انتظار می رود درآمد Apple Music و Arcade تا سال 2025 با جهش 36 درصدی به بیش از 8 میلیارد دلار برسد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با iOS 16، Apple Music فقط چند تغییر می کند، زیرا می توانید در اینجا بیشتر در مورد آن بیاموزید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل میزان درآمد هر سرویس – یا حتی تعداد مشترکین آنها – را فاش نمی کند، اما در سه ماهه گذشته، این شرکت درآمد 19.82 میلیارد دلاری را برای خدماتی از جمله App Store، Apple TV+، Apple Arcade و Apple Music گزارش کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

آیا شما مشترک این دو سرویس هستید؟ نظر شما در مورد آنها در مقایسه با رقابت چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

همانطور که توسط رویترز، انتظار می رود درآمد اپل موزیک و اپل آرکید تا سال 2025 با جهش 36 درصدی به 8.2 میلیارد دلار برسد.

در حالی که Apple Arcade تقریبا هر هفته بازی های جدیدی دریافت می کند، Apple Music برای مشاهده ویژگی های جدید بیشتر به به روز رسانی های iOS متکی است. در طول یک سال گذشته، این شرکت کیفیت Dolby Atmos و Lossless را معرفی کرده است. به زودی، این شرکت قصد دارد پس از خرید Primephonic در سال گذشته، از Apple Classic، یک سرویس پخش موسیقی برای موسیقی کلاسیک، رونمایی کند.

به گفته تحلیلگران JPM به رهبری سامیک، انتظار می رود این دو سرویس تا سال 2025 تعداد مشترکین مشترکی در حدود 180 میلیون نفر داشته باشند – 110 میلیون برای موسیقی و 70 میلیون برای بازی – که با گسترش سریع اینترنت و صنعت بازی پررونق تقویت شده است. . چترجی.

چاترجی که توسط Refinitiv Eikon به دلیل دقت تخمین اپل خود رتبه پنج ستاره داده است، انتظار دارد اندازه بازار بازی تا سال 2028 به 360 میلیارد دلار و پخش موسیقی تا سال 2025 به 55 میلیارد دلار برسد.

اپل موزیک دومین سرویس پخش موسیقی بزرگ بعد از اسپاتیفای است. بر اساس تجزیه و تحلیل جی پی مورگان، در ترکیب با Apple Arcade، شرط بندی این شرکت بر روی بازی های بدون تبلیغات و عدم خرید درون برنامه ای می تواند تا سال 2025 بیش از 8 میلیارد دلار درآمد ایجاد کند.

جی پی مورگان معتقد است که Apple Music تا سال 2025 7 میلیارد دلار درآمد خواهد داشت، در حالی که انتظار می رود Apple Arcade 1.2 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.