امروز در اپل و الیور جفرز روز زمین را با جلسات مجازی جشن می گیرند

امروز در اپل جلسات مجازی در Webex میزبانی می شوند و بهترین تجربه را در Mac دارند. دوربین و میکروفون شما فعال نمی‌شوند، بنابراین تیم Creative Pros اپل برای کمک در یک چت زنده در دسترس خواهد بود. هر اثر هنری که در طول جلسه به اشتراک می گذارید به دلایل حفظ حریم خصوصی توسط اپل حفظ نمی شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ثبت نام برای جلسه استودیو مجازی و جلسه کودکان در وب سایت اپل به مناطق زمانی محلی توجه کنید.

استودیوی مجازی: پیام هایی به سیاره زمین با الیور جفرز همه را دعوت می کند تا یک پیام شخصی برای جشن گرفتن جهان ما ایجاد کنند. Jeffers و Creative Pros از فروشگاه‌های اپل شما را در ایجاد یک GIF مصور با استفاده از برنامه Procreate در iPad خود راهنمایی می‌کنند.

اپل امسال روز زمین را با جلسات خلاقانه مجازی با همکاری یک هنرمند و نویسنده جشن می گیرد الیور جفرز. خانواده ها و افراد می توانند برای دو رویداد زنده در 22 آوریل ثبت نام کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای کودکان 8 تا 12 ساله، اپل پیشنهاد می دهد دومین رویداد استودیو مجازی مناسب برای خانواده ها اگر iPad یا برنامه Procreate ندارید، این نیز خوب است. اپل شرکت کنندگان را تشویق می کند تا با هر ابزاری که در دسترس هستند نقاشی کنند، مانند نشانه گذاری در برنامه Notes در آیفون یا حتی قلم و کاغذ.

اگر در یک جلسه عالی امروز در اپل شرکت می کنید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

الیور جفرز هنرمند و نویسنده پشت آن است “اینجا هستیم: نکاتی برای زندگی در سیاره زمین” یک فیلم انیمیشن Apple TV+ بر اساس کتابی به همین نام. این فیلم روز زمین را از دیدگاه یک کودک جشن می گیرد. جفرز همچنین با Today در اپل همکاری کرده است در سال 2019 در فعالیت های آموزشی روز زمین بر اساس برنامه درسی هر کسی می تواند ایجاد کند.