اپل استور در سنت لوئیس پس از اوکلاهاما و مریلند رأی اتحادیه را به صندوق انداخت

دانیل برتیلسون، کارمند فروشگاه Apple St. “به عنوان یک کارمند اپل برای بیش از پنج سال، متأسفانه مجبور شدم متوجه شوم که فرهنگ در این شرکت دیگر واقعاً تجسم ذهنیت مردم محور نیست. من مشتاقانه منتظر هستم که در برگه رای خود رای مثبت بدهم. رای بدهم و به اعضای تیم اجازه دهم با اپل در دستیابی به هدف مشترک خدمت به مشتریان خود با گرمی و مهربانی شریک شوید.

ما در مورد اتفاقاتی که با رای کارکنان در فروشگاه اپل در سنت لوئیس رخ می دهد، مراقبت خواهیم کرد.

اتحادیه اخیر اپل استور

تصویر بالا از طریق اپل

این چیزی است که یکی از کارمندان فروشگاه اپل در سنت لوئیس در مورد این تلاش می گوید:

IAM خاطرنشان می‌کند که قبلاً «شکایتی را با NLRB علیه اپل به دلیل وادار کردن کارکنان فروشگاه اپل در سنت لوئیس برای شرکت در جلسه‌ای با مخاطبان اسیر و تهدید به تلافی در صورتی که کارمندان تصمیم بگیرند با IAM سازماندهی کنند، تنظیم کرده است. “.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


نکته قابل توجه، IAM است که کارمندان مریلند را سازماندهی کرد که اولین کسانی بودند که با موفقیت یک فروشگاه اپل را اتحادیه کردند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در ایالات متحده، دو فروشگاه به طور رسمی در سال جاری اتحادیه شدند:

آخرین گروه از کارمندان فروشگاه اپل که به دنبال تشکیل اتحادیه هستند در سنت لوئیس، میسوری است. این گروه با انجمن بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا (IAM) همکاری کرده است که طوماری را برای رأی‌گیری در مورد اتحادیه‌سازی به هیئت ملی روابط کار ارائه کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

و اولین فروشگاه اپل که به بریتانیا نقل مکان کرد در گلاسکو بود:

IAM امروز این خبر را در وب‌سایت خود به اشتراک گذاشت و گفت که نماینده «تقریباً 82 کارمند فروشگاه اپل در سنت لوئیس» در تلاش برای اتحاد اتحادیه خواهد بود. در بیانیه مطبوعاتی مشخص نشده است که آیا این گالری Apple Saint Louis است یا فروشگاه Apple West County که همچنین در سنت لوئیس است.