اپل از توسعه دهندگان دعوت می کند تا بازی های Apple Arcade را با انبوه ایمیل ها راه اندازی کنند

در وب سایت توسعه دهندگان Apple Arcade، اپل از ماه مارس به توسعه دهندگان این فرصت را می دهد تا بازی های خود را راه اندازی کنند. با این حال، امروز، این شرکت همه چیز را در دستان خود گرفته است و اکنون از طریق ایمیل به توسعه دهندگان ارائه می دهد.

در ایمیل، اپل می گوید:

در ماه مارس، Apple Arcade را راه اندازی کردیم، اولین سرویس اشتراک بازی در جهان برای موبایل، دسکتاپ و اتاق نشیمن. ما از نزدیک با برخی از نوآورترین توسعه دهندگان بازی در جهان کار می کنیم تا بازی های آنها را در Apple Arcade زنده کنیم. اگر روی یک بازی جدید پیشگامانه کار می‌کنید و می‌خواهید آن را برای Apple Arcade در نظر بگیرید، خوشحال می‌شویم نظر شما را بشنویم.

بیشتر بخوانید:

در ماه مارس، اپل به طور رسمی سرویس اشتراک بازی Apple Arcade خود را راه اندازی کرد. پیش از راه‌اندازی در اواخر سال جاری، این شرکت در تلاش است تا توسعه‌دهندگان بالقوه را جذب کند تا آنها را در سرویس اشتراک قرار دهند.

از طریق Apple Arcade، توسعه‌دهندگان بر اساس زمانی که کاربران صرف بازی خود می‌کنند، پرداخت می‌شود. اپل همچنین در طول فرآیند ساخت بازی‌های Apple Arcade، به توسعه‌دهندگان کمک مالی می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

قابل ذکر است که بازی های ارائه شده از طریق Apple Arcade خارج از سرویس اشتراک در دسترس نخواهند بود. به همین دلیل است که اپل در برنامه توسعه دهندگان خود به طور خاص اشاره می کند که بازی باید منتشر نشده باشد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی