اولین فروشگاه خرده فروشی اپل در هند ماه آینده افتتاح می شود

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

در چند سال گذشته، اپل تاکید فزاینده ای بر هند به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای فروش خود داشته است. این شرکت همچنین به سرعت در حال گسترش ردپای تولیدی خود در کشور است. گزارشی در سال گذشته حاکی از آن بود که تا سال 2025 یک چهارم آیفون‌ها در هند ساخته می‌شوند و گزارشی که بعدا منتشر شد نشان می‌دهد که تا سال 2027 به نیمی از آیفون‌ها می‌رسد.

این فرد گفت: “تجهیزات برای هر دو فروشگاه کامل است.” “در واقع، چیدمان برای فروشگاه دهلی قبل از بمبئی تکمیل شد.”

اولین فروشگاه اپل در هند در بمبئی در مرکز خرید پریمیوم Jio World Drive واقع خواهد شد. بیش از 22000 فوت مربع وسعت خواهد داشت و به عنوان یک «نمایشگاه خرده فروشی، شبیه به فروشگاه های اپل در لس آنجلس، نیویورک، پکن، میلان و سنگاپور» توصیف می شود.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

در این گزارش توضیح داده شده است:

هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه AirPods برای اولین بار در اوایل سال آینده در هند ساخته خواهد شد.

گزارش از دوره اقتصادی مدیران اپل از جمله مدیر خرده فروشی دیر اوبراین می گوید. مشخص نیست که تیم کوک ظاهر شود یا خیر، اما اگر این کار را انجام دهد تعجب نخواهیم کرد.

اندکی پس از افتتاح اولین فروشگاه در بمبئی، اپل دومین فروشگاه خود را در دهلی افتتاح کرد. به گفته “مدیران صنعت” به نقل از the، این مکان قرار است بین آوریل و ژوئن افتتاح شود دوره اقتصادی. این فروشگاه در مرکز خرید Select Citywalk در ساکت واقع شده و بیش از 10000 فوت مربع مساحت خواهد داشت.

افتتاح اولین فروشگاه اپل در هند سال ها طول کشید و با تاخیرهای بی شماری مواجه شد. بر اساس گزارش جدید از دوره اقتصادیبا این حال، اپل در نهایت در مسیر افتتاح فروشگاه پرچمدار خود در هند در ماه آوریل است.

مدیر صنعت گفت: “اما از آنجایی که بمبئی پرچمدار اپل استور در هند خواهد بود، اولین فروشگاه آن در ماه آینده افتتاح خواهد شد. فروشگاه دهلی به زودی بعد از آن افتتاح خواهد شد.”