انحصاری Apple Arcade یعنی نه در اندروید، کنسول ها بازی منصفانه هستند

کنسول های بازی ویدیویی طبق تعریف اپل موبایل محسوب نمی شوند. بنابراین، بازی‌های آرکید هنوز هم می‌توانند روی نینتندو سوییچ اجرا شوند، حتی اگر از نظر فنی آن را یک پلتفرم دستی موبایل در نظر بگیریم.

با این حال، این شرکت همچنین اعلام کرد که این بازی‌ها «انحصاری» برای Arcade هستند. این باعث سردرگمی شد زیرا بسیاری از بازی‌های نشان داده شده بر روی پلتفرم‌های دیگر مانند رایانه‌های شخصی یا کنسول‌های بازی ویدیویی در دسترس خواهند بود.

در اینجا معنای “انحصاری بودن در Apple Arcade” آمده است. این بازی انحصاری موبایل است و نمی توان آن را بر روی سایر سیستم عامل های موبایل منتشر کرد. این اساسا به این معنی است که بازی ها در اندروید در دسترس نخواهند بود.

Apple Arcade به شما امکان دسترسی نامحدود به بیش از 100 بازی موجود در این سرویس را بدون خرید اضافی یا تبلیغات درون برنامه ای می دهد. می‌توانید آنلاین یا آفلاین بازی کنید و بازی‌ها در iPhone، iPad، Apple TV و Mac در دسترس هستند. با Family Sharing، حداکثر 6 نفر می توانند با یک پرداخت ماهانه 4.99 دلار بازی کنند. اپل هر ماه بازی های جدیدی را به کتابخانه Arcade اضافه می کند. می‌توانید در تیزر ویدیوی ۱۰۰ ثانیه‌ای اپل ایده‌ای درباره آنچه در دسترس است به دست آورید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

پیشنهاد Sprint iPhone XR


با راه‌اندازی Apple Arcade در اواخر این ماه، توجه عمده‌ای به این سرویس جلب شد که با قیمت ۴.۹۹ دلار در ماه با یک ماه آزمایش رایگان در دسترس خواهد بود. با این حال، در مورد اینکه انحصاری بودن برای Apple Arcade واقعاً به چه معناست سردرگمی وجود دارد…

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بسیاری از بازی‌های آرکید چند پلتفرمی خواهند بود. اپل در رویداد روز سه شنبه Sayonara: Wild Hearts را به نمایش گذاشت. این بازی روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و اپل آرکید عرضه خواهد شد. در Apple Arcade، بخشی از اشتراک شماست. برای نسخه کنسولی، بازی با قیمت 13 دلار به فروش می رسد.

محدودیت دیگر برای توسعه دهندگان بازی این است که بازی ها نمی توانند در سایر خدمات اشتراک ظاهر شوند. این بدان معنی است که بازی ها در بخش های عادی اپ استور، به عنوان عناوین رایگان یا پولی در دسترس نخواهند بود. آنها فقط در تب Apple Arcade اپ استور iOS 13 در دسترس هستند.

Apple Arcade هفته آینده راه اندازی می شود. می‌توانید در 19 سپتامبر به iOS 13 در آیفون خود به‌روزرسانی کنید و در نسخه آزمایشی Arcade ثبت‌نام کنید. Arcade با انتشار عمومی iPadOS در 30 سپتامبر بر روی iPad راه اندازی خواهد شد. آپدیت جدید tvOS نیز در 30 سپتامبر منتشر شد که شامل پشتیبانی Arcade نیز می شود. Apple Arcade برای Mac به macOS Catalina نیاز دارد. اپل تاریخ دقیقی برای عرضه Catalina اعلام نکرده است، اما در ماه اکتبر خواهد بود.