اپل ابراز علاقه کرده است، اما هنوز نمی تواند پیشنهاد دهد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


ان‌بی‌سی یونیورسال Comcast در حال آماده‌سازی برای بازپس‌گیری حقوق پخش انجمن ملی بسکتبال بیش از 20 سال پس از از دست دادن این شرکت به دیزنی است.
و Turner Sports به گفته افراد آشنا به این موضوع […]

CNBC گزارش می دهد که NBC Sports، Apple و Amazon سه شرکتی هستند که می خواهند حداقل برخی از حقوق را به دست آورند، اما هیچ یک از آنها در این مرحله نمی توانند پیشنهاد رسمی ارائه دهند.

باب ایگر، مدیر عامل دیزنی گفت که امیدوار است حقوق NBA را حفظ کند، اما او به جیمی پیتارو، رئیس ESPN گفت که “ما باید در خرید بیشتر حقوق ورزشی انتخابی تر عمل کنیم، با قصد انتقال ESPN از خطی به ESPN+”. .

هیچ بحث رسمی نمی تواند با مناقصه گران غیر متصدی انجام شود مگر اینکه برادران وارنر. به گفته افراد آشنا، دیسکاوری، مالک Turner Sports و دیزنی موافقت کردند که از پنجره معاملات انحصاری خود که در آوریل 2024 به پایان می رسد، چشم پوشی کنند.

این به طور بالقوه می تواند باعث شود که حقوق پخش NBA از حقوق پخش جدا شود، با پیشنهاد اپل برای اولی. توافق غیر انحصاری نیز ممکن است، با CNBC نشان می دهد که می توان با سه یا چهار شرکت مختلف معامله کرد. اینها ممکن است بسته های جداگانه باشند، اما ممکن است همپوشانی داشته باشند.

ما قبلاً به تعدادی توافق رسیده ایم، از جمله برخی از مهم ترین آنها، که مربوط به فوتبال دانشگاهی با SEC و همچنین با NFL است. چیزی که در حال ظهور است NBA است. می دانم که در ذهن مردم است. این محصولی است که ما عاشق داشتن آن بوده ایم و امیدواریم همچنان از آن لذت ببریم. زیرا نه تنها حجم آن، بلکه کیفیت آن است.

این گزارش می گوید که دیزنی باید پیشنهادی برای حفظ حقوق ارائه دهد، اما نظر مدیر عامل باب ایگر نشان می دهد که ممکن است آنچنان که NBA امیدوار است، پیشنهاد سخاوتمندانه ای نباشد. گزارشگر NBA مایک ورکونوف به اظهاراتی اشاره کرد که در جریان تماس اخیر شرکت در مورد سود انجام شد.

به گفته افراد آشنا، اپل و آمازون نیز علاقه خود را به خرید بسته های پخش قطع شده NBA ابراز کرده اند. آمازون در حال حاضر با NBA توافق کرده است که به آن اجازه می دهد بازی ها را در برزیل پخش کند.

ESPN دیزنی در حال حاضر مالک حقوق تلویزیون انحصاری بازی های انجمن ملی بسکتبال است و گفت که این شبکه “امید دارد” آنها را حفظ کند، اما نظر مدیر عامل شرکت نشان می دهد که ممکن است NBA را به عنوان یک امتیاز مثبت به جای آن ببیند. بخشی از پیشنهاد آن …

او ادامه داد: “ESPN در حقوقی که خریداری کرده است گزینشی بوده است. من با جیمی پیتارو صحبت های طولانی در این مورد داشته ام و تصمیماتی داریم که باید بگیریم. نه در مورد هیچ چیز بزرگ، بلکه در مورد چند چیز. و ما فقط باید گزینش‌های بیشتری داشته باشیم. ESPN+ در واقع برای ما بسیار رشد کرده است، و به ما نشان داده است که می‌توان از نام تجاری ESPN لذت برد و می‌توان آن را به‌عنوان یک برند استریمینگ به خوبی بیان کرد، و من فکر می‌کنم ما داریم به این موضوع به عنوان یک محور بالقوه برای ESPN به دور از تجارت خطی ادامه خواهیم داد. اما ما این کار را با عجله انجام نمی دهیم. ما این کار را انجام نمی دهیم تا زمانی که واقعاً به یک نقطه اقتصادی منطقی برسد. چشم انداز.

گزارشی حاکی از آن است که اپل علاقه خود را برای به دست آوردن حقوق پخش NBA برای Apple TV+ ابراز کرده است، اما قراردادهای موجود به این معنی است که نمی تواند یک پیشنهاد رسمی ارائه دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ایگر هفته گذشته در جریان تماس درآمد دیزنی این را گفت:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی