اپل استور هند پس از سال ها انتظار به دلیل کووید-19 به تعویق افتاد

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

ساخت آی پد به نظر می رسد آماده شروع در هند است همانطور که اپل از معافیت های مالیاتی استفاده می کند که به شرکت ها برای افزایش تعداد محصولات تولیدی آنها در کشور پاداش می دهد.

عکس بمبئی: سودیپ سها/پاشیدن

اپل بوده است سالها لابی کردن برای معافیت، که در برخی موارد به نظر می رسید که اعطا می شوداما معلوم شد اینطور نباشد.

این شرکت تایید کرده است که راه اندازی اولین فروشگاه آفلاین اپل در هند که برای امسال برای بمبئی اعلام شده بود، به دلیل همه گیری کووید-19 به تعویق افتاد. […]

این شرکت اعلام کرد که در سال جاری اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در کشور افتتاح خواهد کرد.

اپل استور هند به تاخیر افتاد

در حالی که اپل یک شبکه خرده فروشی قدرتمند در سراسر هند دارد، فروشگاه آنلاین آن که در سپتامبر گذشته راه اندازی شد به این شرکت کمک کرد تا به خریداران فراتر از شبکه خرده فروشی خود دسترسی پیدا کند. ژانویه گذشته، کوک در طی یک تماس درآمدی پس از اعلام درآمد سال 2020 شرکت، گفت اپل برای اولین بار بیش از یک میلیون دستگاه را در کشور فروخته است.

چه کسی اپل را دید یک فروشگاه آنلاین باز کنید در کشور در شهریور سال گذشته که احتمالاً نقش مهمی در فروش سه برابری مک در حومه شهر

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل در حال حاضر مجبور بوده سال ها صبر کند تا چراغ سبز را برای افتتاح اولین خود دریافت کند فروشگاه خرده فروشیبا توجه به الزامات قانونی وضع شده توسط دولت …

زمینه

اول فیزیکی هندی اپل استور که قرار بود اواخر امسال افتتاح شود، به دلیل تاخیر افتاد کووید-۱۹[feminine]، این شرکت تایید کرد. کشور بود خیلی بد تاثیر گذاشت با این همه گیری، با بیش از 30 میلیون مورد و بیش از 400000 مرگ.

اپل و دیگر غول های فناوری سرانجام موفق شدند دولت را متقاعد کنند قوانین را آرام کنید نویدبخش افزایش تولید داخلی

فروشگاه‌های خرده‌فروشی با قرار دادن محصولات بیشتر در معرض دید افراد بیشتر و آسان‌تر کردن خرید آن‌ها، فروش را بیشتر افزایش می‌دهند. این احتمال وجود دارد که این فروشگاه در سال آینده افتتاح شود و به دنبال آن فروشگاه های دیگر نیز راه اندازی شود. کوک قبلاً گفته بود که فروش در هند در مقایسه با اندازه فرصت هنوز بسیار کم است.

هند اکسپرس گزارش می دهد که افتتاحیه اکنون به تعویق افتاده است.

هند در اصل از شرکت های خارجی خواسته بود که حداقل 30 درصد از محصولات خود را در هند تولید کنند تا بتوانند فروشگاه های آنلاین یا فروشگاه های خرده فروشی در این کشور باز کنند. هند امیدوار بود که تولیدکنندگان را به این کشور جذب کند و ترکیبی از مشوق ها و محدودیت ها را در تلاش برای انجام این کار ارائه کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: