اپل ارزشمندترین تاج شرکت را به شرکت نفت آرامکو از دست داد

امروزه اپل دیگر ارزشمندترین شرکت جهان نیست. شرکت نفت عربستان سعودی آرامکو اکنون این عنوان را در اختیار گرفته است. مطابق با بلومبرگ، این تغییر به دلیل افزایش قیمت نفت به دلیل افزایش فعلی تورم است.

اگرچه آرامکو اپل را شکست داد، اما این غول فناوری همچنان سودآورترین شرکت در ایالات متحده است و مایکروسافت در جایگاه دوم قرار دارد.

درباره AAPL بیشتر بدانید:

محدودیت های زنجیره تامین به دلیل درگیری های جهانی تا مدتی گریبانگیر سازنده آیفون خواهد بود. اپل اخیراً نتایج خود را برای سه ماهه دوم سال 2022 به اشتراک گذاشت و این شرکت اشاره کرد که انتظار دارد مشکلات زنجیره تامین بر نتایج سه ماهه سوم آن تأثیر بگذارد. با این حال، در داخل بخش، بلومبرگ اشاره می کند که خرید سهام اپل هنوز نسبتاً امن است زیرا این شرکت در سال جاری رشد ثابتی داشته است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی آرامکو که به ارزش بازار 2.43 تریلیون دلار رسیده است، برای اولین بار از سال 2020 از اپل گذشت. در ساعت 1:05 بعد از ظهر امروز به وقت شرقی، سهام شرکت کوپرتینویی 3.9 درصد به بازار بورس نیویورک (NYSE) سقوط کرد. در اوایل سال، اپل ارزش بازار خود را 3 تریلیون دلار اعلام کرد که حدود 1 تریلیون دلار بیشتر از آرامکو است. از آن زمان، این شرکت 16 درصد سقوط کرده است در حالی که آرامکو 27 درصد رشد داشته است.

در حالی که افزایش قیمت نفت برای درآمد آرامکو مفید است، تورم فزاینده باعث می شود فدرال رزرو با سرعتی بسیار سریع نرخ بهره را افزایش دهد. به همین دلیل، سرمایه گذاران از شرکت های فناوری غفلت می کنند و قیمت سهام را در طول مسیر پایین می آورند.

بهبودی زمان می برد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تیم گریسکی، استراتژیست ارشد پورتفولیو در Ingalls & Snyder، معتقد است که بهبودی شرکت های فناوری مدتی طول می کشد. با توجه به برنامه ریزی فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ بهره و عدم وجود نشانه ای از راه حل در اوکراین، غول های فناوری هنوز نمی توانند سلطه خود را حفظ کنند.

فروش وحشتناکی در بسیاری از فناوری‌ها و نام‌های دیگر در سطوح مختلف در جریان است، و به نظر می‌رسد پول حاصل از آن به‌ویژه صرف انرژی می‌شود، که با توجه به قیمت‌های مواد خام، در حال حاضر چشم‌انداز مطلوبی دارد. شرکت هایی مانند آرامکو از این محیط سود زیادی می برند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: