اپل از ستاره «تد لسو» برای «روز حریم خصوصی داده» استفاده می‌کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


جلسه جدید امروز در اپل، «تعهد گرفتن مسئولیت حفظ حریم خصوصی شما در آیفون»، از شنبه، 28 ژانویه، در تمام فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده برگزار می‌شود. این جلسه بر روی معرفی کاربران آیفون با ویژگی هایی مانند محافظت از حریم خصوصی پیام، امنیت تأیید، خدمات موقعیت مکانی و کلیدهای امنیتی متمرکز خواهد بود. این اولین بار است که اپل جلسه امروز در اپل را با تمرکز بر روی آن ارائه می دهد به طور کامل در مورد حریم خصوصی

Erik Neuenschwander، مدیر حریم خصوصی کاربران اپل گفت: «در اپل، ما بر طراحی دستگاه‌ها، ویژگی‌ها و خدماتی تمرکز کرده‌ایم که کاربران را بر داده‌های شخصی خود کنترل کنند. “در طول سال ها، ما کنترل های حریم خصوصی قوی را در سیستم عامل های خود ایجاد کرده ایم. این فیلم و جلسات جدید امروز ما در اپل به کاربران نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از برخی از ویژگی‌هایی که ما ارائه می‌دهیم استفاده کنند و بفهمند که حریم خصوصی در مرکز هر کاری که انجام می‌دهیم چگونه است.

تریسی هانلی، مدیر ارشد تعامل و بازاریابی در اپل می‌گوید: «ما امروز را در اپل ایجاد کردیم تا خلاقیت را برانگیخته و مشتریان خود را برای استفاده حداکثری از محصولات و ویژگی‌های اپل خود تقویت کنیم. “ما هیجان زده هستیم که این جلسه جدید امروز را در اپل ارائه دهیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا در مورد ویژگی های حریم خصوصی پیشرو در صنعت ما در هنگام جشن گرفتن روز حریم خصوصی داده ها اطلاعات بیشتری کسب کنند.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در کنار جلسه جدید امروز در اپل، اپل یک کوتاه جدید با عنوان “یک روز از زندگی داده های افراد متوسط” منتشر کرده است. ویدئو در ادامه می آید تد لاسو نیک محمد ستاره “در طول روز متوسط ​​خود، در مورد نحوه سوء استفاده بازیگران بد از داده ها و نحوه عملکرد اپل برای محافظت از اطلاعات شخصی خود صحبت می کند.”

به افتخار روز حریم خصوصی داده ها، اپل تعداد انگشت شماری از منابع جدید را معرفی کرد که “برای کمک به کاربران برای کنترل داده های خود طراحی شده اند. امسال، این ابتکارات شامل جلسات اختصاصی “امروز در اپل” است. » متمرکز بر محرمانگی، یک فیلم کوتاه جدید با تد لاسو ستاره نیک محمد (Nate the Great) و بیشتر.

این تعهد به شفافیت و کنترل – و نوآوری های محافظت از حریم خصوصی در سراسر فناوری آن – به کاربران اپل امکان انتخاب بیشتر و کنترل بیشتری بر اطلاعات شخصی آنها می دهد. در روز حریم خصوصی داده ها و هر روز، تیم های اپل این کار را پیش می برند

از آنجایی که جلسه جدید «تعهد گرفتن مسئولیت حفظ حریم خصوصی شما در آیفون» به افتخار روز حفظ حریم خصوصی داده ها معرفی شده است، به یک برنامه ثابت در برنامه جلسه امروز در اپل تبدیل خواهد شد.

امروز می توانید برای جلسه «مراقبت از حریم خصوصی در آیفون» در وب سایت اپل ثبت نام کنید.

“یک روز از زندگی داده های یک فرد متوسط”

واقعیت جالب: متخصص فیلم اپل یک متخصص واقعی اپل است که در تئاتر تاور در لس آنجلس کار می کند. موسیقی متن فیلم توسط تام هاو، آهنگسازی که موسیقی متن فیلم را نیز تهیه کرده است تد لاسو. این فیلم توسط جاناتان کریسل کارگردانی شده است که رزومه او شامل نمایش محبوب است پورتلندیا.

امسال، روز حفظ حریم خصوصی داده ها 28 ژانویه است، اما اپل تمام هفته قبل از روز رسمی جشن می گیرد. این شرکت اعتقاد خود را تکرار می کند که حریم خصوصی یک “حق اساسی بشر” است و می گوید تلاش های روز حفظ حریم خصوصی داده ها با هدف نشان دادن به کاربران نشان می دهد که چگونه از داده های خود در برابر سوء استفاده محافظت کنند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

شما می توانید کوتاه جدید را در زیر تماشا کنید، و اپل به طعنه گفت که چیزهای بیشتری در این سری وجود دارد.

برای تأکید بر تعهد خود به حفظ حریم خصوصی، اپل به زودی خیمه‌ای جدید را در یکی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود راه‌اندازی می‌کند که تلاش‌های خود را برای حفظ حریم خصوصی برجسته می‌کند.

امروز در جلسه اپل

اپل توضیح می‌دهد: «در طول این جلسه، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه هر ویژگی را مطابق با اولویت‌های حریم خصوصی شخصی خود سفارشی کنند.