انواع سری گوشی های سامسونگ را در چند دقیقه با ما بشناسید 9to5mac Farsi

به خصوص سری 6 گوشی های اپل. این گوشی ارزان قیمت گزینه مناسبی برای آنهایی است که میخواهند با حداقل هزینه به دنیای گوشی هوشمند وارد شوند. این موضوع سبب شده است که هواوی از بعضی از اپلیکیشنهای ضروری گوشیهای هوشمند امروزی، مثل اپلیکیشنهای گوگل محروم شود. قبل از معرفی این گوشیها باید این نکته را بگوییم که به دلیل تحریم شرکت هواوی توسط آمریکا، گوشیهای جدید این شرکت از سرویس گوگل پشتیبانی نمیکنند و همین موضوع باعث شده است فروش گوشیهای هواوی در بازارهای جهانی از جمله ایران کاهش چشمگیری داشته باشد. Y6p از پردازنده ساخت هلیو مدل P22 استفاده کرده که یک پردازنده 12 نانومتری است. گوشیهای هانر در هر محدودهی قیمتی، از گوشیهای اقتصادی تا گوشیهای پرچمدار، موجود هستند. پشتیبانی آنلاین نیز به شما کمک می کند تا در هر زمان اگر با نقص روبرو شدید آن را برطرف کرده و به شما راهنمایی کند. با اضافه شدن لنز تلو فوتو و اولتراواید به دوربین اصلی پشتی، میتوان انتظار یک تصویر عالی و بی نقص را داشت؛ البته دوربینهایی که در گوشیهای دیگر قرار دارند در نور کم تصاویر بهتری ثبت میکنند.

در کنار این پردازنده 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم خیال شما را از فضای ذخیرهسازی و سرعت اجرای برنامهها سایت 9to5mac راحت خواهد کرد. حافظه رم این گوشی 8 گیگابایت و حافظه داخلی در 3 گزینه 128، 256 یا 512 گیگابایت در دسترس است. همانطور که میدانید، گوشیهای هواوی با مدلهای مختلفی در بازار موجود میباشند که باید قبل از خرید به نکات و مواردی توجه کنید تا بهترین گوشی را برای خود یا اطرافیان خریداری نمایید. اصلی ترین ویژگی های این مدل گوشی ها کیفیت مناسب و قیمت مناسب می باشد و به همین دلیل می باشد که گوشی های سری a بیشترین تقاضا را در بازار دارد.

قاب های شیشه ای با داشتن ظاهر شفاف زیبایی های ساختاری گوشی تان را به خوبی نمایش می دهند. این گوشی با طراحی زیبا، دوربیتهای قدرتمند و پردازنده قوی توانسته است فروش خوبی در بازار داشته باشد. در بخش طراحی Y8s نمره قابل قبولی میگیرد و شما را راضی نگه خواهد داشت. این کاهش ناگهانی مدیران اچ تی سی را نگران کرد آن ها را وا داشت تا باری دیگر دست به تولید گوشی دیگری با طراحی خاص بزنند و بازار را تحت تاثیر قرار دهند. این گوشیها هم در بخش طراحی عالی هستند هم بهترین دوربینهای بازار را در دل خود جای دادهاند. نکته مهم این است که قبلا تفاوت بین پرچمدار و میان رده بسیار چشمگیر بود اما امروز تفاوتهای ریز و کمی با هم دارند.

همچنین در پنل جلویی هم دو سنسور واید ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. بخش قدرتمند دیگر این گوشی ماژول چهارگانه این گوشی است که میزبان یک سنسور 50 مگاپیکسل واید، یک لنز 12 مگاپیکسل تلهفوتو، یک لنز 40 مگاپیکسل اولترا واید و یک سنسور تشخیص عمق است. همانطور که بیان شد در حال حاضر برندهای هواوی و آنر (که هردو به عنوان گوشی های هواوی در بازار ایران شناخته می شوند) ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارند که شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کنند. همانطور که می دانید گوشی های سامسونگ جزو محبوب ترین و پر فروش ترین برند های گوشی موبایل در جهان هستند که با تنوع بسیار بالایی نیز عرضه می شوند. حال که دانسته های مان در مورد فیزیک و ساختمان گوشی هواوی Huawei Honor 7S افزایش یافت، با خیال راحت می توانیم یک انتخاب مناسب برای گوشی مان داشته باشیم. برای این گوشی ها قاب های سیلیکونی همیشه انتخاب های شیک و زیبایی بوده اند. انتخابی که هم بتواند ویژگی های حفاظتی و امنیتی برای سلامت گوشی مان را تامین کند و هم از نظر زیبایی و جذابیت ظاهر گوشی مان را تغییر دهد.

درست است که وجود سرویسهای گوگل این روزها یکی از اساسیترین نیازهای کاربران است اما نبودن آنها هم آنقدرها که فکر میکنید آزاردهنده نخواهد بود. این گوشی جزو آخرین گوشیهای هواوی است که از سرویسهای گوگل پشتیبانی میکند و همین موضوع ارزش خرید آن را دربرابر دیگر گوشیهای هواوی بیشتر خواهد کرد. شاید تنها ضعف این گوشی عدم وجود سرویسهای گوگل باشد. مشخص نیست تحریم هواوی تا کی ادامه داشته باشد و کی میتوانیم دوباره سرویسهای محبوب گوگل مانند گوگل پلی استور، گوگل کروم، جیمیل و … درابتدای سال های تولید اگزینوس توسط سامسونگ، مشتریانی که از این پردازنده ها استفاده میکردند از مشکلات عدیدهای مانند مشکل در سوئیچ کردن بین هسته های پردازنده، داغ کردن،سرعت پایین و دیگر مشکلاتی رنج میبردند ولی سامسونگ دست از تلاش بر نداشت و با تقویت آن بالاخره به رقیبی قدرتمند در این بازار تبدیل شد، بطوریکه حتی در ویدئو های بررسی بین گوشیهای یکسان با تفاوت در پردازنده های مورد استفاده، تفاوت های بسیار ناچیز در حد چند میلی ثانیه مشاهده میشود که این موضوع حکایت از رسیدن این شرکت به هدف خود دارد. بزرگترین تفاوتی که بین این گوشی و نسخه پلاس وجود دارد، دوربین جلویی است.

همانطور که در لیست مشخصات سختافزاری (جدول 1) میبینیم، میزان حافظه RAM برابر با 2 گیگابایت بوده که بر اساس تستها عملکرد خوبی داشته و برای همراهی با توان پردازشی Snapdragon 801 و همینطور اجرای بازیهای مختلف کافی به نظر میرسد. همانطور که پیش از این گفتیم، شرکت هواوی، علاوه بر گوشیهای هوشمند، محصولات الکترونیکی مختلفی تولید میکند. اما نکته منفی در این مدل از گوشی هواوی این است که سرویس گوگل را پشتیبانی نمی کند. هوآوی با سرویس دهی آنلاین و راه های ارتباط صوتی به کاربر این امکان را داده است تا پیشنهادات و انتقادات خود را به گوش کارکنان شرکت برساند تا آن ها بتوانند نواقص ذکر شده را برطرف و پیشنهادات را ثبت کنند. هواوی Huawei Honor 7S خود باید قاب هایی را انتخاب کنید که در قسمت پشتی بتوانند از گوشی فون تان محافظت کنند. در زمینه دوربین هم با یک محصول عالی طرف هستیم که بهترین عکسها و ویدیوها را ثبت کرده و امکانات زیادی را برای بهبود خروجی دوربین در اختیار کاربر قرار میدهد.

نقطه ی عطف گوشی هواوی با معرفی نکسوس 6 پی رقم خورد، این مدل در سال 2015 و با تراشه ی اسنپدراگون طراحی و ساخته شده بود. اختلاف تفاوت در طراحی بدنه گوشی موبایل، دوربین بین میانرده و پرچمدار بسیار کم شده. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه شرکت هواوی و زمان تولد گوشی هواوی بیندازیم، متوجه عملکرد خوب و رو به رشد این غول چینی در طی 31 سال خدمت این شرکت میشویم. مدلهای اولیه دارای ظاهری ساده، دوربین مناسب و باتری خوب هستند. از دیگر موارد مهم که در حین خرید باید به آن توجه کنید می توان به رم گوشی ، دوربین گوشی ، وزن گوشی ، طراحی ظاهری آن اشاره کرد. به شما این اطمینان داده خواهد شد که با مراجعه به مراکز معتبر می توانید با آسودگی خاطر اطلاعات ثبت شده ی خود را در سامانه وارد کرده و نگران فاش شدن اطلاعات خود نباشید.

گارانتی گوشی های هوآوی 18 ماه می باشد که دراین مدت شما با مراجعه به نمایندگی های رسمی می توانید مشکل خود را برطرف کنید. سوختگی ناشی از نوسانات الکتریکی و برق، تمام شدن مدت زمان خدمات پس از فروش، ایراد های فنی در نرم افزار ها و ایرادات فنی هر کدام می تواند گارانتی را باطل کند بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به نمایندگی های مورد نظر عوامل گفته شده را بررسی کنید. هواوی پس از عرضهی مدل Nova 9 و موفقیت قابل انتظار این محصول در بازار میان رده های اندرویدی، تصمیم گرفت یک گوشی ارزانتر از همین خانواده را تحت عنوان نوا 9 اس ای – Huawei Nova 9 SE روانه بازار کند.

گلکسی اس 21 FE با رقابت سختی از سوی پیکسل 6 گوگل روبرو است، اما اگر به دنبال یک گوشی عالی سامسونگ هستید و نمیخواهید هزینه بالایی بپردازید، S21 FE ارزش بررسی دارد و از بهترین گوشیهای سامسونگ با قیمت مناسب است. در سری پرچمدار (S) گوشی S21 Ultra و در سری میان رده (A) گوشی A52 بهترین مدلها هستند. مهم ترین ویژگی برند سامسونگ این است که محصولات متنوعی را با بهترین قابلیت ها در قیمت ها متنوع عرضه می کند.سامسونگ یکی از برندهایی است که به کیفیت گوشی های میان رده اهمیت بسیاری می دهد. تراشه اختصاصی هواوی (کایرین) در اکثر گوشی های این برند مورد استفاده قرار گرفته است که از نظر قدرت پردازش و بهینه بودن با تراشه اگزینوس برابری میکنند اما توان رسیدن به چیپست های قدرتمند اسنپدراگون را ندارد. تراشه کرین 810 با فناوری 7 نانومتری تولید شده است به همین دلیل مصرف باتری در آن به کمترین حد خود رسیده است.

قطعا حفاظت از چنین فون با ارزشی از مهم ترین مسائلی ای است که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. نمایشگر السیدی این گوشی 6.4 اینچی است و تراکم پیکسلی 398 دارد که در این بازه قیمتی قابل قبول است. از سایر مشخصات نمایشگر میتوان به رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، تراکم پیکسلی 411 پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر 20:9 نام برد. جدیدترین گوشی نوا ” Huawei Nova 7i” است که در اوایل سال 2020 به بازار عرضه شد. Nova 5T از پردازندع کرین 980 استفاده میکند که قدرتی نامحدود برای این گوشی فراهم کرده است. هواوی چه محصولاتی تولید میکند؟

در حال حاضر، مهمترین وجه تمایز گوشیهای هوشمند این برند چینی در مقایسه با دیگر گوشیهای موجود در بازار، عدم پشتیبانی گوگل از محصولات جدید آن است. این که در سال 2019 عرضه شده است از آخرین بازماندههای هواوی است که از سرویس گوگل پشتیبانی میکند. در واقه حسگر 12 مگاپیکسلی عریض بوده در حالی که حسگر دیگر تله فوتو می باشد. دوربین اصلی (واید) 64 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض (اولتراواید) 8 مگاپیکسل است. رزولوشن دو دوربین گوشی هواوی پی 9، 12 مگاپیکسل لود که بهترین عکس های در نور کم را تا آن زمان به ثبت می رسانید. گوشی mate 40 هواوی با قیمت مناسب، قاب آلومینیومی، نمایشگر 5/6 اینچی و رزولوشن full HD ، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل که قادر به ضبط فیلم های 4k می باشد توانست در زمره بهترین گوشی هواوی از نظر قیمت باشد.

اگر گوشی ایرادات فنی در نرم افزار داشت شرکت بعد از بررسی های خود آن را تعمیر می کند و در صورت داشتن گارانتی، هزینه ای برای تعمیر نخواهد گرفت. سامسونگ این گوشی را عرضه کرد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. بازرگانی مهر می تواند با ارائه ی بهترین گارانتی موبایل هواوی این اطمینان را به شما بدهد که در صورت خرابی می توانید از آن استفاده کنید. یکی از نقاط قوت Y9a که آن را به یکی از بهترین گوشیهای میانرده هواوی بدل کرده است پردازنده آن است. یکی از جذابترین و بهترین گوشیهای هواوی در بخش میانردهها، گوشی Y9a است. گوشی هواوی mate ۴۰ یکی از بهترین گوشی های هواوی که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. در ادامه فهرست بهترین گوشی هواوی به بهترین گوشی میانرده هواوی رسیدیم؛ Nova 5T. نوا 5 تی یکی از بهترین گوشیهای میان رده بازار است که در بسیاری از بخشها هم تراز با پرچمداران عمل میکند.

در بخش طراحی هم Y9 Prime به دلیل دوربین سلفی پاپ آپ یا بازشدنی از بالا، با یک نمایشگر تمام صفحه و بدون حفره دوربین سلفی مواجه هستیم که جذابیت بالایی دارد. تولید میکند. مشخصا، بخش اصلی فروش این شرکت مربوط به فروش گوشی هواوی است که در بخش بعدی به طور کامل در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد. گوشی هانر یا آنر (Honor) یک برند مجزای گوشی نیست بلکه متعلق به شرکت هواوی میباشد؛ دقیقا مشابه با ردمی و پوکو که متعلق به شرکت شیائومی هستند. از دیگر ویژگیهای میت 30 پرو میتوان به تشخیص چهره 3 بعدی اشاره کرد که عملکردی مشابه Face ID اپل دارد.

دوربینهای گلکسی A52 عملکرد خیلی خوبی دارن چه توی روز باشه و چه توی شب باشه. در واقع میتوان گوشی هواوی وای را با گوشی گلکسی A سامسونگ مقایسه کرد. در واقع سری پی و سری میت به روز ترین فناوری ها را در زمینه گوشی ارائه داده اند. مدیرعامل این شرکت اعلام کرد با ارائه ی این سرویس ها قصد داریم شرایط خدمات پس از فروش موبایل هواوی را برای مشتری انجام دهیم و همچنین با استفاده از تاسیس شرکت های حمل و نقل قصد داریم تا در کمترین زمان نواقص موجود در گوشی را بر طرف کرده و حداکثر در مدت زمانی 3 روزه موبایل را تحویل مشتری بدهیم که در این صورت کاربر از مشکلات درون شهری و بین شهری بی نیاز باشد. به تازگی S21 Fe هم وارد بازار شده که بسیاری منتظر ورود این گوشی قاتل پرچمدار بوده اند.

تصاویری که در آن میبینید، رزولوشن بسیار بالای 3120 در 1400 دارند و میزان پیکسل در اینچ آن 538ppi است. در زمان خرید گوشی سامسونگ به این نکته توجه داشته باشید که چندین ویژگی مانند دیافراگم دوربین، میزان ISO، اندازه پیکسل، فوکوس خودکار و تعدادی موارد دیگر نیز ضروری است. بد نیست اشاره کنیم که جدیدترین گوشی هواوی Mate دارای یک پردازندهی کرین (Kirin) میباشد. از سایر ویژگیهای این گوشی میتوان به قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 3840 در 2160، اندروید ۱۲ و باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5 هزار میلیآمپر ساعت اشاره کرد. نوا 5 تی در زمان عرضه با اندروید 9 وارد بازار شد اما در آینده نزدیک بروزرسانی اندروید 12 نیز برای آن عرضه میشود که اتفاق بسیار خوبی است. این نسخه که گفته میشود HarmonyOS 3.0 نام دارد، به مراتب سریعتر از نسخه فعلی خواهد بود و بروزرسانیهایی در رابط کاربری آن اعمال میشود. علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم . این پوسته یا رابط کاربری تجربه بهتر و زیباتری را از اندروید را در اختیار کاربر قرار میدهد. اخیرا این غول چینی با عرضه محصولات سری P، Mate و میان رده های سری نوا و Y سهم زیادی از بازار را در اختیار گرفته و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده .