انتظار می رود رای ضد انحصار سنا به تصویب قانونی برسد که اپل و دیگران را هدف قرار دهد

اپل با طیف وسیعی از تهدیدات ضد انحصار مواجه شده است، اما شاید مهمترین آنها قوانین ایالات متحده است که می تواند شرکت را ملزم کند به فروشگاه های برنامه های رقابتی یا بارگذاری جانبی برنامه های iOS از وب سایت های توسعه دهندگان اجازه دهد. ما قبلاً داستان را تا اینجا خلاصه کرده ایم:

باک گفت: «این لایحه باید در ماه ژوئن تصویب شود. گراسلی گفت: «ما نیاز به رأی گیری در سنا داریم. و ما به رای سنا به زودی نیاز داریم.

عکس: اریک هاینز/مجوز CC3.0

رویترز گزارش می دهد که مدافع اصلی قانون ضد انحصار، سناتور امی کلوبوچار و سایر حامیان در هر دو طرف سنا اکنون معتقدند که آرا را دارند.

قانون انتخاب آنلاین و نوآوری ایالات متحده بیشترین پیشرفت را داشته است. تیم کوک، مدیر عامل اپل شخصا علیه این لایحه لابی کرد، اما نگرانی های او توسط سناتور امی کلوبوچار، حامی مالی مشترک، رد شد. این لایحه از حمایت دو حزبی در کمیته قضایی سنا برخوردار شد، اما با مخالفت برخی در هر دو مجلس مواجه شد. […]

وزارت دادگستری اکنون وزن خود را پشت سر این لایحه انداخته و استدلال می کند که این لایحه توانایی آن را برای به چالش کشیدن رفتار ضد رقابتی تقویت می کند.

انتظار می رود رای ضد تراست سنا تصویب شود

اپل به مخالفت خود با این قانون ادامه می دهد و می گوید که نصب برنامه ها در خارج از اپ استور این شرکت، امنیت آیفون را به خطر می اندازد، علیرغم این واقعیت که هر کاربر مک می تواند برنامه ها را مستقیماً از وب سایت های توسعه دهندگان نصب کند، با محافظ macOS برای محافظت در برابر بدافزارها. .

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر تصویب شود، هر یک بر رفتار اپل با برنامه‌هایی مانند Spotify تأثیر می‌گذارد، اما برخی معتقدند که حتی می‌تواند مانع از نصب برنامه‌های خود بر روی آیفون‌ها شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در ابتدا انتظار می رفت که کنگره تلاش کند یک لایحه ضد انحصار واحد را برای رسیدگی به همه مسائل شناسایی شده تصویب کند، اما در عوض برای چندین لایحه. در یک مقطع ما به شش نفر کاهش پیدا کردیم، اما دو نفر از آنها اکنون در حال پیشرفت هستند.

رأی گیری ضد انحصار سنا ممکن است در اوایل این ماه برگزار شود و حامیان او می گویند مطمئن هستند که این قانون به قانون تبدیل خواهد شد.

سناتور امی کلوبوچار و قانونگذاران هر دو حزب روز چهارشنبه گفتند رای سنا لازم برای تصویب قانونی برای مهار چهار غول فناوری، فیسبوک متا، اپل، گوگل آلفابت و آمازون را دارند و خواستار رأی گیری شدند. […]

اگرچه حمایت دو حزبی از قانون ضد انحصار در هر دو مجلس وجود داشت، بحث های قابل توجهی در مورد این عبارت وجود داشت – تا جایی که برخی نگران بودند این موضوع در میان مدت از بین برود. اما چهره های کلیدی پشت این لایحه پیشنهادی می گویند که اکنون رای دارند…

زمینه

سال 2019 شاهد شروع یک تحقیق یک ساله در مورد اینکه آیا غول های فناوری در رفتار ضد رقابتی مقصر بودند یا خیر. اپل یکی از شرکت‌هایی بود که تحت بررسی قرار گرفت و تیم کوک قرار بود در مقابل کنگره شهادت دهد – و یکی از شرکت‌های فناوری بود که رفتارهای ضدرقابتی «عمیقاً نگران‌کننده» داشت.

این قانون همچنین Google را از تبلیغ محصولات خود در نتایج جستجو (مانند Google Shopping) باز می دارد آمازون همین کار را در فروشگاه تجارت الکترونیک خود انجام دهد.

به گفته دو منبع آگاه، انتظار می‌رود سنا در تابستان امسال، احتمالاً در اواخر ژوئن، به این لایحه رای دهد. به گفته منابع، انتظار می رود که مجلس نمایندگان سپس به نسخه سنا رأی دهد.

کلوبوچار که سناتور چاک گراسلی، جمهوری خواه حامی این لایحه، و نماینده مجلس نمایندگان، دیوید سیسیلین، دموکرات، در کنار او بودند، گفت: «اگر فکر نمی‌کردیم می‌توانیم 60 رأی به دست آوریم، درخواست رأی نمی‌کردیم». . و کن باک، جمهوری خواه […]