امروز جلسات اپل روز جهانی آگاهی از دسترسی را جشن می گیرند

امروز در اپل، جلسات از داخل فروشگاه به آنلاین و در شروع همه‌گیری انتقال یافتند، و قالب جدید جلسات را برای مشتریانی که نمی‌توانند از فروشگاه بازدید کنند یا به کمک مترجم نیاز دارند، در دسترس‌تر کرده است. اپل همچنین ارائه می دهد امروز در Apple Home ویدئویی که برنامه Clips را به زبان اشاره آمریکایی پوشش می‌دهد. هر مشتری می تواند درخواست مترجم زبان اشاره برای بازدید از فروشگاه اپل در وب سایت اپل.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

مجازی امروز در اپل جلسات در Webex میزبانی می شوند و شرکت کنندگان می توانند از طریق چت زنده با Apple Creative Pros ارتباط برقرار کنند. نام و چهره سایر شرکت کنندگان برای محافظت از حریم خصوصی شما روی صفحه نمایش داده نمی شود. مانند همه جلسات امروز اپل، رویدادهای روز جهانی دسترسی به آگاهی برای همه رایگان است. از طریق لینک های زیر می توانید در وب سایت اپل ثبت نام کنید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


روز جهانی آگاهی از دسترسی در دهمین سال ترویج دسترسی دیجیتال و فراگیری برای بیش از یک میلیارد نفر دارای معلولیت یا ناتوانی است.

20 مه روز جهانی آگاهی از دسترسی به دسترسی است و اپل با در دسترس‌تر کردن محبوب‌ترین مجازی امروز خود در جلسات اپل جشن می‌گیرد.

اپل ارائه خواهد کرد با آیفون شروع کنید و با iPad شروع کنید جلسات به صورت زنده به زبان اشاره آمریکایی و با استفاده از VoiceOver، صفحه‌خوان کمکی داخلی در iPhone و iPad ارائه می‌شوند. جلسات شروع به کار اصول اولیه iOS و iPadOS، سفارشی‌سازی و نکات مورد علاقه را پوشش می‌دهند.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی