اپل استور از کار می افتد، تیم کوک آیپد پرو جدید را مسخره می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل استور آنلاین امروز صبح بسته شد و اپل گفت: “فوراً دوباره بررسی کنید. ما در حال به‌روزرسانی‌های اپل استور هستیم. به زودی دوباره بررسی کنید. معمولاً آفلاین شدن برای اپل استور به این معنی است که “اپل همه محصولات جدید را معرفی خواهد کرد. قابل سفارش در همان روز

در همین حال، تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز در توییتر به انتشار برخی از اعلانات جدید پرداخت. کوک یک ویدیوی 20 ثانیه‌ای از شخصی که به طور مکرر روی صفحه بزرگنمایی می‌کند، منتشر کرد و شعار «توجه داشته باشید» را آشکار کرد. توییت همراه با کنایه می گوید: “احتمالات بی پایان هستند.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شایان ذکر است که ما همچنان منتظر انتشار اپلیکیشن جدید Freeform iPad هستیم که اپل اولین بار در WWDC آن را به نمایش گذاشت. این برنامه در هیچ یک از نسخه‌های بتا iPadOS 16 یا iPadOS 16.1 گنجانده نشده است.

اپل چند اطلاعیه برای امروز آماده کرده است. فروشگاه آنلاین اپل از کار افتاده است، که قبل از اینکه محصولات جدید برای سفارش در دسترس باشند، اتفاق می افتد. تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز در توییتر به نوعی اعلامیه را با شعار “توجه داشته باشید” به زبان آورد.

اعلامیه های جدید iPad قریب الوقوع است

Freeform، یک برنامه همکاری قدرتمند جدید با بوم منعطف، به کاربران امکان مشاهده، اشتراک گذاری و همکاری در یک مکان را بدون نگرانی در مورد طرح بندی و اندازه صفحه و با پشتیبانی کامل از Apple Pencil می دهد. کاربران می‌توانند مشارکت‌های دیگران را هنگام افزودن محتوا یا ایجاد تغییرات مشاهده کنند، در حالی که از فضای همکاری بلادرنگ لذت می‌برند. Freeform که اواخر امسال به iPadOS 16 می آید، به همکاران اجازه می دهد جلسه ای را از FaceTime شروع کنند و به روز رسانی های دیگران را مستقیماً در فید Messages مشاهده کنند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

انتظار می رود اپل امروز سخت افزار جدید آیپد پرو را معرفی کند که شامل نسخه های جدید دستگاه های 11 اینچی و 12.9 اینچی با تراشه M2 در داخل آن می شود. با این حال، انتظار می رود اپل به جای برگزاری رویدادی برای معرفی محصولات جدید، محصولات جدید را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی معرفی کند. با این حال، این شرکت را از کمی هیاهو باز نمی دارد.

این هم تیزر تیزر تیم کوک:

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که اپل دقیقا چه زمانی این مدل های جدید آیپد پرو را معرفی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت تاریخ انتشار iPadOS 16 را فاش کند. هر زمان که این اتفاق بیفتد، همه جزئیات را در اینجا خواهیم داشت. 9to5Mac.