اپل آیفون 11 پرو 256 گیگابایت تک سیمکارت فروشگاه اینترنتی دیجی فیتو

برای بازگشایی قفل این گوشی هوشمند می توان از حسگر تشخیص چهره استفاده کرد. آیفون 11 دارای سنسور های مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما و فشار سنج می باشد. ابتدا یک توضیح کلی در مورد دوربین گوشی آیفون ۱۱ می‌دهیم، سپس کیفیت عکس‌های مختلف آن را بطور دقیق بررسی می‌کنیم. وقتی به پنل پشت ایفون 11 نگاه کنید، علاوه بر لگوی اپل در وسط شیشه‌ی مات آن، ماژول دوربین این گوشی توجه شما را جلب می‌کند. در گوشی آیفون 11 بر خلاف مدل‌های pro و pro max، فقط دو لنز wide و ultrawide را داریم و خبری از لنز telephoto نیست.

گوشی موبایل اپل مدل iphone13 دوسیمکارت ظرفیت 128 گیگ و رم 4 گیگابایت نات اکتیو آبی گارانتی شرکتی و رجیستر شده za

اپل نیز برای حل این مشکل از فرایند Ultra Wide در گوشی آیفون 11 استفاده کرده است. Ultra Wide، دیدِ بسیار گسترده تری را نسبت به Wide و حالت معمولی، برای عکاسی به شما میدهد و باعث میشود تمامی سوژه ها را در هنگام عکاسی در بر بگیرد. ظرفیت 512 از روی آیفون 11 حذف شده و اپل این محصول رو با 3 ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایت معرفی کرده. تکنولوژی شبکه هم توی این گوشی تغییری به نسبت گذشته نداشته و با همون دسته بندی Cat16 ارائه شده، ولی قطعا با توجه به پردازنده قدرتمند تر آیفون 11 میتونه سرعت اینترنت و اتصالات قوی تری رو ارائه کنه. فریم آلومینیمی و طراحی جدید ماژول دوربین ها تقریبا تنها تفاوت این گوشی با نسل گذشته است. رنگ بندی های جدید و جذاب که واقعا حس فوق العاده ای رو بهمون منتقل میکنن.

  • در آپدیت جدید آدرس سایت در پایین صفحه نمایان می‌شود و مدیریت پنجره‌های باز متفاوت‌تر از گذشته شده است.
  • آیفون 11 دارای سنسور های مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما و فشار سنج می باشد.
  • سرعت پردازش A13 bionic حدود 2.65 گیگاهرتز است و همین امر به تنهایی تمامی نگرانی‌ها از بابت اجرای گیم‌ها و برنامه‌های فوق سنگین را از بین می‌برد.
  • این تلفن هوشمند می‌تواند به صورت هم‌زمان به دو ایرپاد بی‌سیم متصل شود و موسیقی‌ها یا محتوای ویدیویی را برای دو نفر به صورت هم‌زمان پخش کند.

اما نمی‌توان از این حقیقت به‌سادگی گذشت که آیفون 11 ارزش خرید بالایی دارد حتی اگر به دنبال خرید آیفون‌11 کارکرده باشید. به عقیده بسیاری از کارشناسان و البته کاربران، اپل لوکس ترین برند فعال در بازار ایران است. درسته که متاسفاته این کمپانی نمایندگی وبلاگ 9to5mac.ir رسمی در بازار ایران ندارد اما همیشه وارد کنندگان، گوشی‌های این برند را در مدت زمان کوتاهی بعد از معرفی وارد کشور می‌کنند. حالت شب ویژگی جدیدی است که به موبایل آیفون 11 اضافه شده است که به طور خودکار برای عکس های کم نور به کار گرفته می شود.

دوربین گوشی آیفون ۱۱

نیازی به گفتن نیست که این امکان ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد اما اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، از استفاده از آن به‌راحتی دست نخواهید برداشت. ثبیت‌کننده تصویر، فیلم‌برداری 4K با ضبط 60 فریم بر ثانیه در همه دوربین‌ها ویژگی است که هر علاقه‌مند به فیلم‌برداری را به خوب جذب خواهد کرد. به‌طور خلاصه، خروجی فیلم‌برداری در آیفون‌های جدید، یک سروگردن بالاتر بالاتر از سایر محصولات موجود در بازار است. شاید بهتر باشد بگوییم سری اپل ۱۱ سنت شکن آیفون‌هاست چرا که ظرفیت باتری در مدل‌های این سری تا حدی افزایش یافته است. شاید خریداران IPHONE 11 به هنگام مشاهده عدد میلی آمپر باتری شاید به گفته ما شک کنند اما باید به این نکته اشاره کنیم که مصرف باتری در گوشی های آیفون بسیار بهینه است و باتری گوشی های اپل در تست های مختلف سربلند بوده اند.

آپدیت بزرگ دیگر این سیستم‌عامل جدید در‌مرورگر safari خود است که اگر از کاربران قدیمی اپل باشید، قطعاً در شروع کار با این گوشی شما را گیج می‌کند. در آپدیت جدید آدرس سایت در پایین صفحه نمایان می‌شود و مدیریت پنجره‌های باز متفاوت‌تر از گذشته شده است. نباید این را فراموش کرد امنیت سافاری نیز‌به مقدار قابل ملاحظه‌ای ارتقاء پیدا کرده است. در‌بخش maps شما به‌کل با اپلیکیشن جدیدی مواجه خواهید شد؛ تمامی بخش‌های این اپ آپدیت شده‌اند و‌بسیار متفاوت‌تر از همیشه در‌مسیریابی در‌کنار شما خواهد بود. خواهشمند است در صورتی که تجربه کار با گوشی موبایل iPhone 11 اپل را دارید تجربیات خود را در بخش نظرات این گوشی با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. اپل در کنار همه تغییرات جدید خود، یک قدرت نمایی تمام و کمال در Ios 15 انجام داده و آن قابلیت live text است.