اپل آیفون 13 سبز رنگ و آیفون 13 پرو سبز آلپاین را معرفی کرد که برای پیش‌سفارش این جمعه در دسترس هستند.

نظر شما در مورد ظاهر آیفون 13 در گزینه های رنگ سبز جدید آن چیست؟ شخصا فکر می کنم خیلی خوب به نظر می رسد. تنوع بیشتری برای گزینه های رنگ موجود Midnight، Starlight، آبی، صورتی، و Product Red برای آیفون 13 و گرافیت، طلایی، نقره ای و آبی سیرا برای iPhone 13 Pro ارائه می دهد.

شایعات لحظه آخری حاکی از آن بود که در مراسم امروز شاهد آیفون 13 با رنگ سبز خاص خواهیم بود و حالا این شایعه درست از آب در آمده است. درباره iPhone 13 Green و iPhone 13 Pro Alpine Green در داخل بیشتر بدانید.

برای ویدیوهای بیشتر در 9to5mac در YouTube مشترک شوید

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

همه آنچه اپل در رویداد مارس 2022 اعلام می کند را در مرکز خبری ما و وبلاگ زنده اینجا دنبال کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


امروز در رویداد Peek Performance، اپل از به‌روزرسانی‌های رنگ سبز جدید آیفون 13 برای نسخه استاندارد و آیفون 13 پرو رونمایی کرد. به‌روزرسانی‌ها – سبز برای آیفون 13 و سبز آلپاین برای آیفون 13 پرو – پس از عرضه اواسط چرخه آیفون 12 در سال گذشته در یک نسخه خاص بنفش است.

آیفون 13 گرین و آیفون 13 پرو آلپاین گرین برای پیش‌سفارش این جمعه و 18 مارس در دسترس خواهند بود.

با آیفون 12 بنفش سال گذشته آشنا شوید

اپل هم آیفون 13 استاندارد و هم آیفون 13 پرو را با رنگ های سبز جدید تولید می کند. و دقیقاً مانند سال گذشته، مشخصات آیفون 13 سبز رنگ (و آیفون 13 پرو) مانند نسخه های قبلی باقی مانده است. بر این اساس، تنها تازگی این نسخه رنگ های سبز است و نه بیشتر.

به نظر می‌رسد اپل این به‌روزرسانی‌های رنگی اواسط چرخه را به عنوان راهی برای جلب علاقه و شاید جذب کسانی که هنوز ارتقا نداده‌اند، دوست دارد. آیفون 13 کمتر از 6 ماه است که در دسترس است، و هر چه به آیفون 14 نزدیک‌تر می‌شویم، احتمال بیشتری وجود دارد که افرادی که در حصار به‌روزرسانی هستند منتظر انتشار سخت‌افزار در پاییز امسال باشند.