اپل از امروز با طرح هیبریدی شروع به نیاز به کار حضوری می کند

گزارش مشابهی از ثروت همچنین ناامیدی کارمندان از برنامه کاری اجباری حضوری اپل را شرح داد:

پس از چندین شروع و توقف به دلیل افزایش موارد COVID-19، اپل به طور رسمی تاریخ 11 آوریل خود را برای بازگشت حضوری ماه گذشته تعیین کرد. از امروز، کارمندان شرکت باید حداقل یک روز در هفته به صورت حضوری کار کنند. از سه هفته از امروز، دوم اردیبهشت، کارمندان موظفند دو روز در هفته از دفتر کار کنند.

همانطور که قبلاً گفته‌ایم، با وجود اینکه سیاست شرکتی اپل اکنون نیاز به کار حضوری از 11 آوریل دارد، بسیاری از بخش‌های اپل بیش از یک سال است که در دفتر کار خود را خاموش و روشن کرده‌اند. این به طور خاص شامل گروه هایی مانند مهندسی سخت افزار و سایر تیم های مشابه می شود.

شرکت AAPL Apple Park

یکی از کارمندان خودخوانده اپل در پیامی به نام Blind گفت: «برای من مهم نیست که برای کار دوباره اینجا بیایم». یک بار 11 آوریل می آید و این قانون جدید را اجرا می کند، آنها افزودند، آنها از شغل خود استعفا خواهند داد.

کارمندان اپل پس از کار از راه دور از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 در مارس 2020، رسماً شروع به بازگشت به صورت حضوری کرده‌اند. تصمیم اپل برای بازگشت حضوری، هرچند در حال حاضر به صورت بسیار محدود، بدون انتقاد نبود، اما این شرکت برنامه های خود را پیش برد.

اپل شروع به نیاز به کار حضوری می کند

اصرار اپل بر بازگشت حضوری می تواند بر حفظ وی تأثیر بگذارد. این شرکت در ماه‌های اخیر دو دور پاداش‌های کمیاب را به برخی از کارمندان برتر خود اعطا کرده است. این پاداش ها به صورت واحدهای سهام محدود است که در طی چندین سال تخصیص می یابد.

آخرین بخش مهم زمینه این است که موج دیگری از COVID-19 در ایالات متحده در حال شکل گیری است. این گونه که BA.2 نام دارد، زیرشاخه گونه بسیار عفونی Omicron است. در حالی که میزان این افزایش نامشخص است، بسیاری از کارمندان اپل نگرانی خود را در مورد بازگشت به محل کار در میان عدم اطمینان ناشی از این نوع جدید ابراز کرده اند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی این برنامه واگذاری به کارمندان انگیزه بیشتری برای ماندن در اپل به جای رفتن به سمت یک رقیب می دهد. طبق گزارش‌ها، اپل با مشکلات حفظ کارمندان، به‌ویژه با متا مواجه شده است. اینکه آیا این پاداش ها برای جبران ناامیدی از کار شخصی کافی است یا نه، باید دید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل یکی از معدود شرکت‌هایی در سیلیکون ولی است که کار حضوری را اجباری می‌کند. توییتر است اجازه می دهد کارمندان آن مانند بسیاری از آنها به طور دائم از خانه کار کنند کارمندان فیس بوک. گوگل برخی از تیم ها را مجبور می کند که شخصا به سر کار بازگردند از این ماهاما بسیاری از کارمندان ممکن است به طور دائم از خانه کار کنند.

یکی از کارمندان گفت به محض رسیدن به خانه استعفا می دهد. آنها حمل و نقل عمومی را یکی از دلایل خروج عنوان کردند: “از قبل می دانم که نمی توانم سفر را انجام دهم و 8 ساعت بی حرکت بنشینم.”

Huawei می گوید تلافی چینی ها علیه اپل اشتباه خواهد بود.

گزارش مفصلی از بلومبرگ هفته گذشته توضیح داد که بسیاری از کارمندان از این تغییر ناامید شده‌اند، به‌ویژه از زمانی که اپل اعلام کرده است که محصولاتش کار از راه دور را آسان‌تر می‌کنند… و با این حال اجازه کار تمام وقت از راه دور را برای کارمندان خود نمی‌دهد.

یکی از کارگران با ایموجی خنده ای به پست های استعفای واکنش نشان داد و گفت: من هم همین کار را می کنم. یکی دیگر از کارمندان تجمع کرد: «خدایا، مرد، بیا این کار را بکنیم! F–k RTO.

سپس، از 23 می، کارمندان باید سه روز در هفته در دفتر حضور داشته باشند. این آغاز برنامه کاری موسوم به “هیبرید” اپل است. اپل فاش نکرده است که چه مدت این میز کار هیبریدی را در جای خود خواهد داشت، اما تیم کوک آن را به عنوان یک “پایلوت” توصیف کرد. این نشان می‌دهد که این ممکن است در نقطه‌ای تغییر کند و شرکت در نهایت می‌تواند از کارکنان بخواهد که شخصاً تمام وقت به آنجا بازگردند.

یک هفته قبل از ادای احترام به کار از راه دور، شرکت اپل به کارمندان خود جدول زمانی داد که در آن آنها باید به دفاتر خود بازگردند. برای برخی، از جمله 7500 نفر از 165000 کارمند اپل که متعلق به یک اتاق Slack هستند که به دفاع از کار از راه دور اختصاص داده شده است، این کار مرگبار بود. “آنها ما را ترول می کنند، اینطور نیست؟” ما نوشتیم. برخی دیگر این آگهی را «بد سلیقه» و «توهین آمیز» نامیدند. پیام اصلی: اپل می داند که کارمندان این شرکت که از محصولات آن به عنوان ابزار استفاده می کنند، می توانند به خوبی از خانه کار کنند. پس چرا کارکنان خودش نمی توانند این کار را انجام دهند؟

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در میان واکنش شدید کارکنان، اپل اشاره کرد که در سیاست‌های خود انعطاف‌پذیر است… تا حدی. تیم کوک در جدیدترین یادداشت خود که تاریخ 11 آوریل را برای بازگشت حضوری به کار اعلام کرد، اذعان کرد که این می تواند برای برخی از کارمندان “تغییر دردسرساز” باشد. به همین دلیل است که شرکت به تدریج رویکرد “هیبریدی” را اجرا می کند، و همچنین به همین دلیل است که هر تیم می تواند سیاست خود را آن طور که صلاح می داند تطبیق دهد.