اپل استور در چین پیش از معاملات آیفون از کار افتاد

اپل قصد دارد تا 600 یوان (89 دلار) سری آیفون 13 پرو را تخفیف دهد. برای سایر مدل های آیفون، برخی از انواع اپل واچ، ایرپاد و لوازم جانبی نیز تخفیف در نظر گرفته خواهد شد. اپل آن را رویداد خرید تابستانی برای خریداران می نامد.

اپل به طور مرتب فروشگاه خود را آفلاین می‌کند، زیرا برای عرضه محصولات جدید یا تغییرات عمده آماده می‌شود. این معمولاً به عنوان راهی برای پیش بینی شرکت انجام می شود. به نظر می‌رسد که این اتفاق امروز در چین رخ می‌دهد، زیرا اپل به دنبال جلب توجه قبل از اعمال تخفیف‌های محصولات در چین در 29 جولای به وقت محلی است.

آیفون، ایرپاد، اپل واچ و تخفیف های دیگر برای 29 جولای تا 1 آگوست به وقت محلی در چین برنامه ریزی شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

رویدادهای تجاری مانند این در چین بسیار رایج تر از سایر کشورها است. اپل همیشه در این نوع تبلیغات شرکت نمی کند، اما این یکی به شرکت فرصتی می دهد تا فروش آیفون را در میان نگرانی های اقتصادی و پیش از عرضه آیفون 14 در پاییز امسال افزایش دهد.

فروشگاه آنلاین اپل در حال حاضر در چین از کار افتاده است زیرا اپل برای دور بزرگ تخفیف های آیفون در این کشور در این آخر هفته آماده می شود. همانطور که در اوایل این هفته اعلام شد، اپل در حال برنامه ریزی برای تخفیف مدل ها و لوازم جانبی آیفون و همچنین اپل واچ و ایرپاد است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

خریداران در چین باید از طریق یکی از روش‌های پرداخت پشتیبانی شده اپل، که شامل Alipay و تعدادی دیگر از گزینه‌ها و گزینه‌های تامین مالی است، پرداخت کنند.