اولین فروشگاه اپل در برانکس با طراحی تازه، بخش پیکاپ اختصاصی و جدید امروز در میزهای اپل افتتاح شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل همچنین طراحی میز جدیدی را برای امروز در جلسات اپل در فروشگاه جدید برانکس معرفی کرد. اپل به جای یک سالن تئاتر مانند، یک میز اجتماعی را انتخاب کرد که افراد بتوانند در آن بنشینند. و البته، از آنجایی که این میز اپل است، پریزهای دیواری تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند دستگاه های خود را در فروشگاه شارژ کنند.

پیکاپ در فروشگاه به دلیل همه گیری همه گیر محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است و من شرط می بندم که طراحی جدید فروشگاه پاسخی به آن باشد. در امتداد دیوار پشتی فروشگاه، کشوهایی وجود دارد که سفارشات مشتریان را در خود جای می دهد. در جلوی کشوهای جدید، یک میز مخصوص پیکاپ با چندین لوازم جانبی تعبیه شده است که می توانید در زمان انتظار برای تحویل گرفتن سفارش توسط متخصص، به آن نگاه کنید.

اپل قبلاً در چهار محله دیگر نیویورک: منهتن، بروکلین، کوئینز و استاتن آیلند فروشگاه‌هایی افتتاح کرده است. فروشگاه جدید قابل توجه است و اکنون به جامعه ای خدمات می دهد که اغلب توسط خرده فروشان لوکس بزرگ نادیده گرفته می شود. Bronx نه تنها سرانجام اپل استور خود را به دست آورد، بلکه اولین فروشگاه را با طراحی کاملاً جدید به دست آورد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اپل امروز یک فروشگاه خرده فروشی جدید در برانکس در مرکز خرید در Bay Plaza افتتاح کرد. این اولین بار است که اپل در محله برانکس نیویورک فروشگاه دارد. را فروشگاه جدید دارای طراحی به روز شده با چندین عنصر جدید که قبلاً در فروشگاه های دیگر دیده نشده بود. ویژگی‌های جدید از یک منطقه کاملاً جدید که به طور خاص به پیکاپ در فروشگاه اختصاص داده شده است تا جدید امروز در میزهای اپل را شامل می‌شود.

این فروشگاه همچنین مجموعه‌ای از مواد خوب را ارائه می‌دهد که هنوز بسیار اپل هستند اما کاملاً جدید هستند. 9to5Mac سابق، مایکل استیبر، با طراح فیلیپ چودزینسکی کار کرد تا یک تور مجازی از فروشگاه جدید همچنین تعداد زیادی عکس عالی از روز افتتاحیه وجود دارد که ارزش دیدن را دارد. ما به شدت توصیه می کنیم که سایت جدید آنها را بررسی کنید تا ایده بهتری درباره جدید بودن این فروشگاه داشته باشید.

Apple The Mall در Bay Plaza برای تجارت باز است. این در 200 خیابان بایچستر در برانکس واقع شده است. می‌توانید درباره فروشگاه اطلاعات بیشتری کسب کنید و ساعات کاری آن را بررسی کنید اینجا.

یکی از ویژگی های غیرمعمول فروشگاه یک منطقه انتظار اختصاصی است. فروشگاه های اپل در مراکز خرید به ندرت دارای فضای اضافی برای نشستن هستند، اما فروشگاه جدید برونکس این امکان را دارد. در امتداد دیوارهای بین خیابان ها نیمکت های چرمی وجود دارد که می توانید به راحتی روی آنها بنشینید. این افزوده مطمئناً برای دسترسی و مشتریان مسن تر مهم خواهد بود.