اپل اعلام کرد که به یک میلیارد اشتراک فعال رسیده است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

Maestri به پایگاه دستگاه فعال قوی، رضایت و وفاداری بالای مشتری، و تعامل بالاتر از همیشه به عنوان محرک های رشد خدمات اشاره کرد.

به طور کلی، کوک و ماستری گفتند که اپل اکنون بیش از 975 میلیون اشتراک فعال دارد. این افزایش بیش از 40 میلیون در تنها سه ماه است، و اپل اعلام کرد که بیش از 150 میلیون در سال گذشته اضافه کرده است.

لوکا ماستری، مدیر مالی کوک و اپل، با ایجاد درآمد تاریخی 20.91 میلیارد دلاری از خدمات، گفت که این شرکت شاهد رشد بی سابقه ای برای فروشگاه App، iCloud، تبلیغات، AppleCare و غیره بوده است.

به‌روزرسانی تعداد مشخصی از دستگاه‌های فعال به اشتراک گذاشته نشد، به جز اشاره به «بیش از ۲ میلیارد» نقطه عطف شرکت در فوریه.

حتی جالب‌تر اینکه Maestri به اشتراک گذاشت که اپل کمتر از نیمی از تقریباً یک میلیارد اشتراکی را که اکنون در سه سال پیش دارد، داشته است.

نتایج سه ماهه دوم اپل به پایان رسیده است، و در کنار رکورد درآمد آیفون در ماه مارس، این شرکت همچنین یک رکورد دیگر درآمد از خدمات تمام دوران را به ثبت رساند. بیشتر مورد دوم مربوط به اشتراک مشتریان اپل است و تیم کوک، مدیر عامل شرکت، در تماس تلفنی درآمد شرکت اعلام کرد که تقریباً به مرز میلیارد رسیده است.