اولین مشتریان آیفون 13 را در فروشگاه های خرده فروشی در روز راه اندازی – 9to5Mac خریداری می کنند

قبلا دیده ایم عکس‌هایی از اولین پیش‌سفارش آیفون 13 رسیدو اکنون اپل عکس های برخی از اولین مشتریانی را که آیفون 13 را از فروشگاه های خرده فروشی خود خریداری کرده اند به اشتراک گذاشته است.

تا کنون، اپل عکس هایی از Apple Sanlitun در پکن را به اشتراک گذاشته است.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

iPad mini دارای طراحی تمام صفحه، تراشه A15 Bionic، 5G، Center Stage و موارد دیگر است. iPad شامل A13 Bionic، Center Stage، True Tone طراحی شده توسط اپل است و اکنون با فضای ذخیره سازی دو برابر شروع می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

عکس های بیشتر را در زیر ببینید.

متخصصان اپل بصورت آنلاین یا درون فروشگاهی به صورت انفرادی در دسترس هستند تا به مشتریان کمک کنند تا محصول جدید خود را انتخاب کنند، محصول قدیمی را بازخرید کنند، یک معامله عالی برای شرکت مخابراتی پیدا کنند و با دستگاه جدید خود آشنا شوند.

شرکت معمولا عکس ها را در طول روز اضافه می کند.

در روز جمعه، 24 سپتامبر، خط نوآورانه و شیک آیفون 13، آی‌پد مینی قدرتمند جدید و نسل نهم آی‌پد در سراسر جهان عرضه شد. مکان‌های فروشگاه اپل، و همچنین فروشگاه آنلاین اپل، برای مشتریانی که می‌خواهند آخرین خطوط آیفون و آی‌پد را مرور و تجربه کنند، باز است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مشتریان Apple Sanlitun در پکن، چین، آخرین سری آیفون و آی پد را بررسی می کنند.

گوشی خودم چندی پیش وارد شد در یک آزمایش تا حدی عجیب و غریب با شرکت پیک بریتانیایی اپل، DPD. دیروز به من پیشنهاد شد یک جای تحویل یک ساعته رزرو کنم و اولین مورد موجود را انتخاب کردم که ساعت 11 صبح بود. ساعت 8:30 صبح DPD بسته دیگری را تحویل داد و راننده گفت که بسته دیگری دارد. برای من اما فقط در ساعت 11 صبح توانستم آن را به من بدهم.

آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس با طراحی مجدد داخلی و خارجی، دارای پیشرفته ترین سیستم دوربین حرفه ای تا به حال در آیفون، صفحه نمایش Super Retina XDR با ProMotion، عمر باتری بهبود یافته، تراشه A15 Bionic طراحی شده توسط اپل و 5G هستند. آیفون 13 و آیفون 13 مینی دارای پیشرفته ترین سیستم دوربین دوگانه تا به حال در آیفون و تراشه قدرتمند A15 Bionic با طراحی شیک و بادوام هستند.