اولین ریمستر/الحاق بازی Alto’s Adventure «The Spirit of the Mountain» در Apple Arcade

[ad_1]

تابستان گذشته، توسعه دهنده برنده جایزه Snowman، موفق خود، Alto’s Odyssey را به Apple Arcade آورد. اما بسیار بیشتر از بندری از نسخه اصلی، به عنوان ادیسه آلتو: شهر گمشده با بیوم، ماجراجویی و مکانیک جدید وارد شد. در حال حاضر Snowman یک نسخه بازسازی شده به سری اصلی با Alto’s Adventure: The Spirit of the Mountain اکنون در Apple Arcade در دسترس است.

علاوه بر لذت بردن از تمام جنبه های اصلی و جذاب بازی، روح کوه ریمستر اپل آرکید دارای “قلب کوه” است که در آن بازیکنان “تنظیمات هرگز دیده نشده” را کشف می کنند و پیتو اسرارآمیز را آشکار می کنند، یک شخصیت کاملاً جدید قابل بازی در طول مسیر.

Remaster/Expansion Alto’s Adventure همچنین شامل “یک سری از 20 هدف جدید است که به طور خاص برای مقابله با شخصیت جدید و توانایی های فریبکاری منحصر به فرد او طراحی شده اند.” و در مجموع نزدیک به 200 هدف برای دستیابی وجود دارد.

و همانطور که دیدیم وقتی Alto’s Odyssey: The Lost City در Apple Arcade راه اندازی شد، بازیکنان می توانند پیشرفت قبلی خود را در Alto’s Adventure: The Spirit of the Mountain وارد کنند تا از جایی که متوقف شده اند ادامه دهند.

برای کسانی که Apple Arcade دارند، می توانید در حال حاضر بازی. در غیر این صورت می توانید امتحان کنید ماجراجویی آلتو: روح کوه و بیش از 100 بازی دیگر با a 1 ماه نسخه آزمایشی رایگان Apple Arcade.

اگر تا به حال سریال Alto را بازی نکرده اید، حتما باید آن را بررسی کنید روح کوه و شهر گمشده آنها تجربیات فوق‌العاده جذابی را با آثار هنری با دست زیبا، صدای اصلی فراگیر، و سیستم راهنمایی تک لمسی “آسان برای یادگیری، سخت به تسلط” ارائه می دهند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی