اپل استور در اوکلاهاما به اتحادیه رای داد

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی ما معتقدیم که رابطه باز، مستقیم و مشارکتی که با اعضای محترم تیم داریم بهترین راه برای ارائه یک تجربه عالی برای مشتریان و تیم هایمان است.

اپل در بیانیه ای تکرار کرد که معتقد است یک رابطه “مستقیم و مشارکتی” بهترین گزینه برای ارتباط آن با کارگران خرده فروشی است. بلومبرگ بیانیه کامل را دارد:

دومین فروشگاه اپل در ایالات متحده رسما به اتحادیه شدن رای داد. اکثریت کارگران فروشگاه اپل در اوکلاهاما سیتی روز جمعه به اتحادیه کارگران رای دادند و به اتحادیه کارگران ارتباطات آمریکا خواهند پیوست.

اکنون که کارمندان فروشگاه اپل در اوکلاهاما سیتی به تشکیل اتحادیه رای داده اند، مذاکرات قرارداد بین مدیریت و کارکنان ارتباطات آمریکا می تواند آغاز شود. این روند به سوی یک قرارداد جمعی می تواند بیش از یک سال طول بکشد، زیرا بلومبرگ نشان میدهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در ویدئو و یادداشتی که ماه گذشته در فروشگاه‌های اپل توزیع شد، دیر اوبراین، رئیس بازرگانی توضیح داد که چگونه یک اتحادیه می‌تواند به کارمندان آسیب برساند و منجر به “فرصت کمتر” و “توجه کمتر به شایستگی” شود. اوبراین به کارمندان اشاره کرد که “این حق شماست که به اتحادیه بپیوندید، اما این حق شماست که به اتحادیه نپیوندید.”

Apple Penn Square در اوکلاهاما سیتی دومین فروشگاه اپل در ایالات متحده است که به اتحادیه تبدیل شده است. اولین مورد، فروشگاهی در تاوسون، مریلند، در اوایل سال جاری بود، که در آن کارگران به اتحادیه و نمایندگی انجمن بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا رأی دادند.

ما مفتخریم که به اعضای تیم خود غرامت و مزایای استثنایی ارائه می دهیم. از سال 2018، نرخ خروج از ایالات متحده را تا 45 درصد افزایش داده‌ایم و پیشرفت‌های قابل توجهی در مزایای پیشرو صنعت خود، از جمله برنامه‌های آموزشی و حمایت خانواده جدید ایجاد کرده‌ایم.

این به دنبال ارائه مزایای جدید اپل برای کارگران خرده‌فروشی و شرکت‌ها در اوایل این هفته است، اما این مزایا برای فروشگاه‌هایی که کارمندان در آن اتحادیه تشکیل شده‌اند، رد می‌شود.

اپل در مورد برخی از جنبه های منفی احتمالی اتحادیه، به ویژه تأثیر آن بر ارتباطات بین مدیریت و کارمندان، به کارکنان هشدار داد.

پس از رای گیری این هفته، هیئت ملی روابط کار ایالات متحده آرای ارسال شده توسط کارگران Apple Penn Square را در جمعه شب شمارش کرد. اکثریت کارکنان فروشگاه 95 به اتحادیه رای مثبت دادند

بیشتر بخوانید:

این شرکت همچنین تعدادی بهبود در مزایای کارگران انجام داد، از جمله افزایش حداقل دستمزد کارگران خرده‌فروشی به ۲۲ دلار در ساعت.