اپل آموزش های حرفه ای و گواهینامه های به روز شده ای را برای پشتیبانی و مدیریت فناوری اطلاعات راه اندازی می کند

هزینه هر آزمون 149 دلار است و گواهینامه را می توان در رزومه، نمایه های آنلاین و تابلوهای شغلی نمایش داد و به کاربران کمک می کند تا در جستجوی شغل برجسته شوند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


اپل همچنین برای اطمینان از دسترسی بیشتر به امتحانات جدید اپل با Mac Admins Foundation همکاری کرده است. با اشتراک اپل، این بنیاد به متقاضیانی که نیاز مالی دارند، کوپن ارائه می کند. به عنوان یک سازمان جدید 501(c)(3)، دو اصل کلیدی بنیاد Mac Admins ایجاد یک سازمان خوش‌آمد و قابل دسترس برای رشد حرفه و حفظ دسترسی مقرون به صرفه به تمام منابع جامعه است.

ادامه مطلب:

تو می توانی در اینجا بیشتر بدانید.

دو دوره جدید آموزش حرفه ای اپل امروز در دسترس هستند training.apple.com. دوره‌های پشتیبانی دستگاه اپل و استقرار و مدیریت اپل به صورت متوالی هستند. آنها با پیشرفت کاربر به توسعه مهارت ها و مفاهیم کمک می کنند. در پایان هر دوره، آزمون‌های گواهینامه جدید برای نشان دادن مهارت‌های کسب‌شده در هر سطح با نشان‌های دیجیتال مربوطه از اپل در دسترس است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

سوزان پرسکات، معاون بازاریابی سازمانی و آموزش اپل می‌گوید: «مردم بیشتری از مک‌ها، آی‌پدها و آیفون‌ها برای انجام بهترین کار خود استفاده می‌کنند و تقاضا برای متخصصان فناوری اطلاعات دارای گواهینامه اپل هرگز بیشتر از این نبوده است». “آموزش شغلی اپل به هر کسی که علاقه مند به فناوری است، خواه تغییر شغل یا ارتقاء مهارت های خود، کمک می کند تا مشاغل فناوری اطلاعات با درآمد خوب را با گواهینامه هایی که برای کارفرمایان بالقوه برجسته می شود، دنبال کنند. ما قویاً به گنجاندن در فناوری اعتقاد داریم، بنابراین دوره های جدید خود گام هستند. به صورت رایگان در دسترس است، و ما تلاش می کنیم تا مطمئن شویم که توانایی پرداخت مانعی برای کسب گواهینامه اپل نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، اپل در حال به روز رسانی آموزش های حرفه ای و گواهینامه های پشتیبانی و مدیریت فناوری اطلاعات است. آموزش کاملاً بازطراحی شده و به یک قالب آنلاین و خود گام منتقل شده است. کاربران می توانند مهارت های خود را با دو آزمون جدید نشان دهند و گواهینامه اپل را دریافت کنند.

امروز، اپل دوره‌های آنلاین و گواهینامه‌های جدیدی را برای پشتیبانی، استقرار و مدیریت دستگاه‌های اپل برای آماده‌سازی کارگران برای مشاغل مورد تقاضا اعلام کرد. طبق یک بیانیه مطبوعاتی که صبح امروز توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شد، تقاضا برای پشتیبانی و پرسنل فنی واجد شرایط در شرکت در حال افزایش است، به‌ویژه انتظار می‌رود مشاغل در کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی از سال 2020 تا 2030 سریع‌تر از میانگین همه مشاغل رشد کنند.