اولین فروشگاه خرده فروشی جدید اپل در بریتانیا در 8 سال در حال ساخت است

[ad_1]

از زمانی که اپل آخرین خرده فروشی خود را در بریتانیا رونمایی کرد، هشت سال می گذرد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده سازی فروشگاه دیگری در این منطقه است.

همانطور که مایکل استیبر در آخرین گزارش خود گزارش داده است ست میز خبرنامهاپل استخدام یک فروشگاه کاملاً جدید را در لندن بزرگ آغاز کرده است، که اولین فروشگاه جدید در بریتانیا از زمان افتتاح اپل در ادینبورگ در سال 2014 خواهد بود.

استیبر همچنین خاطرنشان می کند که جدا از این، آخرین پروژه مهم در منطقه است بازسازی Apple Covent Garden در سال 2018 بود.

در حالی که مشخص نیست اپل دقیقاً کجا این فروشگاه بزرگ لندن را افتتاح خواهد کرد، ممکن است یک جای خالی در وب سایت مشاغل اپل در انگلستان تحت مکان “لندن-بریتانیا” مشاهده شود.

یکی از موقعیت های موجود برای متخصص. پیشنهادات موقت تمام وقت، پاره وقت و پاره وقت وجود دارد. در اینجا نحوه توصیف این نقش توسط اپل آمده است:

به عنوان یک متخصص، شما در کشف نیازهای مشتری و سپس دنبال کردن راه حل های روشنگر مهارت بالایی دارید. شما نه تنها اولین فردی هستید که مشتریان هنگام ورود به فروشگاه با آنها ملاقات می کنند، بلکه فردی هستید که آنها را راهنمایی می کنید – به آنها مشاوره می دهید، آنها را می فروشید و حتی محصولات جدیدشان را نصب می کنید. شما همچنین نقش های دیگری را در فروشگاه انجام می دهید، از حفظ تجارت بصری گرفته تا کمک به اعضای تیم.

جدای از آن، اپل به سختی تلاش کرده است تا فروشگاه های بیشتری را در مناطق دیگر باز کند زیرا به تازگی از سومین فروشگاه اپل رونمایی کرده است. امارات متحده عربیبا چهارمین فروشگاه خرده فروشی آینده.

نه تنها این، بلکه در ایالات متحده، اپل است به طور چشمگیری مزایایی را که به کارکنان خرده فروشی پاره وقت و تمام وقت ارائه می دهد بهبود می بخشد.

مزایای جدید شامل روزهای بیماری با دستمزد دو برابر، روزهای مرخصی سالانه بیشتر، به علاوه کارکنان پاره وقت تا شش روز مرخصی با حقوق و دسترسی به مراقبت های اضطراری با تخفیف برای کودکان یا اعضای سالخورده خانواده است.

آیا در مورد این فروشگاه جدید اپل هیجان زده اید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی