اپل اتحادیه کارگران فروشگاه اپل را به رسمیت می شناسد و مذاکره خواهد کرد

با این حال، اخیراً، به نظر می رسد که این شرکت تا حدودی موضع خود را کاهش داده است. او با ممیزی شخص ثالث از رویه های کاری خود موافقت کرد و اولین مدیر منابع انسانی خود را منصوب کرد تا مشخصاً کارهایی در اینجا انجام دهد.

اپل اتحادیه را در گلاسکو، اسکاتلند به رسمیت می شناسد

این یک حرکت مثبت از سوی اپل است و بعید به نظر می رسد که این اتفاق یک روز پس از اعلام این شرکت مبنی بر انتصاب مدیر ارشد منابع انسانی جدید، اتفاقی باشد.

GMB امروز اعلام کرد که اپل اکنون موافقت کرده است که اتحادیه را به رسمیت بشناسد و با آن مذاکره کند.

ما همچنین باید تصمیم اپل را برای تعامل آشکار با کارگران و اتحادیه ما، هم در پی به رسمیت شناختن سال گذشته و هم اکنون به عنوان امضاکنندگان قرارداد فروشگاه، بشناسیم و تحسین کنیم. خیابان بوکانان.

یک معامله “تاریخی” باعث شد که اپل اتحادیه کارگران فروشگاه اپل را در بریتانیا به رسمیت بشناسد، حدود سه ماه پس از رای کارکنان به تشکیل اتحادیه. این اتفاق تنها یک روز پس از انتصاب اولین مدیر منابع انسانی شرکت توسط این شرکت رخ داد.

این امیدواریم نشان دهنده تمایل شرکت کوپرتینویی برای رسیدگی به نگرانی های کارکنان خرده فروشی و ایجاد رابطه همکاری بیشتر با آنها باشد.

آن‌ها به GMB (اتحادیه‌ای که تنها با حروف اول آن شناخته می‌شود، زیرا نام کامل اتحادیه عمومی، شهرداری، و بویلرسازان خماری از تاریخ است) پیوستند و از اپل خواستار به رسمیت شناختن آن شدند. آنها گفتند دستمزدهای پایین و ساعات کاری ناعادلانه مشکل اصلی است.

کارکنان فروشگاه خیابان بوکان شهر اکنون می توانند نمایندگان محل کار را برای مذاکره و مشورت با کارفرما در مورد موضوعاتی مانند توزیع دستمزد، ترتیب زمان کار و حق مرخصی انتخاب کنند.

ما تعهدی طولانی مدت برای ارائه یک تجربه عالی برای مشتریان و تیم هایمان داریم. اپل یکی از پردرآمدترین خرده‌فروش‌ها در اسکاتلند است و ما به‌عنوان بخشی از حمایت کلی که از اعضای ارزشمند تیم خود ارائه می‌کنیم، به‌طور منظم مزایای برتر خود را ارتقا داده‌ایم.

گرفتن 9to5Mac

اپل قراردادی را امضا کرده است که به موجب آن این شرکت با اتحادیه در مورد دستمزد، ساعات کاری و سایر شرایط کاری مذاکره خواهد کرد.

زمینه

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


اپل به طور مستقیم در مورد تصمیم خود اظهار نظر نکرد، اما گفت منادی که او همیشه می خواست تجربه ای عالی برای کارگرانش فراهم کند.

کارکنان فروشگاه اپل در گلاسکو اولین کسانی بودند که در بریتانیا در خارج از یک فروشگاه لندن، با «بسیاری دیگر» علاقه‌مند به اتحادیه پرداختند.

جنبش سازماندهی فروشگاه اپل به یک سال قبل بازمی گردد. کارها در آوریل سال گذشته با راه اندازی رسمی فرآیند در فروشگاه پرچمدار اپل، Grand Central Terminal، در نیویورک، پیشرفت کردند. پس از آن، حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد، قبل از اینکه در سطح بین المللی به بریتانیا و استرالیا گسترش یابد.

جان اسلاون، سازمان دهنده GMB اسکاتلند، گفت: “قرارداد جمعی اولین مورد از نوع خود در عملیات اپل در انگلستان است و عزم کارگران برای کمپین و سازماندهی برای حقوق چانه زنی با کارفرمای خود نمونه ای درخشان برای بقیه کشور است. و جهان

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل در ابتدا با استخدام همان وکلای ضد اتحادیه های کارگری استارباکس واکنش تهاجمی نشان داد. این شرکت اکنون با اتهامات متعددی مبنی بر استفاده از تکنیک های غیرقانونی تخریب اتحادیه روبرو است. این باعث شد که حداقل دو فروشگاه تلاش های سازماندهی خود را به حالت تعلیق درآورند، هر دو به دلیل ارعاب مدیریت. اولین فروشگاه آتلانتا، در ماه مه بود، و فروشگاه سنت لوئیس نیز به دنبال آن بود.