اپل از قوانین جدید اتحادیه اروپا در برابر اطلاعات نادرست مستثنی شد

قوانین جدید که توسط قانون خدمات دیجیتال (DSA) اجرا شده است، به‌روزرسانی آیین‌نامه عملکرد اتحادیه اروپا در مورد اطلاعات نادرست در سال 2018 است. از طریق قوانین جدید کمیسیون اروپا برای سال 2022، این شرکت ها قصد دارند تلاش های خود را برای مقابله با اطلاعات نادرست در سیستم عامل های خود افزایش دهند. این توافقنامه بر اساس درس‌هایی است که از رویدادهایی مانند همه‌گیری ویروس کرونا و جنگ جاری در اوکراین گرفته شده است.

شرکت‌های بزرگ فناوری مانند متا، مایکروسافت، گوگل، توییتر و دیگران با آن موافقت کرده‌اند قوانین جدید اتحادیه اروپا مبارزه با اخبار جعلی آنلاین با این حال، اپل در لیست 33 شرکت فناوری که هدف آن‌ها هستند، غایب است کمک به اتحادیه اروپا در مبارزه با اطلاعات نادرست.

اپل است به ویژه گم شده است لیست شرکت های بزرگ فناوری؛ علیرغم مبارزه با اطلاعات نادرست در گذشته از طریق فعالیت های شفافیت ردیابی برنامه (ATT). اپل همچنان می‌تواند به تلاش‌های اتحادیه اروپا بپیوندد و با شرکت‌هایی مانند Adobe، TikTok، Clubhouse و دیگران در نبرد علیه اطلاعات نادرست اینترنتی مشارکت کند.

شرکت هایی که ثبت نام کرده اند بخشی از یک گروه کاری هستند که به طور منظم برای نظارت بر پیشرفت جلسه تشکیل می دهند. همچنین هر شرکت شش ماه فرصت دارد تا این تعهدات و اقدامات جدید را اجرا کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی لیست کامل امضا کنندگان را می توانید مشاهده کنید اینجا.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کد رویه اکنون شامل 44 تعهد و 128 اقدام خاص برای پایان دادن به اطلاعات نادرست آنلاین است. برخی از زمینه ها عبارتند از: پول زدایی، شفافیت تبلیغات سیاسی، و توانمندسازی جامعه حقیقت سنجی.

بسیار مهم است که ببینیم اپل به این فهرست بپیوندد، زیرا این یک چهره مهم در جامعه فناوری است. از آنجایی که این شرکت سخت‌افزار و نرم‌افزاری را ارائه می‌دهد که مصرف‌کنندگان به طور بالقوه می‌توانند اطلاعات نادرست درباره آن‌ها ببینند، اپل می‌تواند چهره مهمی در این نبرد جاری باشد.