انیمیشن بن تن نیروی بیگانگان ، جدال با بیگانگان با ساعت شگفت انگیز

صداگذاری یکی از مهمترین عواملی است که یک فیلم و انیمیشن را تاثیرگذارمیکند و به آن جان میبخشد. این انیمیشن تخیلی در درجه اول از پنج مجموعه تلویزیونی و چهار فیلم تشکیل شده است که فیلم آخر بین آگوست 2007 و مارس 2012 پخش شده است. بن تن یک مجموعه تلویزیونی و تخیلی آمریکایی است که توسط استودیوی Man of Action ساخته و توسط Cartoon Network Studios تولید شده است. اما بهتر است در جریان باشید که انیمیشن بن تن نیروی بیگانگان اخیرا در سراسر جهان توسط 2.7 میلیون کودک تا به حال دیده شده است که عدد بسیار چشمگیری برای یک سریال کارتونی تلویزیونی است. او برای محافظت از خانوادهاش یا کسی که در معرض خطر است ، چه انسانی و چه بیگانه به هیچ عنوان متوقف نمیشود و حتی جانش را هم در خطر میاندازد! اما به طور کلی، برجسته ترین مهارت او یا همان توانایی ذاتیاش، جادوگری است. این انیمیشن با کسب امتیاز 7.2 IMDb توانسته نظرات منتقدان و کارشناسان سینمایی بسیاری را به سمت خود جذب کند.

شما به راحتی میتوانید از طریق وب سایت دیجیتون و با اینترنت رایگان و یا نیم بها بر اساس نوع اپراتور خود این انیمیشن جذاب را برای ساعت بن تن جدید ش فرزندتان پخش کنید. در همین حین و در میان همین ملاقات شهاب سنگی به زمین و دقیقا جایی که بن تن در آن حضور دارد برخورد میکند. روند کلی انیمیشن بن تن نیروی بیگانگان به این صورت است که پسری بازیگوش و 10 ساله داستان همان بن تن خودمان به همراه پدر بزرگش به منطقه ای جنگلی برای کمپ و اردو سفر میکند. نگران سرعت اینترنت هم نباشید، دیجیتون خودش را با سرعت شما سازگار میکند. در انیمیشن بن تن نیروی بیگانگان هم این موضوع کاملا قابل مشاهده بود. در وبلاگ دیجیتون هم مقالههای زیادی برای آشنایی شما با انیمیشن ها نوشته شده است. نگران هزینهها و حجم اینترنت خود هم نباشید. اگر از کاربران اپراتورهای فن آوا، آسیاتک، پیشگامان، پارس آنلاین، داتک و مبین نت و شاتل با حجم اینترنت رایگان میتوانید به دنیایی از کارتون و انیمیشن دسترسی داشته باشید.

در همان سال برای بهترین انیمیشن تخیلی هم نامزد شده بود که متاسفانه نتوانست این جایزه را برنده شود. کارتون های بسیاری وجود دارد که میتوانید با مطالعه خلاصهی آنها و اعمال رده بندی سنی از دیجیتون بهترین و مناسبترین انیمیشن را برای فرزند و حتی کل اعضای خانوادهتان پیدا کنید و از تماشای آن لذت ببرید. انیمیشن بن تن نیروی بیگانگان درست مانند دیگر سریالها شخصیت اصلی و فرعی دارد. اگر اسم بن تن را در کل کهکشان راه شیری ببرید قطعاً بیشتر بچهها یا اسمش را شنیدهاند یا آن را بارها و بارها دیدهاند! همچنین اگر دوست دارید این کارتون زیبا و شگفت انگیز را دانلود کنید از اپلیکیشن یا نسخه ویندوز دیجیتون امکان دانلود کارتونها برای شما مهیا شده است. در این مقاله از سیر تا پیاز انیمیشن بن تن نیروی بیگانگان برای شما نوشتهایم. هر مجموعهای که از سال 2005 تا 2016 تولید شده داستان متفاوتی دارد. این انیمیشن طولانی تاریخ کارتون جهان، تقریبا برای هر فصلش در جشنوارههای بزرگ نامزد شده است. گرچه عدم بلوغ او تاثیر بدی در برخی از افراد ایجاد میکند، اما او بسیار خوش قلب، نجیب و وفادار است و بیش از هر چیز اقداماتش ناشی از ارادهای قوی و صمیمانه برای کمک به دیگران و نجات آنهاست.

عملکرد این ساعت به این شکل است که صاحب آن میتواند به ۱۰ هیولایی که بهطور پیش فرض از بین ده هزار DNA موجودات فضایی کهکشانها هستند، تبدیل شود. آمِنیتیریکس یکی از پیشرفتهترین ساعت های جهان است و از ۲۰ تکنولوژی توسط موجودی فضایی به نام آزموس ساخته شده است. کودکان بالای 6 سال عاشق آن میشوند و با شخصیتهای فضایی آن بسیار ارتباط برقرار خواهند کرد. این شهاب سنگ در اصل گلولهای است که از سفینه پلامبرها و توسط سرپرست پلامبرها هنگام جنگ سختی که با ویلگکس شرور داشتند به زمین افتاده بوده تا پدر بزرگ بن تن یعنی مکس تنیسن از ساعت داخل آن برای جنگیدن با دشمنان سرسخت استفاده کند . بن تن وقتی گلوله را میبیند به آن نزدیک میشود، و در همان لحظه گوی جادویی باز میشود و درون آن ساعتی را به نام آمِنیتیریکس نمایان میشود. وقتی که بن تن به این ساعت شگفت انگیز نزدیک شد به دستش چسبید و دیگر هم جدا نشد. اما تنها افتخارات بن تن نیروی بیگانگان به همین میزان بیننده محدود نمیشود. احتمالا به عنوان یک بزرگسال ندانید چرا بن تن انقدر برای فرزند شما جذاب است. در سراسر جهان، این انیمیشن بیش از 6 میلیارد دلار از طریق فروش فیلم و سایر وسایل مثل عروسک ها و فیگورهایش به دست آورده است.