اپل استور در سنت لوئیس به دلیل ادعای “افزایش خصومت” از طرح های خود برای تشکیل اتحادیه خارج می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


جالب اینجاست که این IAM بود که اولین فروشگاه اپل را در ایالات متحده سازماندهی کرد که با موفقیت در مریلند اتحادیه شد. اما اوضاع به سرعت در سنت لویی تغییر کرد.

IAM قبلاً یک “اتهام کار غیرمنصفانه را با NLRB علیه اپل به دلیل وادار کردن کارکنان فروشگاه اپل در سنت لوئیس برای شرکت در جلسه ای با حضار اسیر و تهدید به تلافی در صورت انتخاب کارمندان برای سازماندهی با IAM” مطرح کرده بود.

در ایالات متحده، دو فروشگاه به طور رسمی در سال جاری اتحادیه شدند:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

همانطور که بلومبرگ گزارش داد، کارکنان اکنون از برنامه خود برای پیشبرد روند رو به جلو عقب نشینی کرده اند.

هفته گذشته، ما شنیدیم که آخرین فروشگاه اپل در حال حرکت به سمت اتحادیه سازی در سنت لوئیس بود. با شور و شوق شدید کارمندان و انجمن بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا (IAM) به‌عنوان نمایندگی، یک پرونده رسمی برای شروع درخواست عضویت در اتحادیه در هیئت ملی روابط کار (NLRB) ثبت شد. فقط هفت روز بعد، کارمندان اپل استور برگشتند و دست از تلاش دست کشیدند.

در 16 نوامبر، IAM اعلام کرد که “تقریباً 82 کارمند فروشگاه اپل در سنت لوئیس” را به عنوان بخشی از اتحادیه نمایندگی خواهد کرد. در بیانیه مطبوعاتی مشخص نشده است که آیا این گالری Apple Saint Louis یا فروشگاه Apple West County است.

زمان نشان خواهد داد که آیا کارمندان اپل استور در سنت لوئیس دوباره تلاش سازماندهی مانند کارمندان آتلانتا را انجام خواهند داد.

اتحادیه اخیر اپل استور

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تصویر بالا از طریق اپل

IAM می‌گوید «تخریب اتحادیه‌ها و افزایش خصومت نسبت به کارگران» عواملی در کنار گذاشتن این تلاش‌ها بودند. با این حال، این گروه می‌گوید تلاش‌هایش در مورد سازماندهی فروشگاه‌های اپل به پایان نرسیده است:

IAM به اطمینان از رعایت تمام قوانین کار ادامه خواهد داد و امیدوار است که کارکنان اپل احترام و کرامتی را که سزاوار آن هستند به دست آورند.

و اولین فروشگاه اپل که به بریتانیا نقل مکان کرد در گلاسکو بود: