اپل آیفون 11 پرو 256 گیگابایت تک سیمکارت فروشگاه اینترنتی دیجی فیتو

درسته که سامسونگ Galaxy S20 Ultra به شما زوم بیشتر و 5 گیگ به شما رم می‌ده ولی هنوز که هنوزه آیفون پرو مکس بهترین گوشی با این قیمته. زمانی‌که حرف از‌بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کار برای تحلیل‌گران سخت می‌شود چرا‌که‌در تمامی بخش‌های آیفون‌ها شاهد بالاترین سطح کیفیت و‌نوآوری‌ هستیم. پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری فوق‌سریع که کمتر گوشی‌ در‌عرصه رقابت با این پردازنده پای ماندن دارد. در سال 2019 اپل اوج شکوفایی و توان خود‌را در چیپست A13 bionic به‌تمامی کاربران نشان داد و‌حتی پس‌از گذشت 2 سال از معرفی، آیفون ۱۱ همچنان از قدرتمند‌ترین گوشی‌های حال حاضرست.

  • در‌بخش زیرین قاب اما اسپیکر‌های این گوشی به همراه جایگاه USB آن خودنمایی می‌کنند.
  • مانند نسخه PRO، آیفون‌11 هم از فناوری ارتباطی بسیار سریع gigabit-class LTE و ارتباط بی‌سیم WiFi 6 برخوردار است.
  • آیفون XS MAX 10 ساعت و 38 دقیقه باتری را نگه می‌داشت درصورتی که آیفون 11 پرو مکس زمان 11 ساعت و 54 دقیقه را ثبت کرد.
  • لنزهای جدید 23 میلی‌متری f/2.2 عریض‌تری در این مدل وجود دارد، اما اپل این گزینه را برای عکاسی با همان FoV دوربین سلفی 32 میلی‌متری قدیمی حفظ کرده است.
  • محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.
این سنسور‌ها اما نمایی سه بعدی از سوژه را ترسیم می کنند و تغییر بسیاری در کیفیت عکسبرداری ایجاد می‌کنند. سنسور‌های دوربین در پشت و جلو قادرند با دو کیفیت 1080 و 2160 فیلمبرداری 9to5mac ‌کنند. این گوشی اپل توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4k با 30، 60 و 24 فریم در هر ثانیه دارد؛ همچنین در کیفیت 1080 نیز می‌تواند 30، 60، 120 و 240 فریم‌در‌هر‌ثانیه را ثبت کند.

گوشی‌های آیفون 6 و 6s و نسخه پلاس آن‌ها، آیفون 7 و 8 و نسخه پلاس آن‌ها، آیفون X وXs و Xs Max همگی طراحی مشابه دارند. در این بین اما تنها مدل‌هایی که طراحی متفاوت داشته گوشی آیفون SE و آیفون XR بوده‌اند که به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت اپل شناخته می‌شوند. باید اعتراف کرد که طراحی خاص آیفون یازده با‌حفظ اصالت اپل یک نمای جذاب‌از آیفون‌ها را‌ارائه داده است. هنگامی‌که آیفون‌11 را در دستان خود بگیرید شما را یاد 2 سری اپل در یک قاب می‌اندازد، فریم آلومینیومی مات پیش‌تر در سری 7 و 8 دیده شده بود و البته پنل جلو و عقب که‌از جنس شیشه هستند سری بسیار دوست داشتنی 4 را به یاد ما می‌اورد. قبل‌از هرچیز باید به ابعاد 8.3×75.7×150.9 میلی‌متری این گوشی هوشمند اشاره کنیم که‌سایز مناسبی را رقم زده است و گوشی به‌راحتی در دستان کاربران جای می‌گیرد. وزن 196 گرمی این گوشی، بسیار مناسب بوده و کاربران بعد‌از فعالیت طولانی حس خستگی نخواهند داشت.

Apple iPhone 11 Pro Max 256GB

علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. وزن آیفون۱۱ نیز 194 گرم بوده و با طراحی خمیده‌ای که در لبه‌های خود دارد آن را به یکی از گوشی‌های بسیار خوش دست بازار تبدیل کرده و عملاً در مکالمات طولانی و استفاده‌ی زیاد، در دست گرفتن آن برای کاربر خسته کننده نخواهد بود.

شش هسته در این بخش وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند و به صورت یک سری دو هسته‌ای با قدرت 2.65 گیگاهرتز Lightning و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Thunder فعالیت می‌کنند. در کنار این موارد باید به پردازنده گرافیکی مخصوص اپل هم اشاره کرد که چهار هسته مخصوص انجام فعالیت‌های گرافیکی دارد. اپل برای ایفون ۱۱ نیز، برخلاف سری‌های قبلی خود عمل کرده و یک باتری 3110 میلی‌آمپری که قابلیت شارژ شدن با فست شارژ 18 واتی دارد را در آن قرار داده است. احتمالاً می‌توان حالت شب یا همان Night Mode دلیل اصلی برای خرید گوشی iPhone 11 است. اگر از این ویژگی صرف‌نظر کنیم، سخت است دلیلی را برای عوض کردن XR با آیفون 11 پیدا کنیم.

mobile.ir – مرجع موبایل ایران