اپل استورهای بریتانیا در 19 سپتامبر برای مراسم خاکسپاری سلطنتی بسته خواهند شد

در انگلستان، تعطیلات بانکی تعطیلات ملی است. معمولاً هشت تعطیلات رسمی در سال وجود دارد، اما دولت ممکن است برای مناسبت‌های خاص تعداد بیشتری را اضافه کند.

بنابراین وقتی هفته آینده او را به خاک بسپارند، من هم سوگواری خواهم کرد – نه برای درگذشت یک پادشاه، که برای گذشت یک نسل.

برای افراد هم سن و سال من، بعد دیگری وجود دارد که به این لحظه از تاریخ ما ظرافتی می بخشد که نگرانی های منطقی درباره تاج و قانون اساسی را به چالش می کشد. […]

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

من شخصاً هرگز احساسات شدیدی در مورد سلطنت و نقش زیبایی که در قانون اساسی ما ایفا می کند نداشته ام. نگرانی‌های من همیشه بر این موضوع متمرکز بوده است که در آن قدرت‌هایی که زمانی در انحصار پادشاه بود به نخست‌وزیر واگذار شده است و به رئیس‌جمهور اجازه می‌دهد بدون توسل به بحث پارلمانی اعلام جنگ کند و معاهدات امضا کند. امیدواریم که عروج چارلز سوم بحثی را در مورد نقش سلطنت در یک دموکراسی مدرن ایجاد کند و شاید به راه اندازی اصلاحاتی مانند لغو مجلس اعیان و قانون اساسی مکتوب کمک کند.

پدر و مادرم ازدواج کرده بودند [in the year of the crowning of the Queen] و به عنوان بخشی از این گروه الیزابتی، آنها با ملکه پیر شدند، نشانگرهای بزرگ زندگی آنها در طول سالهای مشابه سقوط کرد. آنها با هم یونیفورم پوش بودند، آنها با شرکای خود ملاقات کردند، فرزندان و بعدها نوه هایی با هم داشتند. با رفتن هر دو پدر و مادرم، ملکه برای یادآوری اینکه آنها چه کسانی بودند و چه کسانی شده اند تحمل کرد. او آخرین نماینده آنها بود که هنوز در زندگی ملت ما قابل مشاهده است.

بدیهی است که این محصول رکورد طولانی مدت سلطنت اوست […]

بریتانیا یک پادشاهی مشروطه است. در اصل، پادشاه – پادشاه یا ملکه – قدرت مطلق داشت. در دوران مدرن، نقش پادشاه تا حد زیادی نمادین است.

این تاریخ به عنوان تعطیل رسمی اعلام شد، معادل تعطیلات عمومی فدرال در بریتانیا، و اکثر کارمندان حق دارند یک روز مرخصی بگیرند…

تعطیلات

مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم در 19 سپتامبر برگزار می شود و تمام فروشگاه های اپل در بریتانیا در آن تاریخ به نشانه احترام بسته خواهند شد.

افکار عمومی بریتانیا در مورد سلطنت بسیار متفاوت است، از کسانی که آن را توهین آمیز می دانند، تا کسانی که آن را نابهنگام اما بی ضرر می دانند، تا کسانی که به شدت از آن حمایت می کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، بسیاری از کسانی که از سلطنت حمایت نمی کنند به عنوان یک موسسه هنوز نسبت به روشی که ملکه الیزابت دوم کار خود را انجام داده است احساس احترام می کنم. دیگران ممکن است با آنچه که او برای آنها سمبل بود، ارتباط برقرار کنند. بیلی براگ، موسیقی‌دان، این‌گونه بیان می‌کند:

این به افراد، مشاغل و سایر سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا به مقام معظم رهبری احترام بگذارند و سلطنت او را گرامی بدارند، در حالی که آخرین روز عزای ملی را نشان می‌دهند. […]

دوشنبه 19 سپتامبر، تاریخ تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم، تعطیلات ملی خواهد بود.

مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم در روز دوشنبه ۱۹ سپتامبر برگزار خواهد شد و در سراسر بریتانیا تعطیل رسمی اعلام شده است.

MacRumors گزارش می دهد که به کارکنان فروشگاه اپل در بریتانیا گفته شده است که فروشگاه ها در آن تاریخ تعطیل خواهند شد.

مرگ ملکه در زمینه

با این اوصاف، می‌خواهم لحظه‌ای به درگذشت فردی که در هفت دهه گذشته نقش بی‌نظیری در زندگی ملی ما ایفا کرده است، فکر کنم. اهمیت ملکه به عنوان یک شخصیت در سال 2007 برای من مشخص شد، زمانی که گزارشی در مورد رونمایی از یادبود نیروهای مسلح، به یاد کسانی که جان خود را در درگیری های پس از جنگ جهانی دوم از دست دادند، دیدم. با تماشای ملکه که در امتداد صفی از سربازان سابق که در هر جنگی از کره گرفته تا افغانستان جنگیده بودند، قدم می زد، این ایده به من تعجب کرد که هیچ کسی در زندگی مردم بریتانیا وجود ندارد که حضورش در یک رویداد برای یک پیرمرد 80 ساله معنادار باشد. کهنه سرباز و همچنین یک دهه بیست.

در حالی که قوانین هنوز از نظر فنی توسط پادشاه و توسط پادشاه یا ملکه تصویب می شود، تمام اختیارات قانونگذاری آنها به دولت وقت تفویض می شود.

هیچ الزام قانونی برای کارفرمایان برای اجازه دادن به کارکنان برای استفاده از این مرخصی وجود ندارد، اما در بسیاری از قراردادهای کاری مقرر شده است که به کارکنان مرخصی عادی سالانه به اضافه تعطیلات رسمی به عنوان مرخصی استحقاقی داده شود.

تصمیم اپل برای بستن فروشگاه ها در روز تشییع جنازه احتمالاً بیشتر از آن که توهین کند، مردم را خشنود می کند.

باز یا بسته بودن در این تاریخ به تک تک مشاغل بستگی دارد، اما دولت از مشاغل خواسته است در این مورد حساس باشند.

قراردادهای کارکنان خرده فروشی معمولاً تصریح می کند که ممکن است کارکنان ملزم به کار در تعطیلات رسمی شوند که ممکن است منجر به پرداخت غرامت اضافی شود یا خیر.

تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم

دولت نمی تواند در ترتیبات قراردادی موجود بین کارفرمایان و کارگران دخالت کند. با این حال، ما انتظار داریم بسیاری از کارگران بتوانند در تعطیلات رسمی یک روز مرخصی بگیرند. ما همچنین از کارفرمایان انتظار داریم که به درخواست کارگران برای تعطیلی روز تشییع با حساسیت پاسخ دهند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.