تد کمند و آن را گسترش داد امروز در استودیو خلاق اپل ابتکار عمل در بانکوک پس از لس آنجلس، پکن و لندن.

“خودت را به عنوان شخصیت بادام زمینی در صفحات با هنرمند اسنوپی بکش” توسط میزبانی نمایش اسنوپی هنرمند استوری‌برد، کریستا پورتر و با حمایت آنتونی، یک متخصص خلاق در کتابخانه اپل کارنگی در واشنگتن دی سی، و مارک اوستاف، مجری برنامه. می‌توانید در حین طراحی با iPad و Apple Pencil، آموزش را دنبال کنید.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

من خودم را به عنوان یک شخصیت Peanuts در جدید ترسیم کردم #امروزدرسیب جلسه کارتون های ویژه تعطیلات بادام زمینی هنوز هم تا به امروز کارتون های مورد علاقه من هستند، بنابراین انجام این تصویر مانند یک فرار کوچک از دوران کودکی بود. pic.twitter.com/ap3PDjdnlu

امروز در اپلبرنامه رایگان Creative Sessions که برای کمک به هنرمندان، عکاسان، نوازندگان و سایرین طراحی شده است تا پتانسیل خود را باز کنند، به YouTube نیز گسترش می یابد.

— مایکل استیبر (@MichaelSteeber) 15 جولای 2021

امروزه، اپل از زمان آغاز به کار خود رشد فوق‌العاده‌ای داشته است، ابتدا با جلساتی در فروشگاه‌های اپل الهام بخش خلاقان شد، سپس اجراهای فراگیرتر، رویدادهای شهر پسند و تجربیات تعاملی AR را اضافه کرد. در سال 2020، Today در اپل محتوای آنلاین را در قالب اضافه کرد امروز در Apple Home ویدیوها و مجموعه ای رو به رشد از جلسات Webex که اکنون در سراسر جهان ارائه می شوند.