اپل آرکید مجموعه جدیدی از بازی های ورزشی انحصاری “Ultimate Rivals” را راه اندازی کرد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش هاب Hyper USB-C


اپل دارد اعلامیه یک فرنچایز جدید و بزرگ بازی های ورزشی که اکنون در Apple Arcade در دسترس است. “رقبای نهایی” که توسط استودیوی بازی سازی بیت فرای توسعه یافته است، ورزشکارانی از هاکی، بسکتبال، فوتبال، بیسبال و فوتبال را گرد هم می آورد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

Bit Fry Game Studios, Inc.، یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدئویی ورزشی چند پلتفرمی مستقل، متشکل از پیشکسوتان بازی، و همچنین سرگرمی و ورزش است و اولین استودیویی است که مجوزهای همه اتحادیه های بازی و همچنین را ترکیب می کند. چهار لیگ در یک حق امتیاز بازی. Bit Fry با نه سازمان ورزشی حرفه ای بزرگ، از جمله NHL، NHL Players Association (NHLPA)، NBA، National Basketball Players Association (NBPA)، MLB، MLB Players Association (MLBPA)، قراردادهای مجوز پیشگامانه منعقد کرده است. )، NFLPA، انجمن ملی بسکتبالیست های زنان (WNBPA)، USWNTPA، و همچنین وین گرتزکی. این شرکت در سال 2013 با اولین سرمایه گذاری خود توسط مالک و نایب رئیس سابق رد ساکس The Otten تأسیس شد و اکنون نام های بزرگی را در ورزش و بازی در میان سرمایه گذاران خود به حساب می آورد، از جمله کمیسر بازنشسته NBA، دیوید استرن، یکی از همکاران. خالق و شریک مدیریت ایکس باکس. از 1UP Ventures Ed Fries، ستاره MLB و قهرمان سری جهانی رایان هاوارد، از صندوق سرمایه گذاری خصوصی Dugout Ventures، یکی از بنیانگذاران March Capital گرگوری میلکن، تاد ساندوز، رئیس تجارت سهام Barclays برای آمریکا، و BITKRAFT Esports Ventures.

“رقبای نهایی: زمین بازی” اکنون از طریق Apple Arcade در iPhone، iPad، Mac و Apple TV در دسترس است. Apple Arcade یک اشتراک ماهانه 5 دلاری است که از طریق اپ استور در دسترس است.

ورزشکاران ستارگان NHL، NBA، NFL، MLB، WNBA و تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده در «رقبای نهایی: زمین بازی» روی یخ می روند.

در بازی Ultimate Rivals: The Rink، اولین عنوان فرنچایز، بازیکنان از بین بیش از 50 ورزشکار فوق ستاره برای رقابت در مسابقات هاکی هیجان انگیز دو به یک انتخاب می کنند. بازیکنان می توانند برای مثال، الکس اوچکین و الکس مورگان را در مقابل دآرون فاکس و خوزه آلتوو یا اسکایلار دیگینز اسمیت و وین گرتزکی ترکیب کنند.

“رقبای نهایی” به همه این فرصت را می دهد تا در کنار ورزشکاران مورد علاقه خود در اکشن های آرکید هیجان انگیز با گرافیک صاف 60 فریم در ثانیه، کنترل های دقیق، تصاویری پیشرفته و طراحی صدا بازی کنند. “رقبای نهایی” شامل ورزشکاران دارای مجوز از NHL، NBA، NFL Players Association (NFLPA)، MLB، WNBA و اتحادیه بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده (USWNTPA)، و همچنین اسطوره های بازنشسته مانند Wayne Gretzky است. ورزشکاران بیشتری در طول زمان اضافه می‌شوند و عمق طولانی‌مدت بازی را تضمین می‌کنند. بازی‌های جلسه کوتاه با قوانین آرکید دسترسی به بازی را افزایش می‌دهند، در حالی که سرگرمی عمیق و تجربه‌ای را فراهم می‌کنند که در آن بازیکنان واجد شرایط بهترین شانس را برای برنده شدن دارند. بازیکنان می توانند با استفاده از کنترل های لمسی یا کنترلرهای کنسول متصل به بلوتوث از مسابقات چند نفره آنلاین یا تک نفره در برابر حریفان هوش مصنوعی لذت ببرند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

“با Apple Arcade، ما متعهد به ارائه یک کاتالوگ سرپرست هستیم که در آن هر عنوان به بازیکنان یک تجربه نوآورانه جدید ارائه می دهد که مرزهای بازی می تواند باشد. فرنچایز “Ultimate Rivals” دقیقا این کار را انجام می دهد. “”Ultimate Rivals: The فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی اپل در سراسر جهان، گفت: Rink یک افزوده جدید عالی به Apple Arcade است و ما خوشحالیم که همه آن را امتحان کنند.

پس از این انتشار، اپل اعلام کرد که بازی بعدی این سری، “رقبای نهایی: دادگاه” است که در بهار 2020 عرضه می شود. سری “رقبای نهایی” دارای محتوای دارای مجوز از NHL، NBA، NFL Players Association (NFLPA) خواهد بود. . MLB، WNBA و اتحادیه بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده (USWNTPA)، و همچنین ورزشکاران بازنشسته ای مانند وین گرتزکی.

اپل امروز از «رقبای نهایی» از استودیوی بازی‌سازی Bit Fry پرده برداری کرد، یک سری بازی‌های ورزشی جدید که ورزشکاران هاکی، بسکتبال، فوتبال، بیسبال و فوتبال را در یک بازی ویدیویی با مجوز رسمی، اولین بازی در ورزش و بازی، گرد هم می‌آورد. در بازی Ultimate Rivals: The Rink، اولین عنوان فرنچایز، بازیکنان از بین بیش از 50 ورزشکار فوق ستاره برای رقابت در مسابقات هاکی هیجان انگیز دو به یک انتخاب می کنند. بازیکنان می توانند برای مثال، الکس اوچکین و الکس مورگان را در مقابل دآرون فاکس و خوزه آلتوو یا اسکایلار دیگینز اسمیت و وین گرتزکی ترکیب کنند. ترکیب‌های مختلف قهرمان راه‌های منحصربه‌فرد را برای بازی و پیروزی در برابر هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان در مسابقات چند نفره آنلاین باز می‌کنند. روی یخ، اکشن توسط بازتاب‌های سریع بازیکنان هدایت می‌شود و با جلوه‌های بصری شیک و جلوه‌های صوتی فراگیر جان می‌گیرد. «رقبای نهایی: زمین بازی» امروز در اپل آرکید روی آیفون، آی‌پد، اپل تی‌وی و مک عرضه می‌شود و پس از آن یک بازی بسکتبال با مجوز NBA، «رقبای نهایی: دادگاه» در بهار 2020 برگزار می‌شود.

دیوید استرن، کمیسر بازنشسته NBA، گفت: “بیت فرای کل این مقوله را مختل می کند. من همیشه گفته ام که ورزش ما را به هم نزدیک می کند، و اکنون بیت فرای همه ورزش ها را گرد هم می آورد. این جسورانه و جاه طلبانه است و قبلا هرگز انجام نشده است.” ، سرمایه گذار اولیه در استودیو و مشاور مدیر عامل بیت فرای.

اولین عنوان این فرنچایز “رقبای نهایی: زمین بازی” است. در این بازی، بازیکنان از بین بیش از 50 ورزشکار برای رقابت در مسابقات هاکی دو به دو انتخاب می کنند. اپل این بازی را چگونه توصیف می کند:

ویدیویی از «رقبای نهایی: زمین بازی» را در زیر تماشا کنید و نظر خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

اپل «رقبای نهایی» را از استودیوی بازی‌سازی بیت فرای، یک سری بازی‌های ورزشی کاملاً جدید که امروز به طور انحصاری در Apple Arcade در دسترس است، راه‌اندازی کرد.

ما در حال پاره کردن قوانین بازی های ویدیویی ورزشی و بازنویسی آن برای نسل جدید هستیم. بن فریدلین، مدیرعامل و موسس استودیوی بازی سازی بیت فرای و خالق «رقبای نهایی» گفت: ما ابتدا با بازیکن شروع می کنیم و تخیل او را برای ایجاد تیم نهایی از ورزشکاران در هر ورزشی، به روشی که فقط آنها می توانند تصور کنند، تقویت می کنیم. “.

https://www.youtube.com/watch?v=hP9-fkUTc7Y

ترکیب‌های مختلف قهرمان راه‌های منحصربه‌فرد را برای بازی و پیروزی در برابر هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان در مسابقات چند نفره آنلاین باز می‌کنند. روی یخ، اکشن توسط بازتاب‌های سریع بازیکنان هدایت می‌شود و با جلوه‌های بصری شیک و جلوه‌های صوتی فراگیر جان می‌گیرد.