اهداف زیست محیطی اپل برای تامین کنندگان از طریق ممیزی اجرا خواهد شد

اپل در سال 2018 به هدف اصلی خود یعنی اجرای تمام عملیات خود از انرژی های تجدیدپذیر دست یافت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل امشب از تعدادی برنامه جدید در چین رونمایی کرد که استفاده از انرژی پاک را تشویق می کند. اپل می گوید این برنامه ها تا سال 2020 از آلودگی 20 میلیون تنی گازهای گلخانه ای در چین جلوگیری می کند که معادل خروج 4 میلیون وسیله نقلیه از جاده به مدت یک سال است.

او برای تاکید بر این قول، ویدئویی را تهیه کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

علاوه بر این، این شرکت از اوایل سال 2015 کار روی سبز کردن زنجیره تامین خود را با تمرکز ویژه بر مرکز اصلی تولید خود، چین آغاز کرد.

اهداف زیست‌محیطی اپل برای تامین‌کننده‌ها، دندانی دارد

در سال 2020، اپل متعهد شد که کل زنجیره تامین خود را تا سال 2030 کربن خنثی کند. نقشه راهی 10 ساله برای رسیدن به آن تعیین کرد، که از طراحی محصولاتی که تا حد امکان انرژی کارآمد هستند تا حذف کربن با کاشت جنگل های جدید را شامل می شود.

این شرکت کار شرکای تولیدی کلیدی خود را برای کربن زدایی فعالیت های مرتبط با اپل – از جمله استفاده از برق 100٪ تجدیدپذیر – و پیگیری پیشرفت سالانه ارزیابی خواهد کرد. […]

به‌عنوان بخشی از تعهد تأمین‌کننده اپل، این شرکت با زنجیره تأمین جهانی خود همکاری می‌کند تا خواستار اقدامی سریع برای دستیابی به بی‌طرفی کربن برای عملیات تجاری مرتبط با اپل شود. این شرکت نیاز به گزارش پیشرفت به سوی این اهداف – به ویژه کاهش انتشار آلاینده‌های حوزه 1 و 2 مربوط به تولید اپل دارد – و سالانه پیشرفت را ردیابی و ممیزی خواهد کرد.

در سال 2020، اپل مشوق‌ها و حمایت‌هایی را که به فروشندگان ارائه کرده بود، تشریح کرد. امروزه به جای آن بر اقدامات اجرایی تمرکز دارد.

بیش از 200 تامین کننده که بیش از 70 درصد از هزینه های تولید مستقیم اپل را نمایندگی می کنند، قبلاً متعهد به استفاده از انرژی پاک مانند باد یا خورشید برای تمام تولیدات اپل شده اند. شرکای بزرگ تولیدی – از جمله Corning Incorporated، Nitto Denko Corporation، SK hynix، STMicroelectronics، TSMC و Yuto – متعهد شده‌اند که تمام تولیدات اپل را با انرژی 100٪ تجدیدپذیر تامین کنند.

تمام امکانات اپل، از اپل پارک گرفته تا مراکز داده تا ناوگان جهانی فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل، اکنون تنها با انرژی سبز تامین می‌شوند. در سال 2017 نزدیک به 96٪ بود، اما اکنون در نهایت به عدد جادویی 100 رسیده است. اپل طی هشت سال از 16٪ انرژی های تجدیدپذیر به 100٪ رسیده است.

یکی از اهداف زیست محیطی اپل این بود که کل زنجیره تامین آن تا سال 2030 بدون کربن باشد. بیش از دو سال پس از اعلام این هدف، این شرکت اشاره می کند که از پیشرفت راضی نیست و اعلام کرده است که اکنون پیشرفت سالانه را آغاز خواهد کرد. . ممیزی ها

برای شرکت‌ها و دولت‌ها غیرمعمول نیست که به تاریخ‌هایی اشاره می‌کنند که به نظر می‌رسد در آینده بسیار دور باشد. همچنین غیرمعمول نیست که این مهلت ها بدون دستیابی به اهداف به آرامی بگذرند. تامین کنندگان اپل ممکن است فکر کرده باشند که سازنده آیفون فقط صداهای خوبی تولید می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در یک تهدید ضمنی برای فروشندگانی که حرکت کافی به سمت این هدف را نشان نمی‌دهند، گفت: «با فروشندگانی که فوری کار می‌کنند و پیشرفت قابل اندازه‌گیری در جهت کربن‌زدایی می‌کنند شریک خواهد شد».

زمینه

یکی از الزامات اصلی اپل این است که بیش از 200 تامین کننده مستقیم آن متعهد به استفاده از انرژی پاک مانند باد و خورشید برای تمام تولیدات اپل باشند. بیانیه مطبوعاتی امروز در مورد تعهدات این ارائه دهندگان گزارش می دهد، اما از پیشرفت آنها خبر نمی دهد.

اپل با تامین کنندگانی که با فوریت کار می کنند و پیشرفت قابل اندازه گیری به سمت کربن زدایی می کنند، همکاری خواهد کرد.

با تمرکز جدید روی این اپلیکیشن، اپل به فروشندگان هشدار می دهد که 100% در مورد هدف 100% خود جدی است و اگر آنها کار جدی روی آن شروع نکنند، شرکت کوپرتینویی ارائه دهندگان دیگری را پیدا خواهد کرد که این کار را انجام دهند.